Gezondheid alle pijlers

waarschijnlijk longkanker

01-03-2013 02:18 4992 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
Heel veel sterkte
quote:pixel schreef op 01 oktober 2013 @ 14:05:

Waarom las ik deze topic? Omdat ik momenteel midden in hetzelfde traject zit. Nooit gerookt. Sterkte, ook voor jou.
quote:

pixel schreef op 01 oktober 2013 @ 14:05:

Waarom las ik deze topic? Omdat ik momenteel midden in hetzelfde traject zit. Nooit gerookt.Sterkte.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ooh pixel, hou je taai. We denken aan je, sterkte
Ja en?
quote:pixel schreef op 01 oktober 2013 @ 14:05:

Waarom las ik deze topic? Omdat ik momenteel midden in hetzelfde traject zit. Nooit gerookt.Pixel, voor jou heel veel sterkte.
Pixel, het kan ook anders lopen, hou je daar maar aan vast. Sterkte!
quote:sri schreef op 01 oktober 2013 @ 16:59:

Pixeltje... we laten je nooit los. Nooit! Dit dus. Lieve Pixel
Veel sterkte Pixel!
I am surrounded by morons
Jee, overweldigend, al die reacties. Volgende week heb ik het laatste onderzoek, een punctie, die hopelijk de uitslag kan brengen. Daarvoor moet ik wachten tot het einde van die week.

Alvast dank voor het aan me denken.
quote:pixel schreef op 02 oktober 2013 @ 16:03:

Jee, overweldigend, al die reacties. Volgende week heb ik het laatste onderzoek, een punctie, die hopelijk de uitslag kan brengen. Daarvoor moet ik wachten tot het einde van die week.

Alvast dank voor het aan me denken. Wat spannend, Pixel. Sterkte met de punctie en het wachten opde uitslag. Ik duim voor je.
Ga in therapie!
Ik duim ook!
quote:

pixel schreef op 02 oktober 2013 @ 16:03:

Alvast dank voor het aan me denken. Heel veel sterkte. Zal ook voor jou een kaarsje branden.
@lamaatje: Hoe gaat het vandaag de dag met je?
Ik zal aan je denken Pixel. Zet hem op meid! Heel veel sterkte
In verband met het overlijden van Isabon is er een speciaal topic aangemaakt. De reeds hier geplaatste condoleanceberichten zijn naar dit topic verplaatst.

Rust zacht lieve Isabon

Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Ik zie nu pas dat dit topic weer actief is. Later reageer ik nog.

Nu eerst werk.
odi et amo
Tjonge wat een naar bericht over Isabon. Ik kende haar niet persoonlijk , maar ik heb toch wel even een traantje gelaten.

Ze moet zich rot geschrokken zijn van de uitslag van haar laatste

onderzoek. En nu nog geen half jaar later het gevecht tegen

deze ziekte gewoon verloren. Het is triest.

Pixel en Myliesse moed houden hoor. Het is nu nog niet te zeggen hoe het allemaal gaat lopen. Lekker van alles genieten.

En hier komen schrijven hoe het allemaal gaat natuurlijk, zodat we jullie kunnen steunen als het nodig is.

Met mijzelf gaat het nu ook even wat minder. Ben weer volledig aan het werk, maar een week of 4 geleden heb ik een weekend met koorts in bed gelegen en sindsdien ben ik toch kortademiger, meer hoesten en snel moe. En steeds koorts als ik heb gewerkt. Ben wel naar de huisarts geweest, omdat ik tussendoor ook een heel pijnlijke rechterarm had, maar dat was een overbelasting zei ze en mijn longen waren verder goed.

Eind november heb ik een afspraak met de longarts. Als die koorts blijft ga ik proberen die afspraak te vervroegen. Het zit me niet helemaal lekker.
odi et amo
Knuffels voor de meiden die in het traject zitten. Ik duim voor jullie.

Lamaatje, zeker eerder je afspraak verzetten. Ik wil je zeker niet ongerust maken of een diagnose stellen maar deze klachten komen vaak voor bij een longembolie. Goed te behandelen met bloedverdunners.
quote:prada schreef op 05 oktober 2013 @ 00:39:

Knuffels voor de meiden die in het traject zitten. Ik duim voor jullie.

Lamaatje, zeker eerder je afspraak verzetten. Ik wil je zeker niet ongerust maken of een diagnose stellen maar deze klachten komen vaak voor bij een longembolie. Goed te behandelen met bloedverdunners.Bedankt Prada. Dat ga ik eens even googlelen. Ik worstel me nu de dagen door en dat is toch niet goed.
odi et amo
Als het je niet lekker zit, bel dan met de longarts. Beter een keer te veel gaan dan een keer te weinig. Klinkt niet fijn, dit.
Ga in therapie!
Eens met prada, vervroeg die afspraak, lamaatje.
Lamaatje, hoe gaat het of hoe is het? Je bent niet verplicht te reageren hoor, maar met Isabon in mijn achterhoofd word ik een beetje nerveus van de stilte. hug
Ik hoop echt dat je de afspraak vervroegd hebt, kanker verdwijnt nooit helemaal uit je lijf,zorg ervoor dat je lichaamlijk sterk bent al eet je ongezond boeien, maar eet!!

Kort geleden hebben mijn man en ik iemand die longkanker had weg moeten brengen omdat haar lichaam te verzwakt was doordat ze niet kon eten en diare had en ja ze was vorig jaar rond deze tijd "genezen "van longkanker maar had het ergens anders terug gekregen en is uiteindelijk aan de gevolgen van de behandelingen gestorven doordat haar lijf te verzwakt was.

Eet wat je eten kunt.
Lamaatje: ik hoop dat je gebeld hebt en dat het beter gaat. Misschien achteraf toch te veel hooi op de vork genomen.

Ik ben een aantal jaren geleden ook ziek geweest en ik voel dat ik nog steeds niet de oude ben. Ik hoop snel weer iets van je te lezen..
Hoe gaat het met de dames hier? Weet je al wat meer, pixel? En lamaatje, heb je de afspraak vervroegd?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven