doorgeefvraag
maandag 28 april 2008 om 23:31
maandag 28 april 2008 om 23:34
Die zijn er nog wel ja "zucht" dan blijft het eenmalig. Tenzij het de liefde van mijn leven is dan zou ik het gewoon zeggen dat ik voorspel wel fijn zou vinden. Anders kom tie ook echt niet naar binnen.
wat is het grootste leeftijd verschil dat je ooit met iemand hebt gehad waar je ook seks mee hebt gehad?
wat is het grootste leeftijd verschil dat je ooit met iemand hebt gehad waar je ook seks mee hebt gehad?
maandag 28 april 2008 om 23:37
Ja, tijdje terug nog, een secretaresse van een bedrijf waar ik wel eens kwam. Ik had dan ook mijn leren broek aan
Goeie sex met een leuke partner is op welk tijdstip van de dag prima
Wordt je verlegen als iemand je duidelijk als sex-object bekijkt?
Goeie sex met een leuke partner is op welk tijdstip van de dag prima
Wordt je verlegen als iemand je duidelijk als sex-object bekijkt?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
maandag 28 april 2008 om 23:42
De laatste tijd regelmatig....
Ik wordt niet onzeker, ik zou eerder van bepaalde opmerkingen kriegelig kunnen worden en dan denken: doe het lekker zelf, doei!
Wat is de kortste tijd tussen eerste blik en daadwerkelijke daad die je ooit hebt meegemaakt?
Ik wordt niet onzeker, ik zou eerder van bepaalde opmerkingen kriegelig kunnen worden en dan denken: doe het lekker zelf, doei!
Wat is de kortste tijd tussen eerste blik en daadwerkelijke daad die je ooit hebt meegemaakt?
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
maandag 28 april 2008 om 23:42
Mijn ervaring is dat veel vrouwen een ONOK hebben ja...
Waar zou ik in bed onzeker van kunnen worden? Ik denk het standaard 'm niet stijf kunnen houden' hoewel ik daar gelukkig nog nooit last van heb gehad.
Ben je wel eens zomaar ineens zo geil dat je eeeeeeeeeven 'stoom moet afblazen' (rustig plekje of toilet of zo opzoeken en masturberen)?
Waar zou ik in bed onzeker van kunnen worden? Ik denk het standaard 'm niet stijf kunnen houden' hoewel ik daar gelukkig nog nooit last van heb gehad.
Ben je wel eens zomaar ineens zo geil dat je eeeeeeeeeven 'stoom moet afblazen' (rustig plekje of toilet of zo opzoeken en masturberen)?
maandag 28 april 2008 om 23:45
maandag 28 april 2008 om 23:48
maandag 28 april 2008 om 23:55
Ik denk dat er vrijwel niemand is hier die niet open staat voor een mogelijk leuke ervaring, het is en blijft de sexpijler
Denk je dat het slim is op zoek te gaan naar een sexdate of dat je het je beter kunt laten gebeuren wanneer het je overkomt?
Denk je dat het slim is op zoek te gaan naar een sexdate of dat je het je beter kunt laten gebeuren wanneer het je overkomt?