Junior Masterchef Australia seizoen2
dinsdag 7 augustus 2012 om 18:24
straks om 19.30 op net5 begint er een nieuwe serie Junior Masterchef Australia
Allemaal jonge kokkies, 8-12 jaar oud die beter koken dan menige volwassene, Gary, Matt Preston en natuurlijk George zijn er ook weer bij
Wie kijkt er mee?
Allemaal jonge kokkies, 8-12 jaar oud die beter koken dan menige volwassene, Gary, Matt Preston en natuurlijk George zijn er ook weer bij
Wie kijkt er mee?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 10 augustus 2012 om 19:42
vrijdag 10 augustus 2012 om 19:42
quote:InyMiny schreef op 10 augustus 2012 @ 19:41:
Sum... Shoppen is zoveel belangrijker dan boodschappen... Shoppen is een primaire levensvoorwaarde... Zonder kan je gewoon niet levenMet die uitspraak ben ik het 100% eens
Sum... Shoppen is zoveel belangrijker dan boodschappen... Shoppen is een primaire levensvoorwaarde... Zonder kan je gewoon niet levenMet die uitspraak ben ik het 100% eens
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 10 augustus 2012 om 19:45
Nou... Ik stap vanochtend op tijd de deur uit... Om 7:00 uur om precies te zijn... Om 7:25 uur parkeer ik m'n auto op de parkeerplaats op m'n werk en bedenk me dat m'n laptop nog thuis staat
Dus weer op naar huis... Echt... Op hemelsbreed 600 meter van m'n huis staan ze te controleren met een lasergun... En doordat ik boos was (op mezelf) dat ik voor het eerst in 6 jaar m'n laptop vergeet... Reed ik ietsjes te hard... De plisie en ik zijn geen vriendjes vandaag...
Dus mag ik vanavond aan de wijn van mezelf
Dus weer op naar huis... Echt... Op hemelsbreed 600 meter van m'n huis staan ze te controleren met een lasergun... En doordat ik boos was (op mezelf) dat ik voor het eerst in 6 jaar m'n laptop vergeet... Reed ik ietsjes te hard... De plisie en ik zijn geen vriendjes vandaag...
Dus mag ik vanavond aan de wijn van mezelf
vrijdag 10 augustus 2012 om 19:52
quote:InyMiny schreef op 10 augustus 2012 @ 19:51:
M'n eigen stomme schuld
Met 12 eieren een gerecht maken... Mijn hersencellen komen niet verder dan een hele grote/dikke omelet Dat is dan wel een hele dikke omelet
M'n eigen stomme schuld
Met 12 eieren een gerecht maken... Mijn hersencellen komen niet verder dan een hele grote/dikke omelet Dat is dan wel een hele dikke omelet
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 10 augustus 2012 om 19:54
quote:InyMiny schreef op 10 augustus 2012 @ 19:52:
Wat zijn ze lief voor de kindjes weer.. Zo geruststellend...
Vraag me af... Als er bij een volwassene iets verkeerds gaat en die gaat huilen... Gaan ze dan ook zo lief doen?? helaas, die mogen het zelf oplossen
Wat zijn ze lief voor de kindjes weer.. Zo geruststellend...
Vraag me af... Als er bij een volwassene iets verkeerds gaat en die gaat huilen... Gaan ze dan ook zo lief doen?? helaas, die mogen het zelf oplossen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
vrijdag 10 augustus 2012 om 19:54
vrijdag 10 augustus 2012 om 19:59
vrijdag 10 augustus 2012 om 20:01
quote:rosanna08 schreef op 10 augustus 2012 @ 20:00:
ik heb wel eens zo'n rol proberen te maken en mislukte dus echt volledig heIk waag mij daar niet eens aan .
ik heb wel eens zo'n rol proberen te maken en mislukte dus echt volledig heIk waag mij daar niet eens aan .