Centraal Moderatortopic deel 5

31-10-2012 09:24 3252 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de linkerbovenkant van een topic, of aan de rechterbovenkant van een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.

Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.

Hier kun je bugs die je op het forum tegenkomt melden.

Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Eerste blz kan ik wel openen maar de laatste niet
quote:Maylea schreef op 13 november 2012 @ 07:05:

Als ik op Actueel naar "Nivelleren is een feest" ga krijg ik deze melding.

Nivelleren is een Feest!!Google Chrome op iPad 3 geeft geen problemen. Het topic wordt zonder foutmelding ergegeven.
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 13 november 2012 @ 08:00:

[...]

Google Chrome op iPad 3 geeft geen problemen. Het topic wordt zonder foutmelding ergegeven.Ook de laatste pagina?
Dat zal ik zo uittesten, Maylea. Ik heb mijn iPad 3 nu niet bij de hand.
World of Warcraft: Legion
Maleware detectie waarschuwing bij openen Nivelleren is een feest topic in Chrome
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 13 november 2012 @ 10:00:

Maleware detectie waarschuwing bij openen Nivelleren is een feest topic in Chrome
Mag ik please ook een hoofdletter D ?

Avast bedankt
Het topic We hopen op een wonder is een oproepje en daarom verwijderd.

met vriendelijke groet,

Junior
Hoi,

Ik heb net een nieuw topic geopend, maar ik had dat bericht gewoon in een oud topic kunnen plaatsen en daarin verder kunnen schrijven. Wat moet ik nu doen? Ik zou er wel graag over verder doorschrijven, eventueel in het oude topic. Kan het nieuw geopende topic verwijderd worden zodat ik verder schrijf in het oude topic? Of is dat niet handig.

Sorry ik ben nog een beetje onhandig met het forum
quote:rowanleigh schreef op 13 november 2012 @ 15:45:

Hoi,

Ik heb net een nieuw topic geopend, maar ik had dat bericht gewoon in een oud topic kunnen plaatsen en daarin verder kunnen schrijven. Wat moet ik nu doen? Ik zou er wel graag over verder doorschrijven, eventueel in het oude topic. Kan het nieuw geopende topic verwijderd worden zodat ik verder schrijf in het oude topic? Of is dat niet handig.

Sorry ik ben nog een beetje onhandig met het forum

Geeft niet, kan gebeuren. Laat dit topic maar staan, dan ga je hier verder. Lijkt mij het handigst.

Maar mocht je liever in het oude topic doorschrijven, zeg het maar, dan sluiten we het nieuwe topic, maakt voor ons niets uit.

mvg,

Junior.
Hai Mods, ik heb een tijdje geleden plaatjes plakken aangevraagd en dat zou moeten werken, maar het lukt nog niet! What to do?
quote:Confiture schreef op 13 november 2012 @ 15:51:

Hai Mods, ik heb een tijdje geleden plaatjes plakken aangevraagd en dat zou moeten werken, maar het lukt nog niet! What to do?

De functie om te plakken heb je al. Heb je misschien een website proberen te plakken? Als je het even probeert op het topic van plaatjesplakken aanvragen dan kijk ik even bij het plakken wat er fout gegaan kan zijn.

mvg,

Junior.
Nou, ik ben gek, het werkt gewoon. Dankjewel!
quote:JuniorModeratorViva schreef op 13 november 2012 @ 07:47:

[...]

Ok, ik heb die melding niet bij Chrome maar ik zal het doorgeven aan de techn.dienst.

mvg,

Junior.

Ik kan er nog steeds niet op.

De eerste 7 pagina's wel daarna niet meer.
Topic Nilasays is verwijderd ivm reclame. Bedankt voor de meldingen.

mvg,

Junior.
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 13 november 2012 @ 10:00:

Maleware detectie waarschuwing bij openen Nivelleren is een feest topic in ChromeEr was een virus bij NRC.nl en NRCnext.nl hoorde ik net op de radio, waarschijnlijk had het daarmee te maken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Maylea schreef op 13 november 2012 @ 16:44:

[...]

Ik kan er nog steeds niet op.

De eerste 7 pagina's wel daarna niet meer.

We hebben nog geen terugkoppeling ontvangen. Ik heb jouw posting doorgegeven dat je het probleem nog steeds hebt. Zodra we wat horen laat ik het weten.

Heb je al je cache geleegd en opnieuw opgestart?

mvg,

Junior.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 12 november 2012 @ 22:43:

[...]

Oja beterschap Pimpel namens ons!Dank jullie wel!! Op dagen zoals deze, ben ik extra blij met dit forum!
quote:pimpelmeesje67 schreef op 13 november 2012 @ 16:55:

[...]

Dank jullie wel!! Op dagen zoals deze, ben ik extra blij met dit forum!Sterkte en beterschap
Topic Geheime liefdes is verwijderd, niet toegestane oproep.

Bedankt voor de meldingen.

mvg,

Junior.
quote:JuniorModeratorViva schreef op 13 november 2012 @ 16:50:

[...]

We hebben nog geen terugkoppeling ontvangen. Ik heb jouw posting doorgegeven dat je het probleem nog steeds hebt. Zodra we wat horen laa t ik het weten.

Heb je al je cache geleegd en opnieuw opgestart?

mvg,

Junior.

Ja, maar dat helpt niet

Ik wacht het even af
Het topic "Gevraagd een paspop" is verwijderd.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Wij hebben daar ook lang over getwijfeld. We vonden het beiden leuk (en mijn vader ook) als onze zoon mijn naam zou krijgen.

Uiteindelijk toch niet gedaan, want mijn achternaam roept altijd vragen op qua spelling. Dus uit praktische overweging gekozen voor de (simpele) achternaam van mijn vriend.

Gewoon lekker jouw naam geven als dat goed voelt!

En misschien dat het bij sommige mensen vragen oproept. Maar de mensen die jou kennen, weten hoe het zit. Toch?
quote:gelukkigleven schreef op 13 november 2012 @ 19:02:

Wij hebben daar ook lang over getwijfeld. We vonden het beiden leuk (en mijn vader ook) als onze zoon mijn naam zou krijgen.

Uiteindelijk toch niet gedaan, want mijn achternaam roept altijd vragen op qua spelling. Dus uit praktische overweging gekozen voor de (simpele) achternaam van mijn vriend.

En misschien dat het bij sommige mensen vragen oproept. Maar de mensen die jou kennen, weten hoe het zit. Toch?Mods, dit lijkt me weer een geval van 'de app plaatst spontaan berichten in het verkeerde topic', wat ik (en NummerZoveel) ook al hebben gemeld in het bugtopic.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:gelukkigleven schreef op 13 november 2012 @ 19:02:

En misschien dat het bij sommige mensen vragen oproept. Maar de mensen die jou kennen, weten hoe het zit. Toch?Foutje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven