Uitgerekend februari 2013

01-06-2012 14:48 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kletstopic van de in februari 2013 uitgerekenden!

We zijn hier vertrokken :-)
Hey meiden,

ik wil toch even afscheid nemen. Ik schrijf ook mee op een ander forum (kleine groep) en ik vind `t toch ook wat te onoverzichtelijk hier. Ik merk dat ik moeite heb om te weten wat bij iedereen hoort en dat ik `t niet allemaal meer kan bijhouden. Ook om op iedereen te reageren en zo.

Gisteren bij de verloskundige hartje geluisterd en verteld over de nare ervaring van de eerste echo. Vandaag mocht ik voor nog een echo, dus dat was superfijn! Nu wel een fijne ervaring (niet in `t ziekenhuis), en werd alle tijd genomen. Het zag er allemaal goed uit.

Ben inmiddels ook bij een klinisch geneticus geweest en gesproken over de percentages erfelijkheid. Het ligt toch wat gecompliceerder dan de 50%, maar wel in positieve zin. Het kan erg meevallen. We houden dus maar moed voor de SEO in september (al ga ik wel van `t ergste uit, zodat `t alleen maar mee kan vallen).

Het ga jullie allemaal goed. Ik wens jullie allemaal een heel voorspoedige zwangerschap toe. Dat we in februari allemaal maar prachtige kindjes op de wereld mogen zetten!

@ Koehandel, haal me maar uit de tabel voor de overzichtelijkheid, ook al zal ik misschien nog wel eens stiekem spieken hier

liefs Zomaci
Zomaci, jij ook een hele fijne zwangerschap!

Ik had vandaag de nekplooimeting en het zag er goed uit. Moet natuurlijk nog wel op de bloeduitslag (7!!! Buisjes) wachten maar vooralsnog ziet het er dus goed uit. Over 3 weken weer naar de vk en dan gaan we luisteren. De echo's zijn dus even voorbij. Maar nog maar 7 weken en dan zitten we alweer op 20 welen!
Heey meiden,

Hier een iets fijnere werkweek. Vanwege mijn bekkenklachten werk ik nu minder dus dit is beter vol te houden. Ik probeer mijn klachten nu wat serieuzer te nemen dan bij de 1e zodat het niet weer een lijdensweg wordt op het eind. Nu heb ik ook voor de kleine meid te zorgen.

Fijn dat er weer goede echo's geweest zijn. We mogen toch wel van geluk spreken dat het in zo'n grote groep allemaal goed gaat met de meeste.

Zomaci: ik begrijp je punt heel goed. Ik ben nu ook slecht in het bijhouden van alles.
dotss .... wat rot dat je al zo vroeg las theb van je bekken...echt balen.. vandaag gaat het goed... minder krampen dan gisteren ....

zomaci .... jammer maar ik begrijp het wel.

Leuk he al die echo's die nu echt vasn grijze vlek naar mini mensjes gaan.....
Vandaag de 2e echo gehad en wat ik al dacht, is dus ook waar

In plaats van 11+5 ben ik vandaag 11+6 en dat zet mijn uitgerekende datum 1 dagje terug naar 14 februari.

Alles was goed! Hartje klopt goed, kindje is superbeweeglijk. Het was dus praktisch niet te doen een duidelijke foto te krijgen. De echo van 2 weken terug lijkt meer op een mensje, haha. Maar op deze is wel heel goed een ruggegraatje te zien, inclusief alle werveltjes. En zodra ik hoor: ziet er allemaal goed uit, etc, ben ik al helemaal superblij!
Zomaci, jammer dat je weggaat! Ik zal je uit de tabel halen, maar breek gerust af en toe in :-)

Karlie, ik zal je gegevens aanpassen. Wat fijn he, een goede echo!

Ik had zelf ook een echo vandaag, alles is goed. Hij/zij was al flink aan het bewegen. Gek hoor, want ik voel er niks van! Nu ben ik echt echt echt zwanger, dus morgen ga ik het mijn ouders vertellen... Spannend hoor, geen idee hoe ze gaan reageren!
Leuk!!!

Veel plezier met vertellen Koehandel!
Oh koehandel, heel veel plezier met vertellen!!

Inderdaad, zo apart dat ze als een gek lopen te schoppen en zwemmen, maar dat je er helemaal niets van voelt..
@karlie, we waren weggezakt, dus ik heb je niet op tijd kunnen antwoorden. M'n telefoon had ik gewoon in m'n hand, vlakbij het apparaat van de verloskundige. Fijn om te horen dat ook bij jou alles goed was! misschien dat je de volgende keer het hartje kunt opnemen.

@koehandel, leuk, vertellen!! Ben benieuwd naar de reacties!
Hello!

Hier gister het hartje gehoord bij de vk. Vriend heeft het ook opgenomen op zijn telefoon, superleuk!

Voor de tabel: 29/8 controle vk, 18/9 20 weken echo (!!).

Koehandel, ik vind het knap dat je nog niks hebt verteld hahaha.

Hier kan ik er echt niet omheen, mensen vragen het ook gewoon aan me of ik zwanger ben, zo duidelijk zie je het al. Gister aan mijn baas verteld, dus nu is het helemaal "out in the open".

Fijne dag!
Oh koehandel, wil je mijn miskraam uit de tabel halen? Doet er niet meer zo toe voor mij. Thnx!
Jynta, leuk dat je het hartje hebt gehoord! Wij ook gisteren, maar we hebben het niet opgenomen. Ik was zo blij na de echo, dat ik niet meer de tegenwoordigheid van geest had om mijn telefoon erbij te pakken..
Meid, wat ben je toch snel met aanpassen! Thnx!

