the voiz 2013
vrijdag 4 oktober 2013 om 22:01
quote:Summerdance schreef op 04 oktober 2013 @ 22:00:
[...]
Ik vind dat nummer met een trapje naar de sterren zo mooi
Geen idee hoe het heet maar die dus Dit belooft al niet veel goeds echt geen idee.
[...]
Geen idee hoe het heet maar die dus Dit belooft al niet veel goeds echt geen idee.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vrijdag 4 oktober 2013 om 22:01
vrijdag 4 oktober 2013 om 22:02
quote:Summerdance schreef op 04 oktober 2013 @ 22:00:
[...]
Geen idee hoe het heet maar die dus Ik vind afscheid nemen bestaat niet en Margharita mooi.
[...]
Geen idee hoe het heet maar die dus Ik vind afscheid nemen bestaat niet en Margharita mooi.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 4 oktober 2013 om 22:02
quote:Kaarsvet schreef op 04 oktober 2013 @ 22:01:
Oooo neee! Is dit reclame of hoort het erbij. Die Quinty is echt de persoon van heel televisieland die ik het slechtste trek! Geen gegronde redenen voor maar bleeeeeh wat vind ik haar stom.
Zo.Vind ik persoonlijk een hele goede reden hoor
Oooo neee! Is dit reclame of hoort het erbij. Die Quinty is echt de persoon van heel televisieland die ik het slechtste trek! Geen gegronde redenen voor maar bleeeeeh wat vind ik haar stom.
Zo.Vind ik persoonlijk een hele goede reden hoor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
vrijdag 4 oktober 2013 om 22:04
quote:Kaarsvet schreef op 04 oktober 2013 @ 22:01:
Zo.Ik vind Pernille 1000 keer erger.
Zo.Ik vind Pernille 1000 keer erger.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
vrijdag 4 oktober 2013 om 22:06
vrijdag 4 oktober 2013 om 22:07
quote:Summerdance schreef op 04 oktober 2013 @ 22:06:
[...]
Ja hoor, je roept gewoon, die vind ik stom, die wil ik meppen
Daar zijn we hier het hele vorige seizoen mee doorgekomen Oh ik mis Nik ineens
[...]
Ja hoor, je roept gewoon, die vind ik stom, die wil ik meppen
Daar zijn we hier het hele vorige seizoen mee doorgekomen Oh ik mis Nik ineens
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!