verwarming

04-02-2012 11:08 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb de temperatuur ingesteld op 20 graden, het is nu 16,5 graden. ik snap niet zo goed waar dit aan ligt. de verwarming is loeiheet. heb net geprobeerd om de verwarming te ontluchten, maar er kwam een straal water uit.

ik heb hier totaal geen verstand van, wie heeft er tips?
Verstandig WFJ. In de kou zitten in je eigen huis is niet tof. Laat je nog weten wat het nou was?
ik heb mij dik aangekleed, en zit lekker onder een dekbed op de bank maar het is fijn als de verwarming het weer naar behoren doet! ja laat ik zeker weten Ratteke!
quote:winterfeestjurk schreef op 05 februari 2012 @ 20:25:

bedankt allemaal voor het meedenken! het is opgewarmd tot 19 graden, ga morgen toch een monteur bellen, want oa de verwarming in de keuken blijft koud. (heb jouw tip wel opgevolgd burgertrut, maar helaas zonder resultaat)Is het een koopwoning of een huurwoning?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
@MV: ik heb een huurwoning.

ik heb gebeld, het water moest bijgevuld worden, en dat heb ik inmiddels gedaan. heb nog wel een afspraak staan met een monteur, als de verwarming in de keuken koud blijft, kan hij/zij dat vast en zeker oplossen.
quote:winterfeestjurk schreef op 04 februari 2012 @ 11:22:

@maaique: ik heb je topic gelezen, maar word er niet veel wijzer van.

ik heb de thermostaat inmiddels hoger gedraaid, ik heb dit probleem al enkele dagen, gisteren werd het maar 18 graden.

ik heb wel een open trap en een open keuken, alle warmte stijgt dus naar boven. ik heb in de woonkamer 2 verwarmingselementen, maar heb er altijd maar 1 aanstaan, dan is het warm genoeg.

heeft het nut om de verwarming in de keuken/andere verwarming ook aan te zetten?

Je kunt beter zoveel mogelijk radiatoren opendraaien. De ketel hoeft dan minder hard te pompen en de warmte wordt beter verdeeld. Dus die in de keuken en gang zou ik ook openzetten.

En de badkamer.

Uiteraard niet die op slaapkamers.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Heb je na het bijvullen ook ontlucht, zoals ik had beschreven? Dat moet namelijk echt, met bijvullen komt er ook lucht in je systeem.
@pinks: ik heb daarna de boel ontlucht. het is hier weer heerlijk warm! thanks allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven