Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
He!! goed opgemerkt soleil!

Er onstaat hier een nieuwe tactiek mannen aan de haak slaan.
quote:_Soleil_ schreef op 29 mei 2008 @ 03:11:

Ja, natuurlijk kan ik hem uit mijn contactenlijst zetten. En dat zal ik binnenkort ook doen denk ik. Maar tot nu toe vond ik het (op de een of andere vage manier ) wel prettig om hem een beetje in de gaten te houden. Haha, lekker obsessief Ik vond het wel fijn als ik zag dat hij ook pas om 3 uur uitlogde (terwijl hij hier altijd vroeg naar bed wilde). Dan dacht ik: lekker puh, jij slaapt blijkbaar ook slecht. Of als hij in de avonden of weekenden stom op MSN zat. Dan dacht ik: nou, jij hebt iig ook geen leuke dingen te doen blijkbaar (en als ik dan wel iets leuks ging doen dacht ik: ikke lekker wel ) Stom hè (met een bepaalde versie van MSN kun je echt alle activiteiten van iemand op msn zien, da's handig voor geobsedeerden zoals ik )

Nu is dat veel minder hoor. Ik vergeet vaak gewoon te kijken.

Eerste stuk: kan ik helemaal inkomen.

Zou mij eerlijk gezegd ook kunnen gebeuren in zo'n situatie.

Laatste zin: dat bedoel ik met vooruitgang, dat is echt een enorme stap hoor!!!
Ik hod niet van spelletjes De rest klinkt goed. Ik heb ook een buik(je), dus dat mag geen probleem zijn (hoef ik ten minste niet de hele nacht plat te liggen en mijn buik in te trekken, haha).
Mijn target was ook 3 uur........

En dat zou gelukt zijn als ik jullie hier niet tegen het lijf was gelopen

Klinkt best als een goed excuus toch?
Whahaha als ik me stoor aan mijn buikje kijk ik altijd even naar die van vriendlief en voel me meteen een stuk beter :-)
Niet van spelletjes

Ja dat kan niet natuurlijk.

Maar dat hebben we je zo bijgebracht.

Het bestaat ook meer uit een spel voor je neus en halverwege al niet meer weten wat we aan het doen zijn,omdat we of blauw van het lachen onder de tafel liggen,of in een heel diepzinnig gesprek verwikkelt zijn.

En die buik hoef je voor hem niet in te houden!(alle vrouwen zijn ook hetzelfde,haha)
Ach,mijn vriend heeft zelfs cellulitus op zijn buik.
Of is het cellulitis???
Tsja,ook een jonge god wordt ouder (en de broodjes kroket op zijn werk werken ook niet bepaalt een sixpack in de hand)
Haha, ik heb ooit een vriend gehad die enorm gespierd was. Die had echt een 6-pack. Een fantastich lijf, maar ik voelde me daarnaast echt een zak aardappelen :-S Ik heb de eerste nachten echt de hele tijd mijn buik proberen in te houden. Niet dat hij het een probleem vond, hij vond het we lekker geloof ik, een wat vollere vrouw, maar ik voelde me echt heel blubberig naast hem
In mijn geval was het ook gelukt als ik hier niet was beland.

(spreekt zichzelf ook gerustellend toe)
Het is cellulitis, heb het even gegoogled
Maar goed ook toch, dat jonge god ook ouder wordt. Anders is het ook niks, als je het idee hebt dat jij de enige bent.
Een zak aardappelen

Hoe kom je erop.
quote:nachtpaars schreef op 29 mei 2008 @ 03:25:

Het is cellulitis, heb het even gegoogled

thanks nachtpaars,ik was te lui.

Maar nu weet ik het voor altijd.
Oh, jouw spelletjesavond klinkt goed vol te houden Iry (en als er een leuke vent naast me zit, scheelt het ook natuurlijk. Ik heb alleen maar van die fanatiekelingen om me heen. Brrr, dan vind ik er niks aan.

Buik inhouden lukt me helaas ook nooit zo goed
Dat is waar Soleil.

Anders zou ik op een geven moment wel heel triest ernaast lopen.
Heel veel mannen vinden een iets vollere vrouw blijkbaar best lekker heb ik me laten vertellen.

Vond ik wel geruststellend aangezien ik niet meer superslank ben.....
Nou de eerste keer maken we je natuurlijk wel vet in.

Das traditie,even laten weten dat wij onwijs goed zijn natuurlijk.

Maar daarna zijn wij daar alweer klaar mee hoor.
Buik inhouden doe ik niet meer aan hoor, veel te vermoeiend en ik krijg het er benauwd van, hihihi.
Meestal vinden mannen dat wel ja.

Helaas voldoe ik daar niet aan. Dus kook ik maar lekker,schijnen ze ook van te houden,haha!
Lig je daar met je platte buik,maar wel met een blauw aangelopen kop.

heel sexy.
De 1e keer mag je me nog inmaken Iry. Daarna zal ik natuurlijk wel laten zien wat ik in huis heb

Ik heb ook al lang mijn buik niet meer ingehouden. Ex zijn buik was nog veel groter, haha. Maar als verse single moet ik er misschien wel weer aan geloven? Pff, word al moe als ik er aan denk...
Shit, ik kan ook al niet koken :(

Zie je, ik word een oude vrijster :-0
Toen ik dun was had ik voor mijn gevoel toch meer aandacht hoor Iry, dus ik twijfel of het klopt dat van die vollere vrouwen.

Koken kan ik dan weer niet zo goed (of liever gezegd: heb er niet zo'n zin in)..... ik heb het geluk met een vriend die van koken houdt en het ook best goed kan :-)

Meestal hoef ik maar aan te schuiven: wat een luxe hè?

(maar ik doe dan wel de afwas hoor, ben wel moe maar niet lui )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven