Jubelei!! #25

07-12-2011 16:11 2631 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 4970 gr en 53 cm, helemaal gezond IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/108990 gr 76 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??Charlotte S: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

30/03/12 02/02 vkMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/114196 gram 52 cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1253 cm 3635HuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/118200 gram 68 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 81cm / 10,5 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 11650 gram 78 cm Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Oh, graag niets hierover of haifs of FB hoor! We vertellen het alleen aan onze ouders, en jullie weten het dus, aangezien ik meldplicht heb, waar ik dan waarschijnlijk niet aan kan voldoen
Jeeeeeeej Deb! Het einde is nabij! Oké, verhoogde waardes zijn niet goed, maar bevallen wel!

Heeeeeeeel veel succes de komende dagen!! ( krijg ik toch gelijk met mn voorspelling van 10 of 11 januari?)
Ooh deb wat goed!!!! Nog even en het is zover!!!! Kan me voorstellen dat je ook wel even schrikt, maar vooral opluchting! Super! Houdt ons op de hoogte (af en toe een sms morgen als dat nog lukt?).

Poes zette de muis klem in een hoek, maar wilde hem niet pakken ( ), dus toen zat muis stil en kiepte ik er een kom overheen, papier eronder (net als met spin vangen) en naar buiten maar...
En tuurlijk niks op haajfs of fb!
Annika: held! Ik ben als dood voor muizen!
Waaah deb, wat spannend!! Ik hoop dat de kleine er morgen is. Succes alvast! Ik voel plaatsvervangende spanning. Wel rot natuurlijk dat de bloedwaarden niet goed zijn. Ik hoop dat je lekker slaapt vannacht....

Annika, held! Zo deden wij dat ook altijd. Onze kat nam ook vaak levende muizen mee. Ik had alleen het idee dat wij ze in de tuin loslieten en dat de kat dezelfde muis vaak de volgende dag alweer gevangen had... Tegenwoordig bijt ie hun kop eraf en legt ze voor de deur.
Deb wat fijn zeg !!! succes meid !! Inleiden kan ook heel snel gaan !!!

Ik ga zooo voor je duimen morgen ! (kan me goed voorstellen dat je geschrokken bent van uitslag maar ook van de inleidingsdatum...)
Oooh Debbb!!!!!!!!!!! Wat fijn dat het morgen gewoon gebeuren gaat!! Ik ga aan je denken morgen!!

(Oh en laat dat opruimen toch gewoon zitten joh vandaag, alle rust pakken die je nog pakken kan!!) Zet 'm op!
Oh spannend justdeb ! Had de vk nog naar ontsluiting gevoeld?

Grrr manheeft wss hele paasweekeinde cursus ongezellige boel
Annika ieuw muizen!

deb, fijn dat ze morgen eindelijk wat gaan doen! hopelijk slaap je vanavond wat en heb je morgen al je kindje in de armen!
En annika zo heb ik hier ooit schorpioen gevangen
Ja, ik vind het ook zoooo spannend, enerzijds zo opgelucht dat het einde in zich is, anderzijds ook wel bang voor wat komen gaat (qua bevalling).

T haar tas staat al klaar, die brengen we vanavond naar opa en oma.

Oh, en als het toelaat qua hevigheid van de bevalling, wil ik best tussendoor een sms sturen... Wie is er vrij en wil er hier updaten?? Dan hoeft de smsboom nog niet ingezet worden.

Ik sms altijd naar Duuv en Party. Maar volgens mij heeft duuv morgen eerste werkdag, en Party komt hier bijna niet meer...

Als ik bevallen ben, sms ik wel gewoon naar Duuv en Party, zodat de boom zijn gewone weg kan volgen.

Duuv: veeeeeel succes op je eerste werkdag morgen!

Annika: getsie, een muis gevangen!! Ik denk dat ik sneller op de loop ga voor een muis, dan een muis voor mij
Vriendin van me van de draaipoging? Is net bevallen! Ben ineens super emo. Pfff... Spanningen van gister komen eruit denk k.
Wow Deb, wat spannend!! Jeetje, heb je gewoon morgen of overmorgen een baby!! (ik gok op de 11e). Wel onverwachts ineens zeg! Nou, probeer vanavond maar even lekker te slapen, zal vast lastig worden..

Char, jij maakt t ook spannend zeg! Gelukkig is de rust weer een beetje wedergekeerd..

Hier boekten we eindelijk vooruitgang in het slapen: nog steeds vaak wakker, maar nu voordat ze in slaap viel was t mogelijk om haar kamer uit te gaan, licht op de gang aan en boven nog even rommelen. Maar nu was t gisteravond weer drama omdat ze zo'n keelpijn heeft.. 6 keer wakker dus, supersneu, maar we zitten er beiden zo enorm doorheen.. Vannacht dus maar weer een uurtje of 4 geslapen.. Nou ja, nu aan de hoestdrank en we gooien er voor vanavond maar een zetpil in, hopelijk helpt dat..
Even snel want onderweg naar huis: wtf justdeb!! Je wordt heel snel weer mama!! Hoe gaaf is dat!
Ja ja Deb ik meld me aan voor de sms update! Heb morgen de hele dag mobiel en internet bij de hand!!!
Moom, je kennis wordt gevraagd op het vrekkentopic!
Vrekken topic? Welk is dat?
Bij geld en recht

ben nu mobiel dus kan niet linken
Ah gevonden. Ja geen idee. Hier ook tig kaarten en nog geen pakkie thee
Deb ik vind het echt zo spannend voor je. Het is onwerkelijk he als je ineens te horen krijgt morgen is het zover.... ik ga morgen heel de dag aan je denken en duimen dat je versebaby snel in je armen mag hebben
Justdeb, ik denk echt dat je morgen in de middag een verse baby in de armen hebt. Ik moest ook om 7.00u melden voor opname, toen om 8.45u infuus + vliezen breken en voor 13.00u meisje op de buik. En het persen gaat zoveel sneller dan bij de 1e! Fijn dat het einde (en begin) in zicht is. Ik denk aan je morgen. Je kunt het!

Hier ook 7 bingokaarten, maar nada aan prijzen.

Kath, wij geven ook wel eens een beetje preventief een zetpil.
Maar wat een heen en weer geslinger qua informatie over je bloedtest. Elke verloskundige zei weer wat anders. Dat klopt toch niet?
Jeetje deb, wat spannend! Ik ben echt blij voor je dat je snel van die rot jeuk af bent en je kindje in je armen hebt! Dus toch niet goed. Is het dan datgene waar we het met de meet over hadden? Qua jeuk?

Is het een leuk boekje moom? D is ook helemaal gek van boekjes, dus ik zal woensdag eens kijken.

Morgen weer voor het eerst aan het werk. Zie er best tegenop, maar als ik er eenmaal ben, gaat het wel weer denk ik.
duuv, volgens mij heeft b.o.l. een inkijkexemplaar online staan. Vind de kleuren wel wat donker.

succes morgen!

char, naam?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven