Entertainment alle pijlers

Help! Mijn man is klusser!

03-03-2011 20:01 5919 berichten
Alle reacties Link kopieren

Sjon- en Ibrahimfans........zijn jullie er klaar voor? Monatoetje gereed? Here we go!
Ik vind hier dingen van.
quote:aambij schreef op 12 april 2012 @ 20:55:

Als je je hele leven niks hebt kunnen horen, kan je geen limburgs accent hebben, lijkt meDat dacht ik nou ook.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Wat een irritante, slome manier van praten heeft hij. Als ik haar was, liet ik mijn gehoorapparaten uit.
Ik vind hier dingen van.
Steven is een zeikerd.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
En Steven staat erbij en kijkt ernaar
quote:S0LEIL schreef op 12 april 2012 @ 20:56:

Ik zie het niet zitten om dat spul van de trap af te halen, dat gaat kei moeilijk.

En dan die ander die dat met een klein rukje lostrekt... Heb ik haar niet horen zeggen dat hij zijn eigen klusbedrijf gehad heeft.
Hij heeft geeneens een baan, tijd zat zou je denken!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Het is vast heel onschuldig. Zij is bij hem langs geweest,en ze hebben het gezellig gehad en daarom heeft hij bijna niks gedaan.
ik zou hem slaan
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik heb nog niet gegeten..... Poe poe.

Je hebt nog reserves zat!
quote:S0LEIL schreef op 12 april 2012 @ 20:57:

[...]

Brabants is het.Dat zal wel, maar het is onmogelijk als je echt echt echt je hele leven doof bent geweest. Dan kan je binnen twee jaar niet met een accent praten
Ze hebben het zelfde soort huis als wat ik heb. Grappig om te zien (ik woon niet in de buurt).
Weet je wat ik de laatste tijd steeds meer denk?? Die vrouwen kruipen allemaal in een slachtofferrol, maar ze mankeren toch niks aan hun handjes??? En dat het een puinhoop is daar kun je toch wat aan doen? Als die bouw al 2 jaar stilligt kun je de boel toch opruimen?

Zij kan lekker 4 dagen een hotelletje in en hij kan aan de slag!

(al vind ik dit toch wel een luie donder!)
met die pens kan je wel een xtje eten overslaan
Wat een slappe hap die vent, afschuwelijk....
quote:Sabeltandcavia schreef op 12 april 2012 @ 20:58:

Wat een irritante, slome manier van praten heeft hij. Als ik haar was, liet ik mijn gehoorapparaten uit.
quote:itsme26 schreef op 12 april 2012 @ 20:58:

ik zou hem slaanÉn hard.
Volgens mij lopen ze echt de boel te flessen.. TE gespeeld...
quote:aambij schreef op 12 april 2012 @ 20:59:

[...]

Dat zal wel, maar het is onmogelijk als je echt echt echt je hele leven doof bent geweest. Dan kan je binnen twee jaar niet met een accent pratenZou dat niet gewoon komen doordat ze in die omgeving woont? Volgens mij is het deels ook de manier van praten van dove mensen.
Hij is niet op en leeg, het is gewoon een lui zwijn.
Ohhh hij heeft liefde nodig, is dat het!
ik denk dat ze niet 100% doof is geweest maar altijd slechthorend. Ik dacht namelijk dat ze bij mensen die helemaal doof zijn alleen van de externe dingen kunnen plaatsen (zoek de naam even)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:Stefke schreef op 12 april 2012 @ 20:59:

Weet je wat ik de laatste tijd steeds meer denk?? Die vrouwen kruipen allemaal in een slachtofferrol, maar ze mankeren toch niks aan hun handjes??? En dat het een puinhoop is daar kun je toch wat aan doen? Als die bouw al 2 jaar stilligt kun je de boel toch opruimen?

Zij kan lekker 4 dagen een hotelletje in en hij kan aan de slag!

(al vind ik dit toch wel een luie donder!)En daarom heb IK deze gekocht. Ben er zoooooo blij mee!
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Bah die bilspleet
Oh nee, bouwvakkers decolletee!
quote:PearlGirl schreef op 12 april 2012 @ 21:00:

Hij is niet op en leeg, het is gewoon een lui zwijn.Waarvan moet hij nu op en leeg zijn? Hij zit hele dagen thuis....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven