Laat op het forum?
donderdag 29 mei 2008 om 03:17
quote:_Soleil_ schreef op 29 mei 2008 @ 03:11:
Ja, natuurlijk kan ik hem uit mijn contactenlijst zetten. En dat zal ik binnenkort ook doen denk ik. Maar tot nu toe vond ik het (op de een of andere vage manier ) wel prettig om hem een beetje in de gaten te houden. Haha, lekker obsessief Ik vond het wel fijn als ik zag dat hij ook pas om 3 uur uitlogde (terwijl hij hier altijd vroeg naar bed wilde). Dan dacht ik: lekker puh, jij slaapt blijkbaar ook slecht. Of als hij in de avonden of weekenden stom op MSN zat. Dan dacht ik: nou, jij hebt iig ook geen leuke dingen te doen blijkbaar (en als ik dan wel iets leuks ging doen dacht ik: ikke lekker wel ) Stom hè (met een bepaalde versie van MSN kun je echt alle activiteiten van iemand op msn zien, da's handig voor geobsedeerden zoals ik )
Nu is dat veel minder hoor. Ik vergeet vaak gewoon te kijken.
Eerste stuk: kan ik helemaal inkomen.
Zou mij eerlijk gezegd ook kunnen gebeuren in zo'n situatie.
Laatste zin: dat bedoel ik met vooruitgang, dat is echt een enorme stap hoor!!!
Ja, natuurlijk kan ik hem uit mijn contactenlijst zetten. En dat zal ik binnenkort ook doen denk ik. Maar tot nu toe vond ik het (op de een of andere vage manier ) wel prettig om hem een beetje in de gaten te houden. Haha, lekker obsessief Ik vond het wel fijn als ik zag dat hij ook pas om 3 uur uitlogde (terwijl hij hier altijd vroeg naar bed wilde). Dan dacht ik: lekker puh, jij slaapt blijkbaar ook slecht. Of als hij in de avonden of weekenden stom op MSN zat. Dan dacht ik: nou, jij hebt iig ook geen leuke dingen te doen blijkbaar (en als ik dan wel iets leuks ging doen dacht ik: ikke lekker wel ) Stom hè (met een bepaalde versie van MSN kun je echt alle activiteiten van iemand op msn zien, da's handig voor geobsedeerden zoals ik )
Nu is dat veel minder hoor. Ik vergeet vaak gewoon te kijken.
Eerste stuk: kan ik helemaal inkomen.
Zou mij eerlijk gezegd ook kunnen gebeuren in zo'n situatie.
Laatste zin: dat bedoel ik met vooruitgang, dat is echt een enorme stap hoor!!!
donderdag 29 mei 2008 om 03:21
Niet van spelletjes
Ja dat kan niet natuurlijk.
Maar dat hebben we je zo bijgebracht.
Het bestaat ook meer uit een spel voor je neus en halverwege al niet meer weten wat we aan het doen zijn,omdat we of blauw van het lachen onder de tafel liggen,of in een heel diepzinnig gesprek verwikkelt zijn.
En die buik hoef je voor hem niet in te houden!(alle vrouwen zijn ook hetzelfde,haha)
Ja dat kan niet natuurlijk.
Maar dat hebben we je zo bijgebracht.
Het bestaat ook meer uit een spel voor je neus en halverwege al niet meer weten wat we aan het doen zijn,omdat we of blauw van het lachen onder de tafel liggen,of in een heel diepzinnig gesprek verwikkelt zijn.
En die buik hoef je voor hem niet in te houden!(alle vrouwen zijn ook hetzelfde,haha)
donderdag 29 mei 2008 om 03:24
Haha, ik heb ooit een vriend gehad die enorm gespierd was. Die had echt een 6-pack. Een fantastich lijf, maar ik voelde me daarnaast echt een zak aardappelen :-S Ik heb de eerste nachten echt de hele tijd mijn buik proberen in te houden. Niet dat hij het een probleem vond, hij vond het we lekker geloof ik, een wat vollere vrouw, maar ik voelde me echt heel blubberig naast hem
donderdag 29 mei 2008 om 03:34
donderdag 29 mei 2008 om 03:35
Toen ik dun was had ik voor mijn gevoel toch meer aandacht hoor Iry, dus ik twijfel of het klopt dat van die vollere vrouwen.
Koken kan ik dan weer niet zo goed (of liever gezegd: heb er niet zo'n zin in)..... ik heb het geluk met een vriend die van koken houdt en het ook best goed kan
Meestal hoef ik maar aan te schuiven: wat een luxe hè?
(maar ik doe dan wel de afwas hoor, ben wel moe maar niet lui )
Koken kan ik dan weer niet zo goed (of liever gezegd: heb er niet zo'n zin in)..... ik heb het geluk met een vriend die van koken houdt en het ook best goed kan
Meestal hoef ik maar aan te schuiven: wat een luxe hè?
(maar ik doe dan wel de afwas hoor, ben wel moe maar niet lui )