Na 11 maanden nog niet zwanger... (deel 7)

07-06-2012 16:09 2139 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 7 is geopend!!!!

Dat er maar weer veel zwangerschappen en gezonde baby's bij mogen komen....

Nieuwe schrijfsters welkom!!!!

NaamLftGestopt perBezig metBijzonderhedenSasky34September 2008ICSI waarschijnlijk door met eiceldonatie Meneer Dibbels30januari 2008 KIDna 2e ICSI mk Elmie34juli 2010 ICSI4 jan. start 2e ronde hope27juli 2011 zelf proberenbinnenkort 1e afspraak in het ziekenhuis NaamLftGestopt per Zwanger geworden viaUitgerekend opBijzonderhedenkinine29 augustus 2011 IUInovember 2013 2e poging Kreeftje7933september 2010 spontaanoktober 2013met hulp van ovulatie inductie Minouzz28december 2010 spontaanoktober 20134x mk gehad, spontane zwangerschap met hulp van progesteron en asperine M198231september 2010 ICSIOktober 2013 Sneeuwvlokkie31maart 20092e IVFjuli 2013 3e cryo NaamLftGestopt perZwanger geworden viaBevallen opBijzonderhedenStefje28 maart 2010 IUIDecember 2012 1e pogingStaal33November 2009 ovulatie-inductiedecember 2012 Met hulp van Groentjes toverpregnyl Andes32augustus 2009 IUIaugstus 2012 1e poging Miepjemol34

34nov'08

nov'08IUI

IUIaugustus 2012

augustus 2012 tweeling

tweelingGroentje29januari 2008 ICSIjuni 20123e poging Boem37mei 2009 ICSImei 2012 Marloes8427december 2009 Spontaanmaart 2012 Peet3536juli 2008 IVF/ICSI februari 2012 1e pogingImara39januari 2007IVF januari 2012 3e poging,mk na 2e poging Bridget2433November 2006 ICSI mei 20111e ICSI poging, dmv cryo'sHaLi27December 2007 Spontaan maart 2011 Peper7733Augustus 2008ICSIMaart 20111e ICSI pogingSpeculaas32November 2008 Spontaanjanuari 2011 Aaatje34

35Feb 2008

Jan 2012IVF MNC

IVF januari 2011

oktober 20123e poging

1e pogingJolyblue30September 2008Spontaandecember 2010 Melissa8327

28Jan. 2009

juli 2011 Spontaan

spontaanNovember 2010

juni 2012

Ronkel34

35Juni 2007

september 2010 Spontaan

spontaanseptember 2010

april 2013 4e ronde na HSG

Met hulp van Miepjes tovertestenSterremaud29juni 2008

okt 2011 ICSI

1e cryoseptember 2010

juli 2012 1e ICSI pogingWatson99134

35april 2008

jan. 2011 ICSI

ICSI augustus 2010

december 20111e ICSI poging

1e ICSI poging

Dikke voor onze opper topper Tazzle en alle anderen die hun grootste wens waarschijnlijk niet zullen zien uitkomen!
Derde poging....

Elmie, spannende dag morgen! Succes! En morgen draag je een klein Elmietje bij je!!! Spannende 2 weken komen er aan!!!

M, heel veel succes morgen! Spannende dag!!! Hopen op mooie eitjes en dat er een mooi klein Emmetje uit gaat groeien!!

Kreeftje, vrijdag spannende en leuke dag!!!

Minouzz, heb je deze week ook de echo??? Spannend allemaal hoor!!! Succes!!!

Verder liefs voor alle andere meiden!!!!
Bedankt voor alle succes-wensen!

Dat zware gevoel in m'n onder buik is helemaal weg. Ik voel echt niets meer! Mijn grootste angst is nu dat m'n eitjes al gesprongen zijn. Dat kan toch zeker niet?
Minouzz en Kreeftje ook voor jullie een spannende week! Ik duim voor mooie kloppende hartjes vrijdag!
M, veel succes morgen!! Ik hoop dat het meevalt en dat je mooie eitjes hebt!!

Elmie, voor jou ook een spannende dag morgen, ik begin alvast met duimen!

Liefs!
Zo de punctie zit erop. Het viel mee. 6 eicellen gevonden. Donderdag ochtend hoor ik of ik donderdag middag een terugplaatsing heb. Spannende dagen!
M, fijn dat het meeviel! Nu wordt het spannend hoe de kwaliteit is en hoe de embryo's zich ontwikkelen... De duimen draaien!

Zo ook voor elmie! Hoop dat het prachtembryo's zijn en er eentje nog heerlijk 8,5 maand blijft plakken!

Minouzz, het gaat de goede kant op bij jou! Op naar een mooie echo!

Sterkte allemaal.
Succes M en Elmie!

Ik hoef gelukkig niet weer langs HA, telefonisch uitgelegd en mag met verwijzing direct naar het ziekenhuis. Dus deze week afspraak maken (wel eerst briefje ophalen bij de HA)..
Vanmiddag om 2 uur waren we al in A. Je wilt toch op tijd zijn maar de reis verliep voorspoedig dus hebben we nog maar even een stukje gelopen. Om 3 uur werden we binnen geroepen. Ik was behoorlijk zenuwachtig. Na het uitkleden, zaten we samen met de verpleegkundige te wachten op de arts die op dat moment aan het kijken was hoeveel bevruchting er was opgetreden. In eerste instantie vertelde ze dat er 5! bevrucht waren en dat die hoogstwaarschijnlijk ook goed genoeg zijn om in te vriezen. Even later vertelde dat er mogelijk nog een 6e! zou kunnen zijn. Het bleek dat één van mijn eicellen nog niet ver genoeg was om te kunnen injecteren met El zijn zaad dus hebben ze er een soort van ivf van gemaakt dus wat zaad erbij en maar kijken hoe het zou lopen. Ook bij deze is bevruchting opgetreden maar er moet nog wel even doorgedeeld worden om een cryo te mogen zijn. Ik was echt emotioneel van zoveel mooi nieuws!! Toen volgende de tp. Mijn baarmoeder was super goed te zien en lag er daarom prima voor om de hele tp goed te kunnen volgen. Zelf het wegtrekken van de catheter was te zien. Wat een heerlijk gevoel weer zo’n embryootje binnenboord en dit keer blijft hij/zij gewoon 8,5 maand zitten. Dat spreken we bij deze af

Ik beloof snel weer minder ego te zijn en op jullie te reageren.
Wouw Elmie wat een super nieuws! Wat fijn dat je zoveel cryo's hebt. Maar hopelijk heb je ze niet nodig en blijft dit Elmietje 8,5 maand plakken!

Hope. Heel veel succes in het ZKH!

Liefs voor iedereen!
Elmie succes! Spannend!
M gelukkig viel het mee! 6 is een mooi aantal hoor!

En Elmie, inderdaad wat super dat ze allemaal zo goed bevrucht zijn! Nu spannende weken! op naar een positieve test!
Goedemorgen allemaal!

Minouzz en Kreeftje, nog 3 nachtjes en dan op naar een mooie echo met een kloppend hartje!

Ik herken het heftig reageren op hormonen Minouzz. Ik irriteer me alweer suf aan van alles en nog wat

Wat fijn dat het voor jou ook meeviel M. En we gaan echt gelijk op hè. Op naar de tp op donderdag en hopelijk wat achter de hand.

Hope, fijn dat je direct het zh kan bellen voor een intake. Hoe voel je je nu eronder dat je de stap genomen hebt?
Elmie, wat goed zeg!!!! Op naar een positieve test!

M, fijn dat t meeviel! Nu op naar de volgende stap!

Minouzz en Kreeftje, de echo komt in zicht!!!
Kinine: welkom hier! Ik hoop dat het je goed doet om hier van je af te schrijven en tips en ervaringen uit te wisselen. Op zich fijn dat de gynaecoloog de vaart erin houdt, meestal hoor je het tegenovergestelde. Mijn advies zou zijn om wel je eigen grenzen en tempo te bewaken. Het is ook belangrijk om af en toe even stil te staan bij alles wat je overkomt, want het is niet niks.

Fijn dat de hsg mee viel! Hopelijk kun je snel na het gesprek beginnen met de IUI (ik ben dezelfde dag nog begonnen met spuiten, maar dat kwam ook zo uit met mijn cyclus).

Hope: kan me voorstellen dat je het bezoek aan de gynaecoloog het liefst nog wat uitstelt, je wilt natuurlijk gewoon via de natuurlijke weg zwanger worden. Helaas is dat niet iedereen gegeven en het is fijn dat er dan hulp kan worden gevraagd. Goed dat je dit nu gedaan hebt. Lucht het ook op?

Mijn fertiliteitsarts zei dat je gewoon een wijntje kunt drinken hoor. Wel met mate, elk weekend dronken onder de tafel liggen is niet goed

Kreeftje: fijn dat alles goed gaat! Dat onwerkelijke gevoel heb ik eigenlijk mijn hele zwangerschap gehouden. Het is zo bijzonder dat er zo'n kleintje in je buik groeit. Hopelijk heb je vrijdag een goede echo en kun je er heerlijk van genieten!

M: ik geloof ook niet dat het toeval is dat er aan de rechterkant niks groeit. Maar 6 eicellen is (net als bij Elmie, jullie gaan echt wel heel erg gelijk op ) hartstikke goed! Nu duimen voor mooie bevruchtingen!

Elmie: gelukkig viel de punctie mee. En 6 bevruchtingen is hartstikke goed! Nu beginnen echt spannende weken voor jullie, hopelijk met een heel mooi resultaat. De duimen draaien!
Arg even een ego berichtje. Ik word zo onzeker als wat! Eerst deed van alles zeer en nu minder voel mn borsten ook vrij weinig meer. Slaap beroerd en ben blij als deze dagen voorbij zijn en het vrijdag is!
Heee Elmie en M1982, jullie hebben goed gebroed zeg! Allebei 6!!! Hartstikke goed! Nu worden jullie zwanger en zitten er 5 broertjes en zusjes van jullie mini-tje in de vriezer (raar idee he?!). Willen jullie een groot gezin?

Kreeftje, hoe gaat ie? Voel je al wat meer? Misselijk? Pijnlijke borsten?

Minouzzz, hou vol! Bijna vrijdag. Zolang je geen bloed verliest en niet veel buikpijn hebt zit het vast wel goed. In het begin had ik ook van die dagen dat mn borsten minder pijn deden, doodeng vond ik dat. Nog 2 nachtjes slapen. Hoe laat heb je de echo vrijdag?

Hope, al een afspraak gemaakt?

Stefje,
Sneeuwvlokkie kan me nu echt overal druk over maken. Mn borsten. Mn stoelgang die het ineens weer doet. Help haha ik weet het niet meer. Niet bloeden zegt mij ook weinig heb de eerste keer ook een MA gehad met curretage tot gevolg. Moet vrijdag om 10v10 aanwezig zijn. t aftellen begint echt.

Al je 20wk echo gehad? En willen jullie weten wat het wordt?
Minouzz, wat een vreselijke onzekerheid. Kon je maar gewoon even naar binnen kijken... We hebben hier al eerder eens voorgesteld zon echoapparaat aan te schaffen, want dat afwachten, en die momenten dat je van alles voelt maar niets weet... Killing...
Minouzz, wat een onzekerheid.

Ik had dit keer met 8 weken ook dat ineens alle kwaaltjes verdwenen als sneeuw voor de zon...

2 weken nergens last van gehad en toch een goede echo, houd vertrouwen het kan echt, maar ik snap ook dondersgoed dat het voor jouw anders voelt door al die miskramen die je al hebt gehad.

Nog een paar dagen tot de echo!!!! Hang in there!!!!

Ik had gisteren een heel verhaal getypt maar door computerproblemen is het nooit verstuurd....

De strekking van het verhaal was dat ik de tabel wilde updaten en of Hope en kinine er in wilden en of Minouzzz en kreeftje al een verdieping lager wilden....

Ik ga er vanuit dat Minouzzz nog eventjes de echo wil afwachten....

Verder zwaai en voor iedereen!!!

Ik duim voor jullie allemaal!!!!

Dat is waar Minouzzz, niet bloeden zegt niks (bij jou). Zit toch niks anders op dan te moeten wachten.... Ik herken het hoor. Als ik terugkijk hoe ik naar de eerste echo toeleefde... Wat een kwelling, de tijd leek expres langzaam te gaan, ik zocht als een gek afleiding, had slapeloze nachten, analyseerde mijn lichaam als een bezetene, pffft. Volgens mij ben ik als een halve zombie door de eerste 3 maanden gegaan...Ik duim mij suf voor jou! Wel lekker dat je de echo in de ochtend hebt. Volgende week dinsdag heb ik weer een afspraak bij de vk, hopelijk zien we dan wat het is, en anders 2 weken later (bij 22 weken de SEO-echo), tussendoor ga ik nog even op vakantie, yeah.

Dibbels, hoe gaat het met jou? Vanaf maart weer verder toch? Gaat best snel hoor. Hoe sta je er in?
Bedankt meiden voor jullie reacties! Inderdaad blij dat de hsg meeviel, nu op naar het gesprek met de gyn, dat is volgende week woensdag!

Stefje, bedankt voor je advies, ik denk dat het zeker belangrijk is dat je wel goed moeten voelen bij alles, maar eerlijk gezegd kan ik niet wachten om te beginnen met iui! Als het goed is zit ik volgende week net in het begin van mijn cyclus dus wie weet...

Hope, heb je al een afspraak gemaakt met de gyn? Spannend he.. ik voelde me er zelf goed bij omdat er dan eindelijk wat gaat gebeuren voor je gevoel.. moet wel zeggen dat ik er nu (nog) meer mee bezig ben... maar ja, het is ook niet niks allemaal.

Ronkel, ik wil wel in de tabel. Na het gesprek volgende week weet ik hoe snel we gaan beginnen met iui.

Minouzz en ook Elmie, wachten is waardeloos!! Hopen dat de tijd heeeel snel gaat! Geldt ook voor m1982, spannende dag morgen!
quote:Sneeuwvlokkie schreef op 06 februari 2013 @ 09:43:

Heee Elmie en M1982, jullie hebben goed gebroed zeg! Allebei 6!!! Hartstikke goed! Nu worden jullie zwanger en zitten er 5 broertjes en zusjes van jullie mini-tje in de vriezer (raar idee he?!). Willen jullie een groot gezin?

Sneeuwvlokkie, ik weet nog niet hoeveel bevruchtingen ik heb hoor, zelfs niet of er überhaupt bevruchtingen zijn. Ik hoor pas morgen ochtend of ik morgen middag een terugplaatsing heb.

Het enige wat ik weet is dat er 6 eicellen zijn gevonden. Maar weet ook niet of ze alle 6 rijp zijn. Ik zou me zo kunnen voorstellen dat de eicellen die in de kleine follikels zaten niet rijp zijn. Dus het is nog erg onzeker en spannend allemaal.

Jij een hele fijne vakantie! Waar ga je heen?
Minouzz, wat vervelend die onzekerheid . Ik duim voor een mooie echo vrijdag!

Kinini, succes volgende week bij de gyn. Hopelijk kan je snel met IUI beginnen. Op een gegeven moment ben je echt toe aan 'de volgende stap'. Ook al had je het liever spontaan gehad.

Elmie, hoe gaat het met jou? Super spannend lijkt me dat die wachtweken!
Dank voor alle steun en peptalk. begin het nodig te hebben ofzo. Ff voor het gemak een kruitvat testje ertegenaan om nog een dag door te komen.

M succes morgen! Ik hoop voor je op vele goede bevruchtingen!

Ronkel van mij mag je nog wel even wachten met de tabel. Lief dat je het vraagt.
M, fijn dat de punctie goed is gegaan. Nu morgen een heel spannende dag. Ik duim voor goed nieuws en een goede tp! Hopelijk kun je nog een beetje slapen

Elmie, wat goed dat mini-elmie aan boord is! Ik duim voor je! Sterkte met de wachtweken!!

Minouzz, wat een spanning. Ik duim heel hard voor goed nieuws op vrijdag!!

Kreeftje, voor jou duim ik ook voor een mooie echo!

Hope, heb je al een afspraak kunnen krijgen?

Sasky, hoe is het met jou? Ben benieuwd hoe je detoxvakantie is geweest?

Liefs voor allemaal! En dan ga ik nu weer verder duimen voor jullie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven