Gezondheid alle pijlers

waarschijnlijk longkanker

01-03-2013 02:18 4992 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
Och Lamaatje

Ik vind het knap van je dat je zo sterk en positief bent en blijft, ik weet eigenlijk niet goed wat ik moet schrijven. Maar ik wilde je wel laten weten dat ik aan je denk en dat ik meelees.
Shit (er komen hier een paar andere woorden mijn mond uit maar die schrijf ik maar niet op). Je klinkt best laconiek, maar dit nieuws zal wel hard aankomen. Het zat me niet lekker wat je eerder schreef over je griep en zo, ik hoopte zo dat het niets was.

Sterkte met de onderzoeken volgende week, ik hoop met je mee op een "naar omstandigheden" goede uitslag.
Ga in therapie!
Ik sluit me aan bij dubiootje. Shit!

Ach lamaatje toch.

Ik weet ook niet goed wat ik nu moet zeggen, ik vind het vreselijk voor je. Ik zal weer een kaarsje voor je branden.

You know how I know? Because I reeaally think so!
Het gaat te hard Dubiootje. Deze week ook keelpijn erbij.

De longarts schrok ervan(van de verdichting op de foto) Hij had nog nooit zoiets gezien, zo vlug na een operatie.

Dit komt zeker hard aan, het is al bijna een doodvonnis, maar toch gewoon eerst afwachten, ondanks de slechte voorgevoelens die ik ook heb aan de hand van de klachten.
odi et amo
Oei Lamaatje... dat moet keihard aankomen... verdomde rotziekte.

veel moed voor jou
You know how I know? Because I reeaally think so!
Alleen even een Lamaatje, weet niet wat ik zeggen moet!
Lamaatje, wat vreselijk ik duim mee met de rest dat het hopelijk minder ernstig is dan het nu lijkt.
Stressed is just desserts spelled backwards
ook eentje van mij.
Pfff hier een meelezer die even een knuffel komt brengen. Potverdrie Lamaatje, dit is gewoon echt niet wat je wilt horen. Bah ik ben ook gewoon even sprakeloos maar dat zie je dan weer niet 'op papier' waardoor ik toch weet blijf tikken als een kip zonder kop. Sterkte Lamaatje!
quote:lamaatje schreef op 24 oktober 2013 @ 16:01:

Het gaat te hard Dubiootje. Deze week ook keelpijn erbij.

De longarts schrok ervan(van de verdichting op de foto) Hij had nog nooit zoiets gezien, zo vlug na een operatie.

Dit komt zeker hard aan, het is al bijna een doodvonnis, maar toch gewoon eerst afwachten, ondanks de slechte voorgevoelens die ik ook heb aan de hand van de klachten. Heftig lamaatje
Heftig Lamaatje, heel veel sterkte!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat een heftig bericht lamaatje. Sterkte
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Pff, wat enorm heftig zeg!

Ik hoop echt het aller-aller-aller beste voor jou en je familie!

Jeetje wat een uitslag, je leven en toekomst volkomen kan veranderen hé, het moest niet mogen bestaan!

Ik wens je super veel sterkte toe, en hopend dat er snel goed nieuws komt voor jullie!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Lamaa, ik kom speciaal even een knuffel geven, wat een klotenieuws zeg.

Liefs en heel veel sterkte, GiuliettaCapuletti.
Ach nee toch Lamaatje

Heel veel
Kut kut kut Lamaatje, wat een klote-uitslag. Dikke hug vanaf hier en ik denk aan je. Weet je al wanneer je voor een PET-scan en EBUS terecht kan?

Hou ons op de hoogte als je daartoe in staat bent. Heel veel sterkte, ik denk aan je en ik duim!

Heftig. Sterkte
Jemig Lamaatje nee toch! Wat een slecht nieuws

Sterkte
Lamaatje, wat een ontzettend onzekere dagen ga je tegemoet.

Ik weet gewoon niet wat ik zeggen moet. Heel veel sterkte en kracht gewenst.
quote:pixel schreef op 24 oktober 2013 @ 19:16:

Kut kut kut Lamaatje, wat een klote-uitslag. Dikke hug vanaf hier en ik denk aan je. Weet je al wanneer je voor een PET-scan en EBUS terecht kan?

Hou ons op de hoogte als je daartoe in staat bent. Heel veel sterkte, ik denk aan je en ik duim!

Volgende week woensdag en donderdag en dan een week later de uitslag.

En natuurlijk hou ik jullie op de hoogte.
odi et amo
Ik was tot op heden een meelezer, maar wil je nu toch een hele dikke knuffel geven Wat een afschuwelijk nieuws.
Wat een k*tnieuws Lamaatje! Verdorie!

Veel sterkte meid!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven