The Ultimate Dance Battle
zondag 4 maart 2012 om 17:29
zondag 29 april 2012 om 21:33
quote:fantastissima schreef op 29 april 2012 @ 21:29:
Vrienden meenemen op 2e date is idd raar IM net als naar de bios gaan. Zo puberaal. Niks elkaar leren kennen idd. Goed dat je hebt afgekapt zeker omdat de klik er al niet was. Als hij Mr. Right was zou je met liefde 10x extra tanken voor m namelijk.Eens.
Vrienden meenemen op 2e date is idd raar IM net als naar de bios gaan. Zo puberaal. Niks elkaar leren kennen idd. Goed dat je hebt afgekapt zeker omdat de klik er al niet was. Als hij Mr. Right was zou je met liefde 10x extra tanken voor m namelijk.Eens.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 29 april 2012 om 21:35
zondag 29 april 2012 om 21:36
zondag 29 april 2012 om 21:36
zondag 29 april 2012 om 21:38
quote:fantastissima schreef op 29 april 2012 @ 21:36:
Seriously IM? Haha als je t meent dan mag je me wel mailen haha mijn Nick & hotmail punt com
Hij 's wel Veul ouder dan jij hoor. Of is da nie erg:)
Serieus?
Zou je dat echt doen?
Ik zou als ex van jou geloof ik niet echt amused zijn als ik zo werd doorverkocht...
Seriously IM? Haha als je t meent dan mag je me wel mailen haha mijn Nick & hotmail punt com
Serieus?
Zou je dat echt doen?
Ik zou als ex van jou geloof ik niet echt amused zijn als ik zo werd doorverkocht...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:fantastissima schreef op 29 april 2012 @ 21:36:
Seriously IM? Haha als je t meent dan mag je me wel mailen haha mijn
Nou ja, ik vind hem niet lelijk eerlijk gezegd. Daarbij; op een oude fiets moet je het leren en punt drie; ik wil wel weer graag dansen
En als laatste punt; ik zal toch echt te schijterig zijn om hem te bellen
Seriously IM? Haha als je t meent dan mag je me wel mailen haha mijn
Nou ja, ik vind hem niet lelijk eerlijk gezegd. Daarbij; op een oude fiets moet je het leren en punt drie; ik wil wel weer graag dansen
En als laatste punt; ik zal toch echt te schijterig zijn om hem te bellen