Entertainment alle pijlers

Wie is de mol 2013

17-10-2012 10:17 1955 berichten
Alle reacties Link kopieren
In de komende dagen worden de kandidaten van Wie is de Mol bekend gemaakt...

Het ongecensureerde promo filmpje...

http://www.youtube.com/watch?v=5Dlw6jQa ... e=youtu.be

Deelnemers bekend tot nu toe

-Janine Abbring

-Daniël Boissevain

-Paulien Cornelisse

-Tania Kross

-Zarayda Groenhart

-Tim Haars

-Joep van Deudekom

-Carolien Borgers

-Kees Tol

-Ewout Genemans
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
En waar slaat de titel van gisteren op, is dat al bedacht? Titel was 'in het kader van'.

Ik heb geen verklaring, maar vind het wederom een Paulien-titel.

Terwijl ik de manier van spreken van de mol op Carolien vond lijken.
Ik zat wel te denken, dat taalspel op de school: Stel dat je dat met vier willekeurige kandidaten had moeten doen dan had dat best heel moeilijk kunnen worden. Zo snel die woorden vertalen en leren.

Ik vind het echt zo'n spel wat je erin kunt doen als je zeker weet dat Paulien er nog in zit tegen die tijd.

Maar met andere mensen was het misschien een beetje een flop geweest.

M.a.w. als Paulien de mol is, was het zeker dat ze nog in het spel zou zitten deze aflevering.
quote:Moonlight82 schreef op 22 februari 2013 @ 16:23:

Ik zat wel te denken, dat taalspel op de school: Stel dat je dat met vier willekeurige kandidaten had moeten doen dan had dat best heel moeilijk kunnen worden. Zo snel die woorden vertalen en leren.

Ik vind het echt zo'n spel wat je erin kunt doen als je zeker weet dat Paulien er nog in zit tegen die tijd.

Maar met andere mensen was het misschien een beetje een flop geweest.

M.a.w. als Paulien de mol is, was het zeker dat ze nog in het spel zou zitten deze aflevering.Misschien wel,maar ik denk dat ze de opdrachten kunnen aanpassen aan welke kandidaten nog mee doen..
quote:Madderijn schreef op 22 februari 2013 @ 15:50:

En waar slaat de titel van gisteren op, is dat al bedacht? Titel was 'in het kader van'.

Ik heb geen verklaring, maar vind het wederom een Paulien-titel.

Terwijl ik de manier van spreken van de mol op Carolien vond lijken.'In het kader van' kan slaan op het maken van foto's. Dan kader je het beeld.
Dat zou dan weer slaan op Carolien, die maakte foto's bij die opdracht.
quote:LeChatNoir schreef op 22 februari 2013 @ 18:02:

Dat zou dan weer slaan op Carolien, die maakte foto's bij die opdracht.samen met Kees
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Logisch!

Ik vond het ook typisch bij Paulien passen - maar ook bij Carolien.

Ik kan me niet voorstellen dat Kees dat in zijn dagelijkse taalgebruik heeft zitten.
quote:Madderijn schreef op 22 februari 2013 @ 18:06:

Logisch!

Ik vond het ook typisch bij Paulien passen - maar ook bij Carolien.

Ik kan me niet voorstellen dat Kees dat in zijn dagelijkse taalgebruik heeft zitten.Hij heeft MBO diploma grafische vormgeving, dus misschien sloeg het juist wel op Kees
Ik zag idd wel op de site van Paulien dat mol-logootje. Heel apart....
quote:Star schreef op 22 februari 2013 @ 18:24:

[...]

Hij heeft MBO diploma grafische vormgeving, dus misschien sloeg het juist wel op Kees Goeie!
Ik weet zeker dat Paulien, Carolien of Kees de mol is. En waarschijnlijk degene waar je het niet van verwacht, of juist wel, omdat jij denkt dat zij denken en daarom juist. Ofzo.

Signalen zeggen mij Paulien en toch denk ik nu Carolien. Hm.

edit: zul je zien dat t Kees is.
quote:Madderijn schreef op 22 februari 2013 @ 18:52:

Ik weet zeker dat Paulien, Carolien of Kees de mol is. .Ja hehe
Mollogo omdat Paulien daarmee nu op tv is kan ook...
Ja dat zijn altijd van die hintjes... je weet niet of er iets mee bedoeld wordt of dat het is om te misleiden of dat het helemaal niks is.
Op de Twitterpagina WIDM Hints en tips wordt iedere week een muzikale aanwijzing gegeven ov er de afvaller van de volgende aflevering en nu hebben ze de hint mbt de verliezer van de finale geplaatst:

http://www.youtube.com/watch?v=GSBFehvLJDc

Misschien mis ik zowel in de tekst als in de clip allerlei overduidelijke aanwijzingen, maar de titel Fifty ways to say goodbye zou op Pauline kunnen slaan, omdat zij veel met taal bezig is?

In dat geval wint Kees en is Caroline de Mol.
quote:DeeDee86 schreef op 22 februari 2013 @ 18:03:

[...]

samen met Kees Nee, Kees is het niet. Die hint van de tekst van de priester (?), de eerste letters daarvan, kan niet op Kees slaan, want die heeft geen C als eerste letter.
quote:LeChatNoir schreef op 22 februari 2013 @ 22:05:

[...]

Nee, Kees is het niet. Die hint van de tekst van de priester (?), de eerste letters daarvan, kan niet op Kees slaan, want die heeft geen C als eerste letter.Hij kan natuurlijk heel goed Cornelis als eerste voornaam hebben en als roepnaam Kees.
Paulien Cornelisse!
Nee nee

Het eerste woord vd dominee was "case"

C dus, maar ook Kees
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
quote:dolfje schreef op 22 februari 2013 @ 18:53:

[...]

Ja hehe
Deze keer heb ik niet echt aanwijzingen gezien zoals bij Annemarie met dat zichzelf moeten bedwingen om niet te gaan graven.

Zulke dingen heeft niemand gedaan toch dit keer?
Het Viva forum is papaja.
quote:NymphadoraTonks schreef op 23 februari 2013 @ 11:56:

Deze keer heb ik niet echt aanwijzingen gezien zoals bij Annemarie met dat zichzelf moeten bedwingen om niet te gaan graven.

Zulke dingen heeft niemand gedaan toch dit keer?Nee, niet gezien, 'vind' meeste aanwijzingen dankzij jullie in dit topic ;)
Bij een Mol op België jaren geleden, bleek achteraf dat de Mol altijd ( schuin) achter de afvaller zat en zijn hand op de schouder van elke afvaller legde.

Is sindsdien iets waar ik elk jaar op let ( dan zou Pauline de mol zijn ).

Maar je maakt jezelf ook helemaal kierewiet door elk gebaar, elk woord, elke zin op een goudschaaltje te gaan wegen: betekent dit nou iets of niet?
Heel dom, maar ik had nooit bedacht dat de Mol ook in andere landen uitgezonden werd. Lijkt me eigenlijk wel leuk om de Belgische Wie is de Mol te zien.
Het Viva forum is papaja.
Girasole, dat kan toch net zo goed niks betekenen? Ik bedoel, zo'n hand op de schouder, dat zou ik echt niet als hint zien. En dat iemand steeds achter de afvaller zit zou toeval kunnen zijn...

Nou ja daarom vind ik het soms lastig om te weten waar ik op moet letten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven