Joeppie! We zijn bijna compleet.....

25-07-2007 14:10 3183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goh, wat is de buurman toch een sukkel. Om half zeven de radio keihard aanzetten voor ons huis. Helaas voor hem, ben ik de enige die er wakker van is geworden. We houden alle ramen potdicht.

Volgende week ergens komt de wijkagent met hem praten.

We zijn op zoek naar een ander huis.... Sinds buurmans komst is het hier niet zo idyllisch meer. Wat een eikel toch.
och arme lab Wat vreselijk heel jullie mooie plek naar de maan vanwege die eikel van een buurman.
Oh jeetje Lab: Je gaat misschien ecth verhuizen om hem..?Wat vreselijk naar voor jullie!

dikke knuf
Wat moeten we anders? Het enige wat we kunnen doen is hopen dat hij failliet gaat of dood neervalt, en dan koopt iemand anders het bedrijf wel.

Het mooie uitzicht dat we hadden is weg omdat er nu die planten op stellages staan en ik denk niet dat een mogelijk nieuwe eigenaar besluit die dingen weg te halen. Noch om de oprit naast ons huis weg te halen en weer fruitbomen te planten.

Zeg, dames, wat zijn jullie braaf bijtijds wakker! Kindjes waren ook al wakker?
Lab: het is echt van de zotte dat jullie hierom willen verhuizen. Ik begrijp het heel goed. Ik zou het zelf waarschijnlijk ook doen. Veel sterkte meid.

Ja dat is het voordeel van een kind hebben je hoeft geen wekker meer te zetten haha
Inderdaad Manderley! Stel je toch eens voor, dat je op een dag pas wakker wordt na negenen.......

Zijn jij en Rosa alweer geheeld na de Grote Valpartij?

Eef, hoe is het met het kleine Nootje? Ik ben zo benieuwd!!!
heeey..

Ahh lab; erg naar dat je je huisje wilt gaan verlaten vanwege redenen buiten jezelf. Blijft een rot gevoel. Maar van niet naar je zin worden kun je behoorlijk (over) gespannen raken!

Ik hoop dat jullie gewoon nog iets gavers vinden!

Eef; hier ook een blunder met schoenen; meisje liep maar te struikelen, en op den duur te jammeren soms met lopen. Tot er een lichtje ging branden dat haar schoenen misschien te klein waren. Ze had mt 21, haar nieuwe schoenen zijn mt 23!!!(bloos)

We hebben vanochtend heerlijk gezwommen. Meisje is er helemaal idolaat van, springt in het water en gaat mee van de grote glijbaan enzo. Erg leuk om haar zo te zien genieten.

Ze heeft alleen nog 2 vleugeltjes aan en zwemt verder 'op zijn hondjes' van hot naar her.

Gisteren is hier een hele ploeg vrienden voetbal wezen kijken. Errug gezellig, en een leuke uitslag ook wel!

Morgen vaderdag... dat wordt weer leuk rennen.

We hebben trouwens de papieren van de belasting gekregen, dus het geld zal er 1 deze dagen wel op staan. (FIJN!!!)

veel liefs Joep
Eef??????????
Ja Lab???
Even zonder gekheid: Lab, wat naar dat jullie hierom willen of moeten verhuizen. Zielige kerel ook, die buurman. Mijn ouders hebben iets soortgelijks meegemaakt: zij kochten in '85 hun droomhuis, deden er twee jaar over om het op te knappen (investering van een ton ofzo) en toen bleek dat onze buurman schizofreen was en ons (moeder en mij en mijn zus) steeds meer letterlijk ging aanvallen. Hij stond in zijn blootje voor het raam, riep obscene dingen over de schutting en heeft op een gegeven moment met een ijzeren staaf onze ruit in geslagen (waar mijn vader net achter stond, omdat hij snel de deur op slot wilde doen toen die man aan kwam stormen). Mijn vader was gewond, maar helaas, de politie en gezondheidszorg nam de buurman in bescherming en liet hem na een week weer vrij. Toen moesten we dus verhuizen. Mijn ouders hebben er nog verdriet van. Soms heb je gewoon zulke gekken op de wereld...

Oh en over dat uislapen. Vanmorgen heeft zoon uitgeslapen tot 09.45 uur!! En gisteren en eergisteren tot 09.10 uur... beetje mazzel voor ons dus. Met mijn 39 weken kan ik dat wel even gebruiken!

grtz E.
uitslapen????????????????/ vanmorgen: 6.00 uur!

Als iemand froukje kan leren uitslapen......... ik houd me aanbevolen.

Belle
Ik had nog niets van je gehoord Eef....

Bedankt voor je lieve kaartje, Fiepie heeft de envelop opgepeuzeld.

Laat ik het nu maar bekennen: Toen Fiep een week of zes oud was heb ik een hele stapel kaarten gekocht. Voor jullie allemaal een stuk of twee, drie. En die zou ik dan heel sociaal opsturen.

Ze liggen er nog....

Er komt gewoon een dag dat jullie allemaal een hele grote stapel kaarten krijgen, om de -dan inmiddels- meest vreemde redenen. Zoals 'Hoera je bent zwanger!', 'Hoera een meisje!', 'Sterkte met de verhuizing' en meer van dat soort dingen....

Belle lieverd, ik heb geen flauw idee hoe je kindjes 's ochtends laat uitslapen.Misschien is een groot soort hamsterradje op baby-formaat voor in hun bed iets? Kunnen ze de hele nacht rondjes rennen en 's ochtends uitslapen.
heey Belle; misschien kun je een mandje maken met allemaal super leuke dingentjes erin wat je in bed gooit als ze wakker is. En een muziekje op haar kamer aan doen? Dan kan je niet uitslapen misschien maar wel langer blijven liggen. Je moet het misschien een par keer proberen voor ze het concept snapt, maar dan heb je er misschien wat aan.

(mijn meisje ontbijt nog steeds met papfles, en laat ik daarna liggen, soms gaat ze spelen, en soms gaat ze nog even slapen, hoe dan ook; ik lig!)
Haha Lab, gelukkig was het zo'n milieuvriendelijke envelop :-)

Hier mocht ik van Zoon vanmorgen uitslapen tot 09.15 uur. Volgens mij voelt meneertje dat er 'iets' aankomt en gunt hij me mijn rust eventjes (het kunnen ook de tandjes zijn, waardoor hij niet lekker is...)

Het mandjes-idee van Joep is misschien iets voor je Belle? Mijn moeder liet mij en mijn zus vroeger ook altijd aan het voeteneinde van haar bed spelen, toen we iets ouder waren.

Ik ga even slapen nu. Zoon ligt te pitten na een speeltuinsessie van vanochtend. Ik heb mijn missie voor vandaag (de wc's schoonmaken) al volbracht. Vanmiddag naar de bieb (volgens Man HET teken dat ik moet gaan bevallen, want vorige keer moest ik perse mijn biebboeken nog terug brengen, 'anders kreeg ik een boete') en even laten checken of de schoenen van Zoon nog wel goed passen. Hij loopt al 5 maanden op maat 22, en de laatste dagen struikelt hij veel en treuzelt hij bij het lopen. Toch maar even laten checken dus...

grtz E.
Triest bericht...

Manlief belde net. (hij is op 2-daagse cursus)

Zijn directe collega was vanmorgen niet lekker, ambulance gebeld. Maar al tijdens de ambulance rit kreeg hij een acute hartstilstand. En is dus overleden...

Ik kende hem van de jaarlijkse bedrijfs feestjes.

Die jonge is pas 38 jaar en zijn vriendin is net 3 maanden zwanger van de eerste! (Dat had hij net vorige week trots verteld op het werk.)

Ik vind het zo dramatisch allemaal. Ik heb hier even een potje zitten janken thuis.

Manlief is helemaal onder de indruk en erg verdrietig.... maar zit dus nog op die cursus. Morgen hebben ze een bijeenkomst op het werk.

Het zal je toch maar overkomen, het is gewoon niet voorstellen.

Meiden geniet van het leven en maak er wat moois van met je gezinnetje.

Liefs Belle
He Belle, wat naar inderdaad!! He bah, dat soort dingen hakken er altijd zo in he... jullie veel sterkte, het zal voor je vriend wel een lastige tijd zijn.
Belle: wat vreselijk zeg. Je moet er niet aan denken dat dit jezelf zou overkomen. Ik wens jullie veel sterkte.
Jeetje Belle, heel veel sterkte! Wat vreselijk.
Belle,... wat komt dat dichtbij zo opeens... Heel veel sterkte voor je man en jou!

knuf
oh bah Belle, veel sterkte!
pff belle; wat een ellende! Sterkte jullie!
Bellë

Hier word je helemaal stil van, verschrikkelijk toch. Lijkt me erg moeilijk voor je vriend. Knuffel!!!!

Joan
Joan, nog twee nachtjes slapen!
Lab: Jee heb net de boel even teruggelezen, wat een huferige buurman heb jij zeg. Vind het erg vervelend voor je dat je nu op zoek MOET naar een ander stekkie, terwijl je er altijd zo enthousiast over was. Ik hoop dat het gesprek iets kan oplossen.........

Joep: Hoe is het met je meisje, wat zul je geschrokken zijn zeg, heb het toen met vriend gehad, hij was echt helemaal de weg kwijt met zijn hersenschudding. Hoe is het verder met je zwangerschap, je buikje zal ook wel beginnen te groeien.

Millie: Wat leuk om te horen dat je het zo naar je zin hebt bij je nieuwe werk, kan me voorstellen dat het best wennen is. Heb je al een beetje nieuwe vrienden leren kennen, vind het erg dapper van jullie dat je die stap toen hebt genomen.

Manderly en Nijn:Hoe is ie bij jullie, vast druk met van alles en nog wat, nog vakantieplannen?

Zeef: Wat heerlijk toch dat zoon je die uitslaapmomenten gunt, het zal vast niet lang meer duren, huis aan kant, je bent uitgerust (hopelijk) erg spannend is het denk ik ook wel weer allemaal.

Nou hier is het druk druk druk; Hadden jullie me van te voren wel kunnen vertellen hoor (de getrouwden onder ons) dat er zoveel bij komt kijken, alles aan kant maken, dit regelen, dat regelen. Ga zo de achtertuin op orde maken.

Heb een jurk gekocht, zo spannend allemaal, vind het eigenlijk best leuk allemaal hoor!

Gisteren weer echo gehad, alles goed, volgende week de 20 weken echo, best spannend allemaal, duurde dat bij jullie ook zo lang, 40 minuten per kindje??? Hoop zo dat alles goed is en asl dat zo is hoop ik ok dat ze ons kunnen vertellen wat het zijn m/v.

Nou ik goa weer an't wark!!

Joan
Manderly!!!!

Wat een ontzettend leuke foto's op Joeppie. Echt heel mooi, je hebt een mooi meisje zeg!!!

Nu echt aan het werk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven