Augustus 2012 deel 11!!

30-10-2012 23:02 2494 berichten
Alweer en topic vol! Tijd voor deel 11, oftewel deel 2 op de kinderpijler!

Nu alle mama's weer bijna op hun oude gewicht zitten, alweer bijna aan t werk gaan of zijn en de mini's de beruchte 3 maanden grens bijna over, beginnen we langzaamaan te wennen!

Al zijn de mini's niet meer weg te denken uit ons dagelijks leven, zouden we soms toch willen dat er een uitknop of misschien wel een aanknop op zou zitten!

De dagen vliegen voorbij, waarbij zorgen, voeden, spelen en uiteraard posten op t forum dagelijkse kost zijn!

We klagen heel wat af, maar ook de vreugde komt voorbij als de mini's weer een sprongetje maken!

Ze brabbelen, sabbelen, spelen en rollen er op los!

De een stoer, de andere schattig die augustus mini's doen het goed zonder gekke fratsen!

Al schrijven we heel wat af, zien we elkaar op foto's en lijkt t alsof we elkaar al jaren kennen, Toch zijn we ook allemaal ontzettend nieuwsgierig naar elkaar en daarom zullen wij binnenkort gezellig meeten! Met een hapje en een drankje vliegt ook deze middag waarschijnlijk om!

Kortom de augustus mama's en mini's doen het goed!

credits voor de inleiding gaan dit keer naar annepan!

Mocht je niet meer mee willen schrijven (wat jammer zou zijn) geen probleem, maar laat het wel even weten!

Onze zwangerschappen

Augustus 2012 deel 10!!

NaamLeeftijdGEBORENKindjeBijzonderhedenDodododo33 jaar23-071eDOCHTER!lizliz29 jaar29-071eZOON! toetje8923 jaar31-071eZOON! 1982Juutje29 jaar01-081eZOON! Maatje2833 jaar02-081eZOON! snoezepoes30 jaar03-083eDOCHTER!nicole12332 jaar03-081eZOON! Zoete36 jaar05-081eZOON! rammelkont33 jaar06-083eDOCHTER!bubblezz23 jaar08-081eDOCHTER!zivaa32 jaar09-082eDOCHTER!Kwimmie33 jaar11-082eZOON! rijstkorrel39 jaar13-082eDOCHTER!kroos34 jaar13-081eZOON! annepan25 jaar15-081eDOCHTER!Chryssa30 jaar15-082eDOCHTER!martje5532 jaar23-081eZOON! Myself8230 jaar30-081eDOCHTER!katalin33 jaar05-093eDOCHTER!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

Alle reacties Link kopieren
Oei Maat, wat klote! Dat wat jou overkomt daar was ik ook zo bang voor.

Mijn baas wil volgens mij al een jaar van me af alleen kon hij me niet meenemen in de ontslagronde omdat ik zwanger was. Ik ga hem in dat gesprek denk ik gewoon vragen of het nog de bedoeling is dat ik terug kom. Misschien kunnen we beter afscheid nemen van elkaar en met wederzijds goedvinden en met behoud van recht op uitkering de boel regelen.
Nou t is weer janke janke janke

Mevrouw wil de fles niet krijsen! Net geprobeerd met lepel en dan is t lachen!

Maar ja melk van de lepel is geen doen joh wat n knoeiboel!

Morgen cb bellen voor advies! Want dit lijkt me toch niet bij n sprongetje horen.
Sjonge, wat een slaperT vandaag! Hij heeft overdag gewoon 4x 2 uur achter elkaar geslapen, normaal is dat 4x een uurtje. Even die rotnacht aan het inhalen denk ik. Ik hoop dat komende nacht beter wordt en dat hij z'n moeder lekker laat uitslapen!

Kroos: je idee is strategisch waarschijnlijk niet het beste, maar ik snap het wel heel goed. In jouw situatie lijkt het me niet goed voor je gesteldheid om de strijd aan te gaan, al levert dat misschien meer op. Aan de andere kant gun ik het je horkerige baas niet als je hem makkelijk weg laat komen door zelf akkoord te gaan met ontslag! Dan maakt hij er ook nog eens misbruik van dat jij nu niet sterk in je schoenen staat...
Jee wat een gedoe met arbo en werkgevers zeg! Ik hoop dat het allemaal goed komt!

Dat doorslapen werkt nog niet Anne? Ik hoop dat het cb advies heeft. Hier proberen we het ook met de 4 flessen..

Maat je vroeg wat ze gedaan hebben aan mijn oor. Heb je even?

het trommelvlies is extra verstevigd met kraakbeen,

de gehoorgang is wat wijder gemaakt,

de gehoorgang is verstevigd,

ik heb een titanium prothese op de stijgbeugel gekregen en

er is ergens een stukje spier uit mijn oorgebied gehaald om het gat achter mijn oor door eerdere operaties op te vullen.

Vandaag gaat het beter maar ik ben nog slap en moe. Ik heb last van de wond achter mijn oor (ze halen het oor aan de achterkant los en klappen het oor naar voren) en er komt ook nog wondvocht uit af en toe. En dat in combinatie met ongesteldheid is niet ideaal.

Maar het vervelendste is dat ik nu niet voor mini kan zorgen.

Maar genoeg ego nu. Dikke slaap lekker voor allen!
Sterkte dodo ik ben vroeger geopereerd aan chronische oorpijn en toen hebben ze achter m'n oor weefsel en bot weggehaald en dus ook m'n oor omgeflapt ik moest toen 2 weken in t zknhuis blijven met een tulband op m'n kop... Hoop dat je snel hetsteld!!

Nee doorslapen werkte niet morgen weer proberen om 4 flessen 180 beter verspreid over de dag te doen misschien dat het helpt.

Cb morgen bellen voor advies, dit is echt rampzalig! Ga ook ff wat info over rijstepap zoeken boor 4 mnd

Juut jij bent ook begonnen met rijstebloem voor 4 maand.. Wat geeft cb voor advies daarover bij jullie?
Mijn hemel dodo!!! Dat is heftig, en dat allemaal in zo'n klein gebied! Pittig hoor! Ik hoop dat je snel aansterkt! (en er dus ook bij bent met de meet )

Sterkte hoor!!!

@ anne, heb je zelf een idee wat het dan wel is? Take care mop!

Mijn oor is ook wel eens weggeflapt (lekker woord) dit voor kaakoperaties. Bleh! Ik was kaal toen aan 1 kant, wat nu in is ! haha Ik was een trendsetter!
Twee weken de tulband? Ik vond 1 nacht al erg! Het drukte ook mijn andere oor soms dicht en mijn oogleden naar beneden.

Dit was al de 6e operatie aan mijn oor..

Oh ja cb heeft niets gezegd over pap of rijstebloem toevoegen..
Klinkt ook lekker maat een kaakoperatie.

Maar wel trendy!
Ja, ik kon zo in een horrorfilm! litteken van 10 cm en 14 hechtingen.

Was btw niet mijn oor die ze wegflapte, maar mijn gezicht!
Ja geen idee dodo waarom! Ik was toen 6 daarna talloze keren buisjes. Nog niet zolang geleden ook buisjes gekregen en die weken eindelijk!

Ik heb nu wek n 'deuk' achter m'n oor door t bot wat ze deels weg hebben gehaald

Ik ga niet beginnen met vaste voeding pas bij n maand of 5. Nog ff wat info opgezocht enzo. Ook de rijstebloem laat ik achterwege eerst. Ga morgen ff bellen met Cb en grotere spenen aanschaffen.

Ze slaapt nu in ieder geval althans net nog speen erin gedrukt!

Geen idee waardoor t komt! Morgen ga ik maar eens totaal voeden op verzoek eens kijken wat ze inneemt. Zou t van t spuitje komen? Ben blij dat we daar nu voorlopig vanaf zijn zeg!
2 nachten doorslapen was zeker weer vaak zat voor Minimaatje?!
Jij hebt ook behoorlijk gedoe met je oren Anne! Ik hoop dat de buisjes hun werk doen!

Ik had ook zo'n gat maar dat is nu opgevuld. Ik vraag me alleen af hoe precies. De opvulling moet ergens vandaan komen...

Ik hoop dat jullie weer in dromenland zijn Maat.

Ik wil ook. Ik lig al weer twee uur wakker. Ik heb last van mijn bovenbeen. Het zeurt en voelt doof aan.

1 schaap

2 schapen

3 schapen
Jeetje wat een boel geschreven!

Anne: balen van je meisje, misschien is ze indd wel zo ivm prikjes? Of is ze een ander ritme aan het zoeken... Heb gister jou 'schema' geprobeerd, werkt niet echt, kind was om 16u bekaf.. om 19u weer wakker gemaakt, tis net zijn vader ook chaggie als ie wakker word!

Nico: hopelijk is jou mini gauw de oude!

Dodo: pff, beterschap! Hopelijk knap je gauw op.. lijkt me best lastig mini niet te mogen verzorgen...

Bambixpap: hier al begonnen 2 avonden terug, tvoordeel is dat hij t heerlijk vind en voor de verandering met 15 min zijn fles leeg heeft...

Maatje: vervelend dat mini weer snachts komt, hiersinds n week of 2 ook ineens half 4/4u... Hij dronk net maar 100 en vertrokken...

Hopelijkslaapt ie nu tot 8u... We gaan straks babyzwemmen!
Morning,

Ik had vanmorgen een zeurende vent, die klaagde dat hij z'n onderbroeken niet kon vinden en geen gestreken overhemden had. Dus ik heb hem even uitgelegd dat ik toch echt z'n huissloof niet ben en dat 'ie maar gewoon in z'n blote kont naar z'n werk gaat als hij niet tevreden is.

Meisje was al vroeg onrustig, maar moest poepen tijdens de ochtendfles, dus zal daar wel van geweest zijn. Zoon ligt op de grond te spelen. Hopelijk vandaag minder koorts van de waterpokken.

@Dododo: klinkt als een heftige operatie, zeg!

@anne: Vervelend dat je meisje zo bewerkelijk is. Maar gaat vast weer over. Die babies hebben ook weleens hun dag niet.

Even koffie drinken.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Mogge dames!

Goed gesproken Chryssa! In z'n blote kont. Hihi!

babyzwemmen dat klinkt leuk. Veel plezier!

Hier heeft mini het goed gedaan. Zeker omdat ze om 19.30 de laatste fles had. Ze huilde om haar speen om 20.30 en rond 1 uur. En nu wordt ze net weer wakker.

Maar verder was t een ongelooflijke k*tnacht!!

Vanmiddag komt mijn moeder mijn haar wassen. Een frituurpan is er niks bij!
Na meis slaapt nog steeds ook niet wakker geweest geloof ik.

Toet maar mini os toch helemaal nog geen 4 maand?! Ivm darmpjes enz

Oo dodo wat n ellende zeg! Pff lekker ff haar wassen daar knap je vast van op! Haha chryssa! You go girl! In de blote kont
Wat een hondenweer en wat een boknacht!!

Maar dat mag de pret niet drukken, ik ga naar de kapper! Laatste keer was toen ik acht en een halve maand zwanger was!

En vanavond uit eten met Maximaat!

@ toet, zwemze!

@ cryssa, Haha! Goed gezegd hoor!!

@ anne, fijn dat meisje toch nog goed geslapen heeft!
Hahaha Chryssa, ik heb het hardop voorgelezen aan mijn vriend.

Lekker nacht voor veel mini's en mama's hier zeg... Onze nacht was ok, mini brulde 3 keer in zijn slaap, dus 3 keer speen d'r in en gelukkig zelf ook weer in slaap gevallen.

Maat wat heerlijk, naar de kapper. En dan eten met je vent, super! Geniet er van! Wij gaan maandagavond op stap. We zouden naar een concert maar da's afgelast, dus dat wordt dinner and a movie denk ik.
Morning!!

Anne kijk! Voor zulke nachten doen we het

Do, oef dat klinkt als een pijnlijke en ingewikkelde operatie zeg! Balen van je nacht en wat heerlijk dat je haar straks gewassen wordt, ik zou er een hoofmassage bij eisen
Zwaai!!! Moet hollen, dagje op pad met sisters.
Zwaai terug!

Hoofdmassage: jij hebt goede ideeën rammel!

3 x speen is scheepsrecht Kroos!

Geniet van de dag Maatje. Klinkt goed kapper en uiteten. Veel plezier!

Ik ga proberen te tukken..
hihi dodo, sterkte jij met je herstel, tukse!

mijn werkgever is heeel vervelend aan het doen en ik ben weer in tranen. kutzooi
Dikke Kroos!
Maat lekker genieten vandaag! Ik ben gister geknipt door vriendin! Zit allemaal weer ff lekker!

Nou probleem gevonden denk ik?! Ze ligt warempel in haar bed, weliswaar in se kinderwagen bak maar wel boven. En niet in de bakerzak want dat is steeds krijsen maar nu in een gewone slaapzak met de armen naar binnen.

Zal straks ff mt 60 halen want ze ligt nu in de 70 en die is echt te groot!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven