Uitgerekend februari 2013

01-06-2012 14:48 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic van de in februari 2013 uitgerekenden!

We zijn hier vertrokken :-)
hallo,

echo was goed. Alles erop en eraan!

@ligura, fijn dat alles goed is.

Weltrusten iedereen
Dutchie, heb je een mail gestuurd hoor. Vind het erg leuk om jullie te zien en wat foto's!

En zoals door meerdere gezegd, het is heus niet de bedoeling dat het groepje uitelkaar valt of wordt opgesplitst. Facebook gebruiken we in mijn beleving vooral voor de foto's en dan kun je eens zien welk gezicht er schuil gaat achter een bepaalde Nick

Fijne dag meiden!!
echo gehad, alles prima!! mooie 3D foto gekregen, npm ook gehad en goed genoeg.

zit af en toe heel verliefd naar dat mini-mensje op de foto te kijken.

nu met een gerust hart shoppen!!!!

@ilo en @ligura fijn dat het bij jullie ook goed was!!
Dag dames,

Wij hebben de termijnecho gehad en alles zag er prima uit! Kindje was druk aan het bewegen en het hartje klopte (en liet ze ook horen via de echo :-) ). Echt een heel verschil met de echo met 7 weken. Over 4 weken hebben we weer een (medische) echo en met 17 weken laten we een pretecho maken ivm geslachtsbepaling. Op die manier een leuk album vol met foto's.

Voor mij is het nu pas echt en begin ik te geloven dat het goed zal gaan. Ben nu 10w 4d!

Even een vraagje gebruiken jullie al creme of iets voor buik en borsten? Weet niet of dat werkt maar wilde het wel proberen (maar je hebt zoveel).
Wat fijn, alle goede echo's! Vooral na bloedverlies lijkt het me een hele opluchting om te zien dat alles nog goed gaat. Gelukkig komen we langzaamaan in een veiliger periode!

Ik werd vanochtend wakker en ik was niet misselijk, hoera! Nu maar hopen dat het weg blijft. Met de vermoeidheid gaat het ook al beter gelukkig. Begint het bij jullie ook al beter te gaan qua kwaaltjes?

Over Facebook: ik doe daar voorlopig niet aan mee. Ben ook een beetje bang voor een splitsing en ik vind het hier wel gezellig! Bovendien wil ik geen facebook gebruiken op mijn telefoon, dus dan zou ik alsnog van alles missen

@alle dames in week 12: we hebben een limoen in onze buik! Het gaat hard!

(zie http://www.babycenter.com/slideshow-baby-size , ik ben fan!)
Leuk, dutchie, dat je je kleine voelt! En snel al!!

Scheelt natuurlijk dat het niet je eerste is en dat je het gevoel herkent.

Ik voel nog niets maar ik ben ook nog geen 11 wkn. Vorige keer voelde ik hem bij 15 weken. Het ligt er ook aan waar je placenta ligt,(voor of achter) hoe snel je de baby voelt! Ik kijk er al zo naar uit om dat weer te voelen!!

@Ligura: gelukkig een kloppend hartje! opluchting!

@Amber: ik heb olie van Weleda. Sinds van de week begonnen met smeren. Vorige zwangerschap trouw 2x daags gesmeerd, en soms voelde de huid van mijn buik erg gespannen aan, en dan smeerde ik extra, en ik weet niet of het daardoor is gekomen of dat ik gewoon mazzel gehad heb, maar geen straie! Dus daar hoop ik deze keer ook maar weer op

@Koehandel: geinig, die link!! Al kan ik me een wat betere voorstelling maken van wat er in mijn buik zt als ik de plaatjes op babybytes bekijk
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
ja de baby is een limoen.... maar je baar moeder is een grapefruit :O) .... morgen naar de gyn... lekker hartje luisteren ,..... sinds vanmorgen helemaal geen donkere afscheiding meer gehad.... :O)

en toch vind ik het erg spannend...

het rare is ik vind me zelf er niet zwanger uit zien maar toen ik gisteren op fb het de foto plaatste van 12 weken en die ver geleek met die van 9 weken had ik echt zo iets van... goh er zit schot in hahahah..

wel fijn dat we nu allemaakl uit de 12 weken komen... dat geeft toch wel een beetje een goed gevoel :O)
Oeps, ik heb het aan een vriendin verteld... Het ging per ongeluk, ze raadde het! Dus nu weet iemand het...! Best wel leuk eigenlijk! Ik zag er op de een of andere manier heel erg tegenop om het aan mensen te vertellen, alsof het iets is dat niet mag of hoort of zo...weet ook niet waar dat vandaan komt. Misschien wel door de stomme reactie van mijn schoonmoeder. Maar de reactie van deze vriendin was gelukkig het andere uiterste!

Poeh, volgende week echo en dan mag iedereen het weten. Zal toch wel fijn zijn denk ik.
koehandel.. hang de vlag uit Meid!!! geniet er van....

bij ons weet iedereen het ook maar op fb houden we het nog geheim misschien vrijdag als we het hartje hebben gehoort
Lieve dames, ik heb vanavond ontdekt dat ik herkend ben op het forum terwijl ik dacht (hoopte) anoniem te zijn. Het is natuurlijk mijn eigen schuld; door veel herkenbare details te geven werd het ook wel erg gemakkelijk. Maar nu is dus viavia bekend geworden dat ik zwanger ben en heb ik geen controle over wie het wel en niet weet... En ook over wie wat over mij leest. Mijn gevoelens, gedachten, wat ik meemaak...

Ik vind dit een erg onprettig idee en heb daarom besloten met dit topic te stoppen. Gelukkig mail ik ook nog mee op een besloten maillijst voor lotgenoten, dus ik kan wel ergens praten over mijn zwangerschap.

Koehandel, zou je mij daarom uit de tabel willen halen?

Ik blijf denk ik wel meelezen en zal misschien nog eens een berichtje plaatsen, maar niet meer zoals ik nu doe. Veel geluk!
Frahim... :O( wat jammer.. kan je geen nieuwe nick aan maken... en niet meer over je voor geschiedenis te hebben....

ik leef zo met je mee ...zou het jammer vinden als we je niet meer zien...maar ik kan het me wel voor stellen

Knuffel
Balen Frahim!!!

Ik zou het ook jammer vinden als je niet meer komt schrijven hoor! Juist met jouw leef ik mee en is het ontzettend spannend.

Jammer dat zoiets dan gebeurd, maar je hebt er geen controle over hè. Hoe meld zo iemand zoiets?

Heb je geen behoefte aan de pagina op Facebook?

In ieder geval fijn dat je een andere besloten groep hebt waar je je hart kan luchten.

Andere dames, wat fijn dat er weer goede echo's voorbij komen.

Koehandel: Ik herken je gevoel van mond voorbij praten niet zo, kon het echt niet voor mij houden en wilde dit ook helemaal niet. Het gevoel willen delen was sterker dan proberen het te verbergen. Als je schoonmoeder zoiets teweeg brengt bij je heeft het blijkbaar grote indruk bij je gemaakt.

Baby voelen: Ik twijfel enorm, maar volgens mij heb ik het vanavond ook al 2 keer gevoeld. Dat kan toch helemaal niet zo snel? Ik herken gewoon het onzekere van wel of niet. Dat gekietel zeg maar. Moeilijk uit te leggen....

Bij de 1e voelde ik het pas met 19 weken.
Frahim, wat ontzettend klote zeg. Maar zoals dotss al zegt; misschien is facebook dan juist iets voor jou?

Dotss, het kan echt hoor. Juist omdat je 'weet' wat je moet voelen, voel je het denk ik ook eerder. Gewoon lekker van genieten.

Vandaag nog dagje werken en dan is het weer weekend. Beetje jammer dat het mooie weer na vandaag ook weer voorbij is.
Frahim, wat jammer! En stom zeg, dat iemand je herkent en het dan gaat 'doorvertellen' in plaats van naar jou te komen. Ik kan me goed voorstellen dat het niet meer fijn is om hier alles te bespreken. Wel ontzettend jammer zeg, ook ik leefde juist met jou heel erg mee gezien je voorgeschiedenis. Ik hoop dat je een gezonde, ontspannen zwangerschap hebt en een stralend gezond kindje krijgt!

@dotss, mijn gevoel over vertellen wordt denk ik niet alleen veroorzaakt door mijn schoonmoeder, maar ook door mijn eigem houding tegenover kinderen tot voor kort. Ik wilde ze nooit, en verkondigde dat luid en duidelijk Dus is het best raar om dan 'ineens' zwanger te zijn (heel gewenst en 'gepland' hoor)!
@frahim: erg jammer als je stopt! Misschien toch overwegen om onder een andere nick mee te schrijven?

@koehandel: het is wel leuk dat je nu nog iemand hebt waarmee je het erover kan hebben toch? Ik had het 1 collega direct verteld, juist daarom. En zij heeft ook net een kindje, dus dan is het nog leuker.

Bij mij is al twee keer gevraagd of de zwangerschap gepland was! Door mannen weliswaar, maar ik vind dat toch best raar, alsof mensen het nog niet bij mij vinden passen oid!

Bij mij zwakt het zwangerschapsgevoel trouwens weer wat af. Na de echo ben ik er helemaal vol van, maar nu, een week later lijkt het weer wat verder van me af te staan. Met name omdat er nog weinig te zien/voelen is. Kijk echt uit naar het moment dat ik iets voel in m'n buik! Maar ja, hoe weet je dat het niet je darmen zijn?

Goed idee om alvast te gaan smeren trouwens!

Maandag weer naar de verloskundige, wordt het weer even heel echt
@visje, ik voel me juist steeds zwangerder. Maar dat komt denk ik omdat ik het ook de hele dag voel aan mijn buik en vermoeidheid. Ik kan me wel voorstellen dat het nog abstracter is wanneer je nergens last van hebt! Maar je buikje komt vast binnenkort

Best een ongepaste vraag trouwens, of het gepland is! Typisch iets voor mannen

Zo, de tweede helft van komende week is aardig volgepland met afspraken met familie en vrienden... Toch wel leuk om het 'in het echt' te vertellen vond ik, en als het dan mag dan moet het ook meteen! Haha ik ga los hoor, volgende week.

Ik heb vandaag een jurkje aan en nu valt het me toch wel op dat ik een buikje heb dat niet in te houden valt... Is dat niet een beetje vroeg met 12 weken?
Dutch, zou je mij nog een keer willen toevoegen op facebook? Ik heb je denk ik per ongeluk gewijgerd vorige week. En als dat niet lukt, zou je dan jou facebook naam kunnen mailen? Dan zoek ik jou even...
irisklonne@gmail.com

Aftellen nog 6 uurtjes en dan mag ik hartje luisteren...

nog iemand leuke plannen voor het weekend..

koehandel als je de buik fotos op FB ziet dan zie je dat het echt begitn.. wel leuk... ik vind me zelf er niet zwanger uit zien maar toen ik die foto zag had ik echt zo iets.. ja het is ttoch ecth begonnen :O)
@Frahim: Ik kan niet anders dan me bij de reacties van de anderen aansluiten!

@Dutchie: veel plezier!

Ik heb geen leuke plannen voor het weekend, moet werken...
'Tell people there's an invisible man in the sky who created the universe, and the vast majority will believe you. Tell them the paint is wet, and they have to touch it to be sure.' -George Carlin
Pff...wat is t warm zeg!! Ben blij dat t eindelijk mooi weer is hoor, maar de middenweg zou ook welkom zijn. Ik heb wel t idee dat ik meer last heb van de warmte. Herkenbaar??

Vandaag niet echt plannen; ja, bijkomen van een drukke week op t werk morgen komen vrienden eten, en zondag komen onze ouders op verjaardagsvisite. We zouden morgen onze verjaardagen vieren met alle vrienden, maar dat hebben we afgezegd. M'n man is nog niet weer fit genoeg.
wie heeft het hier allemaal nu verteld? ik heb het maandag tegen mijn baas verteld die reageerde heel leuk en was blij.... ik moest wel vanwege de spoed echo..... ik was ineens weg van werk...

alleen op FB heb ik het nog niet verteld
Ik heb wel leuke plannen voor het weekend: slapen! Ik ben toch zo ontzettend moe en ik geloof dat het door de warmte ook erger is nog dan normaal..

Gisteren bloed geprikt in het ziekenhuis. Ben benieuwd naar de uitslagen, ik heb namelijk ook geen idee wat mijn bloedgroep is en daar kom ik zo ook mooi achter.

Hoe gaat het nu met je man xxmariaxx?
Gaat weer wat beter, Karlie. Al valt t m nog wel heel erg tegen hoe vermoeid hij elke keer is. Z'n conditie heeft echt een klap gekregen en dat kost tijd om te herstellen.

Dit weekend de laatste vrienden vertellen (lukte elke x niet om eerder af te spreken) en maandag m'n collega's. Dan is eigenlijk iedereen wel op de hoogte. Ik wacht alleen nog wel ff met het op FB zetten
Hoi allemaal! Beetje stilte van mijn kan maar heb het superdruk gehad en daarnaast nog erg moe dus weinig op de computer! Ik heb wel meegelezen.

Ik gebruik zwitsal mama buik creme. Ruikt lekker en trekt goed in!
ik heb me bij de jongen me 2x perdag in gesmeert... zonder resultaat...:O( heb een mooi tijger velletje ik denk dat het echtook met erfelijksheid te maken heeft...

Nog 1 uurtje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven