**Uitgerekend December 2008*** DEEL 2

09-05-2008 17:17 5499 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKidsuitgerekendbevallennaamPatti70 38 2e 2 dec. 11 nov. meisjepinkeltje81 27 2e 7 dec. 11 nov Minkesmurf01 32 1e 2 dec. 2 dec. meisjemeissie80 28 1e 4 dec. 10 dec. Charlottehopeful 34 3e 14 dec. 12 dec. Senne Beau Cherise1981 27 1e 11 dec. 17 dec. YaraCrini29 4e 24 dec. 17 dec. David Matthias plukkie 30 1e 5 dec. 19 dec. zoon pluis 31 1e 31 dec. 19 dec. Ruben Merder 31 1e 13 dec. 20 dec. meisje sunlight 30 2e 31 dec. 23 dec. zoon vlinder 22 1e 22 dec. 23 dec. zoon Sweety 34 1e 11 dec. 24 dec. meisjeGutje 28 3e 28 dec. 29 dec. Emma eles 35 1e 30 dec. 2 jan. zoon Yamuna 29 1e 24 dec. 6 jan. Danielle
Ring en alle anderen ook natuurlijk!!)): wat super van je echo! Laat t echte genieten maar beginnen!!

Patti dat is wel een tegenvaller de suiker! Heb je enig idee wat dat voor gevolgen gaat hebben in je zwangerschap?

Gut, het is logisch dat als je er nog twee hebt rondhupsen dat het je zwaarder valt hoor!! Ik hoop dat het over een paar weekjes af gaat nemen allemaal en het wat makkelijker voor je wordt!

Hier grote buik...en grote borsten...het groeit en groeit en groeit. Vannacht ook een uur wakker geweest van de pijn in mijn borsten, het lijkt wle of ze alleen snachts groeien. Ik moet er ook ieder uur uit om te plassen, in 1 nacht plas ik bijna 3/4 fles voor moeders voor moeders vol...das echt erg!

En aangezien ik op mijn buik slaap, word je dus steeds wakker omdat je op je borsten ligt

Verder geen kwalen, beetje moe, maar de ene dag erger dan de andere....

Volgende week weer echo en dan zal ik ook wel een afspraak maken voor de intake denk ik....ik weet niet meer met hoeveel weken ik dat bij zoon heb gedaan eigenlijk....
Eh...hyperventileren......ipv ventileren
Ring, gefeliciteerd met mooie echo!! Super!

En veel plezier met vertellen vandaag op je werk!

Eve, Patti, Merder, Pukkie en Jewel, veel plezier en succes vandaag met de echo!! Laten jullie het even weten?

Bregje, ik zie dat we alletwee op dezelfde datum zijn uitgerekend, grappig!

Sun, wat vervelend van die pijn in je borsten, lijkt me inderdaad lastig als je gewend bent op je buik te slapen. Zal straks wel helemaal niet meer gaan denk ik?

Moet zo eigenlijk nog naar ziekenhuis bloed laten prikken... hoop niet dat ik flauw ga vallen, kan normaal goed tegen bloed en pijn maar niet tegen naalden...
Gutje, ik kom me even officieel afmelden. Fijn trouwens dat jij het van snok hebt overgenomen.

Heb vorige week al aangegeven voor onbepaalde tijd even niet meer mee te lezen en te posten ivm onzekerheid door verhalen op het forum. Ben er inmiddels achter dat ons friemeltje gestopt is met groeien en dat er dus geen hartaktie is. Ik wacht vandaag een natuurlijke miskraam af, ga anders waarschijnlijk morgen aan de tabletjes.

Lieve meiden, veel succes de komende tijd en geniet van de zwangerschap, misselijk of niet, hahahaha!

Liefs JM2
Ow..jusmarried...wat verschrikkelijk voor je!! Ik heb hier wederom geen woorden voor..ik hoop dat de komende dagen een beetje te verwerken zijn voor je. Ik wens je heel veel sterkte!

Ik ga volgende week vrijdag, de 23e trouwen. Morgen de jurk passen en meenemen. Als ik dan jullie al over buikjes hoor, denk ik dat de goden mij goedgezind zijn. Ik ben 1 kg aangekomen en pas alles nog. Vorige keer zat ik met 9 wk aan een andere bh, een cupmaat groter en nu kan ik alles gewoon nog aan. Er zit een engeltje op mijn schouder Na de bruiloft mag ik gaan groeien als een olifant

Nu ben ik dus 10wk en 3 dagen...

O, ik hoor de kleine man wakker worden, terwijl dat nog niet de bedoeling is....even checken...
JM2, wat vreselijk voor jullie

Je had toch al eerder een echo gehad met een kloppend hartje? Wat ontzettend wrang :( Heel erg veel sterkte met de verwerking van alles meissie -xxx-
Just married wat ontzettend naar !

veel sterkte toegewenst de komende periode!

Justmarried, wat ontzettend klote en verdrietig...

Ik wens jullie heel veel sterkte de komende periode
Justmarried, wat klote voor je! Heel veel sterkte!
JM, wat een ontzettend klotenieuws!!!!

Wat ongelooflijk rot voor je meis...ik hoop voor je dat het snel op gang komt, en dat je het zelf goed een plekje kunt geven. Dikke knuffel meis!

Reeba, kun je niet vragen of je liggend geprikt kan worden? Ik was altijd al wiebelig met prikken, dus tijdens zwangerschap werd ik standaard liggend geprikt!

Pinkeltje, wat fijn dat je nog maar zo weinig bent aangekomen, duimen dat het zo blijft tot volgende week!!! Spannend hoor!
Dames!!!!!!

Zat net even bij te lezen en las alleen maar goed nieuws tot berichtje van Just Married!!! Heb je toch eerder een echo gehad? Wat een KUT nieuws....verdomme.....Heel veel sterkte met verwerken...

Iedereen van harte met mooie echo's overigens!!!

Enne misselijk? Was ik maar misselijk geweest Hoop op veel misselijkheid volgende keer Weet je ik wordt ook binnen poep en scheet zwanger maar het ging wel al 2x mis...toch ben ik van mening dat iedereen lekker haar ding hier kwijt moet kunnen....We weten toch allemaal hoe het zit en denk dat we ook allemaal best bij tijd en wijlen het besef hebben wat voor cado het is.....toch kan klagen soms onzettend opluchten x

En oh ja..met mij gaat het best goed....voel me inmiddels stukken beter en nog weinig last. MOrgenochtend controle in ziekenhuis of ik schoon ben...daar hoop ik wel op want anders alsnog curretage....En dat is nou mijn klaag ding....ziekenhuis en narcose...men...schijt in me broek
Snokkie! Fijn om wat van je te horen en te lezen dat t goed met je gaat!!! Ik hoop voor je dat je schoon bent, en dat je snel weer aan de slag kunt. Of ga je nu even wachten?
Ben ook niet misselijk overigens en ben daar godsgruwelijk blij mee
JM, nee wat erg voor je. Had je echt al een goede echo gehad?

Snok super om even weer iets van je te horen. Ik hoop ook voor je dat je schoon bent. Wanneer je goed nieuws hebt straks wel even melden he?
Gutje, hoe gaat het nu met jou? Gewoon komen vertellen hoor
Lief dat iedereen zo meelevend reageert! Terwijl ik juist het gevoel had het forum een beetje in de steek te hebben gelaten op moment dat er bij anderen ook nogal al wat onzekerheden waren!

Voel me mentaal best goed hoor! Ben een klein moment erg verdrietig geweest, maar meer omdat mijn dromen even in duigen vielen, heb er wat op los gefantasseerd de laatste weken! Maar ben wel blij dat het in dit stadium is gebeurd en niet later. Het vruchtje is nu nog maar heel klein, het had zo moeten zijn denk ik dan maar!

@Patty, ik had nog niet eerder een echo gehad. Ik zou "pas" 28 mei 1e echo hebben, maar ivm groot-niet-goed voorgevoel en lichtroze bloedverlies afgelopen weekend heeft m'n moeder (=VK en heeft bevoegdheid voor het maken van echo's) aangeboden een echo te maken. We logeerden het pinksterweekend bij haar, ze woont aan de andere kant van NL, en hebben het aanbod toch maar aangenomen.

Heb nu dus contact met eigen VK gehad, kan morgen voor extra echo en waarschijnlijk tabletten terecht op spoedpoli.

Zet 'm op meiden!!!!!!!!!

Zal komende tijd af en toe nog meelezen, maar niet veel meer posten denk ik. Liefs!
Ik heb nog niet op mn werk verteld dat ik zwanger ben, maar mn direct collega heeft het gewoon geraden. Tja ook niet zo moeilijk he als je geen koffie meer drinkt en een behoorlijk pensje krijgt, haha
@Eles, nee hoor had niet eerder een goede echo gehad. Helemaal nog niet zelfs, lees op vorige posting aan Patti maar, dan wordt het je duidelijk! Niet ongerust worden hoor! Met iedereen gaat het vanaf nu alleen maar goed! Ik voel het, en aangezien mijn voorgevoelens meestal wel kloppen....kun je daar van uitgaan!

@Snok, ik heb je vanmiddag nog even prive-gemaild!
O lieve JM, ....dat je moeder dus nou degene was die je moest vertellen dat er geen hartje te vinden was....vond je dat moeilijk of was dat juist fijn dat zij het was?
Eles, ga je het nu ook verder op je werk vertellen of heb je die collega de mond gesnoerd?
mond gesnoerd natuurlijk . ik blijf ontkennen tot ongeveer 30 december denk ik
Ok just ga zo even kijken......

Tuurlijk laat ik het even weten hoe het verder gaat....morgenochtend moet ik dus ergens smiddags..daarna gelijk naar kapper laat ik het ff weten...

Enne of we er gelijk weer voor gaan? Denk het niet.....ff rustig aan...zeker door verleden dat we tekens gelijk zwanger zijn....denk dat ff rust gaan kwaad kan.....zijn er n iet helemaal uit nog.....dus kan geen ja of nee zeggen.....;-)

X
Begrijpelijk Snok.

Eles, wanneer ga je t vertellen? Wat doe je voor werk truwens?
snok ik hoop voor je dat je niet gecuretteerd hoeft te worden, het is allemaal al vervelend genoeg zo!

laat je het nog even weten ?
Hi Ladies,

Snok: leuk dat je nog even komt buurten hoor! En heel veel succes morgen in het zkh; we zullen aan je denken.

JM2: ik sluit me bij de anderen aan; wat ontzettend rot voor je! Heel sneu. Veel sterkte!

Sunlight; beetje laat misschien (jullie zien allemaal zo snel met lezen en anwtwoorden ;)) maar ja, ben het helemaal met je eens!

En over werk; ik heb het al wel aan mijn baas verteld en aan onze PZ dame. Vnml ook omdat ik nu iets minder ben gaan werken (lang verhaal maar slik normaal medicijnen, nu niet voor beeb, moet het zonder rustiger aan doen). Ook verteld aan mijn directe collega (aangezien ik dus iets eerder wegga). Allemaal wel leuke reacties tot nog toe iig.

Verder wel ok hier; ben vooral 's middags/'s avonds heeeel moe en wordt dan ook misselijk en heb geen trek in avondeten. Slapen gaat wel nog prima (incl wc tripjes) en hier nog geen last van borsten maar dat herinner ik me nog heel goed van 1e keer!

Zijn jullie trouwens al begonnen met smeren? Ik zo langzamerhand wel, want buik begint echt te groeien. Wel nog stom nou; alsof je gewoon te dik bent ipv zwanger ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven