Help mijn kind is te dik!!!!!!!!!!!!
woensdag 1 februari 2012 om 22:17
quote:Summerdance schreef op 01 februari 2012 @ 22:14:
[...]
Pssst, ik ben geen tandarts hoor
Rainbow schat me iets te hoog in
Flossen is ook weer helemaal 2010
Ragen is het nieuwe flossen
Met deze om precies te zijn:
[afbeelding]Yip, ragertjes die heb ik! In allerlei kekke kleurtjes voor tanden en kiezen, hartstikke mooi op mijn wasbak
[...]
Pssst, ik ben geen tandarts hoor
Rainbow schat me iets te hoog in
Flossen is ook weer helemaal 2010
Ragen is het nieuwe flossen
Met deze om precies te zijn:
[afbeelding]Yip, ragertjes die heb ik! In allerlei kekke kleurtjes voor tanden en kiezen, hartstikke mooi op mijn wasbak
woensdag 1 februari 2012 om 22:18
quote:Tickel schreef op 01 februari 2012 @ 22:15:
[...]
Nee..........mijn hele dikke grijze ga ik niet wegzetten als cyper hoor Nee die je hiervoor via het forum hebt. Die Brit bedoelde ik. Zelf mijn Brit er ook nog niet gezet. We moeten een apart Brittentopic hebben
[...]
Nee..........mijn hele dikke grijze ga ik niet wegzetten als cyper hoor Nee die je hiervoor via het forum hebt. Die Brit bedoelde ik. Zelf mijn Brit er ook nog niet gezet. We moeten een apart Brittentopic hebben
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 1 februari 2012 om 22:19
quote:Mylene_Valerie schreef op 01 februari 2012 @ 22:18:
[...]
Nee die je hiervoor via het forum hebt. Die Brit bedoelde ik. Zelf mijn Brit er ook nog niet gezet. We moeten een apart Brittentopic hebben Die hele dikke grijze IS de Brit. Hij bleek erg van eten te houden én lui.
[...]
Nee die je hiervoor via het forum hebt. Die Brit bedoelde ik. Zelf mijn Brit er ook nog niet gezet. We moeten een apart Brittentopic hebben Die hele dikke grijze IS de Brit. Hij bleek erg van eten te houden én lui.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
woensdag 1 februari 2012 om 22:21