Help! Mijn man is klusser!
donderdag 5 april 2012 om 21:30
quote:Summerdance schreef op 05 april 2012 @ 21:28:
Waar ligt Streefkerk???http://zoekplaats.nl/index.php?actie=pl ... streefkerk
Waar ligt Streefkerk???http://zoekplaats.nl/index.php?actie=pl ... streefkerk
“Don’t look back – you’re not going that way.”
donderdag 5 april 2012 om 21:31
maandag 9 april 2012 om 10:20
quote:Sabeltandcavia schreef op 05 april 2012 @ 21:35:
Ik zit bij dr House
Ik zie net een voorstukje van aanstaande donderdag, wow John wordt kwaad, hij voelt zich bedonderd. Dat wordt smullen.
Sabel, we zitten al op meer dan 4500 postings, zou jij weer een nieuw topic willen openen?
Ik zit bij dr House
Ik zie net een voorstukje van aanstaande donderdag, wow John wordt kwaad, hij voelt zich bedonderd. Dat wordt smullen.
Sabel, we zitten al op meer dan 4500 postings, zou jij weer een nieuw topic willen openen?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 9 april 2012 om 12:19
quote:Mylene_Valerie schreef op 09 april 2012 @ 10:20:
[...]
Ik las ergens dat we de foto van Sjon niet kwijt willen in de OP.
Niet om het een of ander maar... de 3000-regel is er lang lang geleden gekomen omdat het forum trager zou worden van topics met veel postings. Als grens is toen 3000 afgesproken.
Weet íémand nog of dat probleem eigenlijk nog wel bestaat?
En: stel dat dit ene, ene topic voor een probleempje zorgt, dan kan (junior)Vivamoderator wel even een nieuwe met dezelfde OP en dus mét plaatje starten? Toch...?
[...]
Niet om het een of ander maar... de 3000-regel is er lang lang geleden gekomen omdat het forum trager zou worden van topics met veel postings. Als grens is toen 3000 afgesproken.
En: stel dat dit ene, ene topic voor een probleempje zorgt, dan kan (junior)Vivamoderator wel even een nieuwe met dezelfde OP en dus mét plaatje starten? Toch...?
maandag 9 april 2012 om 12:26
quote:courage_ schreef op 09 april 2012 @ 12:19:
[...]
Ja dat weet ik ook niet of dat probleem nog bestaat. Als mijn pc traag is dan kijk ik altijd meteen naar het aantal postings dus vandaar dat ik het zag.
Misschien wel een idee om het de Mod te vragen. Geen idee of ze dat willen doen, en of zij wel een plaatje erin krijgen. Zou zeggen, probeer ze zo gek te krijgen hahahahah.
[...]
Ja dat weet ik ook niet of dat probleem nog bestaat. Als mijn pc traag is dan kijk ik altijd meteen naar het aantal postings dus vandaar dat ik het zag.
Misschien wel een idee om het de Mod te vragen. Geen idee of ze dat willen doen, en of zij wel een plaatje erin krijgen. Zou zeggen, probeer ze zo gek te krijgen hahahahah.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 9 april 2012 om 13:22
quote:Mylene_Valerie schreef op 09 april 2012 @ 12:26:
[...]
In dit geval zou ik het gewoon op z'n beloop laten...
Tegen de tijd dat men vindt dat er een nieuw topic moet komen, kunnen we als 'eis' het plaatje meenemen stellen.
Of misschien doet het 't dan gewoon weer.
Ik heb trouwens geen last van een langzaam topic.
Heb jij het laatste bericht bovenaan of onderaan staan?
[...]
In dit geval zou ik het gewoon op z'n beloop laten...
Tegen de tijd dat men vindt dat er een nieuw topic moet komen, kunnen we als 'eis' het plaatje meenemen stellen.
Of misschien doet het 't dan gewoon weer.
Heb jij het laatste bericht bovenaan of onderaan staan?
dinsdag 10 april 2012 om 10:18
quote:courage_ schreef op 09 april 2012 @ 13:22:
[...]
Heb jij het laatste bericht bovenaan of onderaan staan?Ik heb laatste bericht bovenaan. Ik kon niet wennen aan het zoeken tot waar ik iets had gelezen. Of dat scrollen ging ook niet snel.
[...]
Heb jij het laatste bericht bovenaan of onderaan staan?Ik heb laatste bericht bovenaan. Ik kon niet wennen aan het zoeken tot waar ik iets had gelezen. Of dat scrollen ging ook niet snel.
donderdag 12 april 2012 om 20:19
Het voorstukje net maakt de aflevering van vanavond wel spannend! John voelt zich belazerd door de mensen van vanavond en loopt bij ze weg. Sensaaaaaatie..... Ghe.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
donderdag 12 april 2012 om 20:25
quote:Enn schreef op 12 april 2012 @ 20:19:
Het voorstukje net maakt de aflevering van vanavond wel spannend! John voelt zich belazerd door de mensen van vanavond en loopt bij ze weg. Sensaaaaaatie..... Ghe.Oh, heb ik gemist. Kijk altijd even Operation Repo voor het trashen.
Het voorstukje net maakt de aflevering van vanavond wel spannend! John voelt zich belazerd door de mensen van vanavond en loopt bij ze weg. Sensaaaaaatie..... Ghe.Oh, heb ik gemist. Kijk altijd even Operation Repo voor het trashen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”