Wij hadden geen echo, dus maar 1 ding om ons op te concentreren .
Haha ja, ik heb een ontzettend drukke baan, ahum moet toch ook echt wel gaan werken binnenkort hoor.

Hihi, ik had het net met een vriendin over iets stoms op mijn werk (de ene vriendin die weet dat ik zwanger ben), ze had helemaal medelijden en zo. Flap ik eruit: ach, maakt ook niet uit, ik krijg een kind! :-D
Koehandel heb je het al verteld????

hier weet iedereen het behalve op FB .. ik denk dat ik wacht tot 18 weken....
Up!
Oh, nog een afspraak gemaakt: 3 September pretecho met geslachtsbepaling!
Morgenochtend controle bij de VK, ook hartje luisteren voor de 1e x. Hier verder alles oke, alleen wel last gehad van migraine deze week. Heb ik wel vaker, alleen het probleem nu is dat ik mn medicijnen niet meer mag hebben, alleen paracetamol. En dat spul is nou niet bepaald opgewassen tegen migraine. Daardoor nu veel langer last van gehad dan anders. Hoop dat ik t de komende maanden niet te vaak ga krijgen.
Hallo Allemaal,

Ik ben 27 jaar en ook ik ben uitgerekend in Februari!

11 februari om precies te zijn, van ons eerste kindje.

Zijn er hier nog moeders uit het noorden van het land?

xxx
Hoi meiden!!

Ik heb jullie onwijs verwaarloosd, sorry!! Ik ben best nog wel veel moe en misselijk, 's avonds ben ik blij als ik naar bed mag!

Mommy84: welkom! Ik kom uit de randstad.

Jynta, wat fijn dat alles goed was bij de vk, en wat klinkt de de 20 weken echo al dichtbij!! Leuk!

Xxxmariaxxx: fijn dat alles goed was bij de vk! Hoe gaat het met je man?

Koehandel: hoe ging t met vertellen??

Karlie, wat fijn dat de echo goed was, en 14 februari is een hele leuke datum om jarig te zijn denk ik jammer dat de uitgerekende datum vaak niet de dag is dat je bevalt

Dutch, hoe gaat het nu?? Hopelijk minder klachten en geen bloedverlies meer!

Maandag de echo gehad voorafgaand aan de prenatale screening, de kleine maakte een halve koprol, zo leuk vrijdag 17 aug de nekplooimeting, en vervolgens maandag 20 aug de laatste afspraak bij de Gyn, en die man heeft een 'niet lullen, ik kijk wel even-mentaliteit'. Dus weer een echo ik hoop ook heel erg dat we het geslacht kunnen zien met de nekplooimeting (nub-theorie zoals Dutch laatst zei), want dan ligt Koos er perfect voor als t het goed is.

Trouwens nog iets anders, echt heel maf, maar ik zou zweren dat ik soms als ik met een volle blaas in bed lig, ik iets voel bewegen. Het voelt als een vlindervleugel die langs mijn baarmoeder veegt. Het is heel zacht maar ik voel zoiets normaal nooit!! Het zijn ook zeker weten mijn darmen niet! Ik voelde t dit weekend al, en vandaag weer! Ben nu 10w4 dagen dus t is echt nog heeeeeel vroeg... Maar wie weet.

Fijne avond dames, ik ga pitten!!

X Groupie
@mommy 84: van harte gefeliciteerd! ik kom ook uit het noorden.

@groopie: ik heb morgen de afspraak bij de VK, niet vandaag. Met mn man gaat t redelijk; conditie heeft een zware klap gehad, en dat valt m regelmatig vies tegen. Heel snel moe.

Het lijkt me wat vroeg om t nu al te voelen, maar je zal t vast gaan herkennen als t idd is :-) Zou wel leuk zijn.

Slaap lekker alvast allemaal! (behalve dutchie is nog een beetje vroeg voor jou :P)
Yes, ik heb het verteld! :-) Mijn vader reageerde zoals ik verwacht had erg droog, mijn moeder vindt het fantastisch. Ze wil meteen oppassen en zo, en we hebben van alles besproken over hoe het toen bij haar ging en hoe ik het zou willen. Heel leuk dus, wat een opluchting! Nu is het nog echter!

En nu ga ik gauw slapen, morgen weer vroeg op...
het is hier bijna 5 uur dus ik ga naar huis... eten koken en de oudste naar "football" brengen ja het sezien is weer begonnen 3x per week trainen
koehandle.. leuk dat je moeder zo reageerde...
meiden bijna weekend...... ik heb de knoop door gehakt... straks bel ik de dr ik wil uit leg waar de bloeding vankomt.... Diede ik weer niet of jij me kan helpen... afgelopen vrijdag zei de dr dat mijn baar moeder mond mooi dicht is maar waar komt die bloeding (oud bloed) dan vandaag het zijn dikke donker bruine draden.. ik dacht dat een baarmoeder mond dicht moet zijn om infecties te voor komen.....

is het normaal om 14 dagen lang oud bloed verlies te hebben ?

als ze me geen uit leg kan geven of me weer gewoon gerust te stellen dan ga ik van dr verranderen..... dat wind ik jammer want ik heb haar al 12 jaar en ze was bij de bevalling van beide jongens...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven