Junior Masterchef Australia seizoen2
dinsdag 7 augustus 2012 om 18:24
straks om 19.30 op net5 begint er een nieuwe serie Junior Masterchef Australia
Allemaal jonge kokkies, 8-12 jaar oud die beter koken dan menige volwassene, Gary, Matt Preston en natuurlijk George zijn er ook weer bij
Wie kijkt er mee?
Allemaal jonge kokkies, 8-12 jaar oud die beter koken dan menige volwassene, Gary, Matt Preston en natuurlijk George zijn er ook weer bij
Wie kijkt er mee?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
woensdag 29 augustus 2012 om 19:50
quote:steph schreef op 29 augustus 2012 @ 19:42:
[...]
Vriend kwam binnen lopen en het eerste wat hij zegt, wat zijn die mensen ineens gekrompen, kijkt daarna op de laptop en dan zegt hij dat het een veulen moet zijn.
Nu is hij weg, spelletje spelen op een andere computer.
Alyshia zal echt wel een mooie meid worden hoor.Eens hoor.
[...]
Vriend kwam binnen lopen en het eerste wat hij zegt, wat zijn die mensen ineens gekrompen, kijkt daarna op de laptop en dan zegt hij dat het een veulen moet zijn.
Nu is hij weg, spelletje spelen op een andere computer.
Alyshia zal echt wel een mooie meid worden hoor.Eens hoor.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 29 augustus 2012 om 19:59
Elke keer sta ik weer verbaasd over het enorme talent en creativiteit van de juniors. Elke aflevering heb ik weer zo iets van wauw dat had ik niet kunnen bedenken.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 29 augustus 2012 om 20:00
woensdag 29 augustus 2012 om 20:05
quote:Magdalan schreef op 29 augustus 2012 @ 20:01:
[...]
Zelfde hier haha. Vriend zei net letterlijk "ze zijn 9 tot 12 jaar, maar ze kunnen potdomme beter koken dan wij!"
Die kotelet leek NET echt!Nou he echt wel.
[...]
Zelfde hier haha. Vriend zei net letterlijk "ze zijn 9 tot 12 jaar, maar ze kunnen potdomme beter koken dan wij!"
Die kotelet leek NET echt!Nou he echt wel.
woensdag 29 augustus 2012 om 20:05