Gezondheid alle pijlers

waarschijnlijk longkanker

01-03-2013 02:18 4992 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al. Een vlekje op mijn longen. Ik was niet bijster ongerust en ben dus gewoon alleen naar de longarts gegaan voor de uitslag van de ct-scan. Maar dat viel even tegen. U kunt zich vergissen zei ik tegen de arts. Hij keek me begripvol aan en zei, ja dat zou kunnen. Maar voorlopig dus al 3 onderzoeken voor de boeg. Mri, pet-scan en een long-of leverpunctie. Als het niet uitgezaaid is kunnen ze een stuk van mijn long afhalen anders niet en wordt het een levenrekkende behandeling. Hij wond er geen doekjes om die lieve dokter en ineens ziet mijn toekomst er heel anders uit. Volgende week gaat het feest beginnen.
odi et amo
Lama, wat afschuwelijk. Sterkte
Tjeezus Lama, wat een klotezooi. Je bent altijd zo dapper en laconiek, maar dit moet er toch wel hebben in gehakt. Heel veel sterkte lieverd .
Ik ben ook een meelezer maar wil nu toch gaan posten. Lieve Lama wat verschrikkelijk heel heel heel veel sterkte
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Kutzooi, Lamaatje toch!

Sterkte meid!
Wat een verschrikkelijk nieuws Lamaatje. Heel veel sterkte de komende dagen, hopelijk is de uitslag volgende week niet zo slecht als waar je nu bang voor bent.
Och lieve Lama!

Grote knuffel komt jouw kant op
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Oh Lamaatje. Wat een schok! Ook van mij een dikke knuffel...
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Lieve slimme bijzondere Lama, veel sterkte gewenst.

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Heel veel sterkte meid.
Een dikke
En wees blij dat je oud wordt want dat betekent dat je het gras niet van onderen ligt te bekijken.
Lamaatje..wat een onvoorstelbaar slecht nieuws..

Ik leef met je mee, echt..big hug
Heel veel sterkte Lama!
Heel veel sterkte!
Frankly my dear, I don"t give a damn
Wat naar zeg. Heel veel sterkte!
I am surrounded by morons
Lamaatje, wat heftig zeg, ook van mij veel sterkte gewenst.
Lamaatje heel veel sterkte gewenst!
Na al deze lieve reacties weet ik zelf even niet wat ik schrijven moet. Ik heb redelijk geslapen met 1 akelige droom tussendoor

over een huis waar ook ratten woonden. Geen gewone, maar ook nog eens twee keer zo groot dan anders. Dan wordt je wel met een beetje vervelend gevoel wakker, maar ik hoop dat het in de loop van de dag toch weer op klaart.

Brrr, ik haat ratten.
odi et amo
Wat is het toch een vreselijke ziekte. Heel veel sterkte!!!
Lamaatje, ik heb tot nu toe steeds alleen maar even meegekeken hoe het met je ging, maar wil je na dit slecht nieuws toch heel veel sterkte wensen.
Lieve lama, ik ben eigenlijk helemaal niet zo van de medicatie maar is er niet een tabletje dat je de komende dagen kunt innemen? Het wachten is vreselijk, eerst voor het onderzoek en dan nog eens wachten op de uitslag. Ja haalt je van alles in het hoofd wat misschien niet eens terecht is. Waarschijnlijk daarom ook die akelige droom.
Wat naar om zo'n droom te hebben, dat geeft zo'n akelig gevoel bij het wakker worden, dat soms nog een tijdje blijft hangen. Het zullen toch wel de emoties zijn die je in een droom verwerkt.

Heb je leuke plannen voor het weekend? Ik kan me voorstellen dat het nu allemaal erg zwaar voelt, als een zwaard van Damocles dat boven je hoofd hangt. Hopelijk kun je in het weekend fijne afleiding vinden.
Ga in therapie!
Ik hoop dat de mensen om je heen er voor je zijn.

Sterkte Lamaatje
Heel veel sterkte en hopelijk denk je snel weer aan fijne dingen maar dat zal niet meevallen, echt een rotziekte is het.
Jemig wat een omslag in een week tijd. Ik word er stil van!

Hopelijk volgende week weer net zo'n omslag terug, de goede kant op. Ik duim voor je.
Wat een vreselijk naar nieuws Heel veel sterkte
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven