Help! Mijn man is klusser!
donderdag 5 juli 2012 om 22:31
donderdag 5 juli 2012 om 22:34
quote:steph schreef op 05 juli 2012 @ 22:31:
[...]
Nee, verder is ze wel oké. Alleen als zij ergens last van hebt moet dat NU opgelost worden.
Zonder iets te zeggen hebben mijn buren de muziek zachter gezet. WIE IS MIJN ANDERE BUUF?
Ik was tv op mijn telefoon aan het kijken, dus ik ben het zeker weten niet!
[...]
Nee, verder is ze wel oké. Alleen als zij ergens last van hebt moet dat NU opgelost worden.
Zonder iets te zeggen hebben mijn buren de muziek zachter gezet. WIE IS MIJN ANDERE BUUF?
Ik was tv op mijn telefoon aan het kijken, dus ik ben het zeker weten niet!
donderdag 5 juli 2012 om 22:41
Nee joh, daar zat ik maar een weekje! Ik ben nu bezig met voorbereiden. Nou ja dat was de bedoeling. In plaats daarvan loop ik me op te vreten over te hoge bomen in tuinen die ik niet ken en lamlendige no goods die hun zieke zwangere meisje in een krot laten wonen. Maar ja, John is wel heel leuk en een lust voor t oog natuurlijk. Dus heb ik de papierstapel weer aan de kant gelegd.
Ben nu bezig om te kijken hoe ik in godesnaam een recent uitgegeven geboorteakte van ons twee moet chartereb. Gedoe allemaal. Geef het voor vandaag even op.
Ben nu bezig om te kijken hoe ik in godesnaam een recent uitgegeven geboorteakte van ons twee moet chartereb. Gedoe allemaal. Geef het voor vandaag even op.
donderdag 5 juli 2012 om 23:29
Nee, alleen bij de plaats waar je geboren bent kan dat. Nogal onmogelijk. Geen ambassade van mijn landje hier, dus moet naar Londen :-S.
Had al wel gebeld met de administratie op St.lucia maar gaf enkel nog meer frustratie... Pfff. Man kan gelukkig in Den Haag terecht, het lullige is, ik heb ze hier liggen. Maar die zijn ouder dan 10 jaar. Maar wat een nonsens, alsof ik tien jaar later spontaan ineens ergens anders geboren ben.....
Had al wel gebeld met de administratie op St.lucia maar gaf enkel nog meer frustratie... Pfff. Man kan gelukkig in Den Haag terecht, het lullige is, ik heb ze hier liggen. Maar die zijn ouder dan 10 jaar. Maar wat een nonsens, alsof ik tien jaar later spontaan ineens ergens anders geboren ben.....