Wie is de mol? 2014
woensdag 1 januari 2014 om 15:52
donderdag 6 februari 2014 om 22:23
quote:south schreef op 06 februari 2014 @ 22:11:
Wat sammie en jochebed zeggen vind ik toch wel een duidelijke aanwijzing: de vijfde keer op rij dat JW de mol aankruist in de test en dat die gene er uit vliegt.
Bovendien is JW de enige die normaal niet in de schijnwerpers te vinden is.
Maar dan ligt het er wel heel dik bovenop.
Ik blijf toch een beetje bij Susan hangen. Ook vanwege die kus in dat busje van de vorige keer en nu dus dat bord met game master.
En sophie kan ik ook nog niet wegstrepen. De manier waarop zij tegen Tycho zei dat ze de mol was vond ik fantastisch.
Met die vraag verraadde Tycho overigens naar mijn idee echt dat hij het niet was. De manier waarop hij na moest denken, toen Sophie antwoordde dat zij de mol is, zei me veel.Over die kusjes; Susan gaf heel veel kusjes aan Aaf. Waren dat er vijf ? Zag er ook onnatuurlijk uit.
Wat sammie en jochebed zeggen vind ik toch wel een duidelijke aanwijzing: de vijfde keer op rij dat JW de mol aankruist in de test en dat die gene er uit vliegt.
Bovendien is JW de enige die normaal niet in de schijnwerpers te vinden is.
Maar dan ligt het er wel heel dik bovenop.
Ik blijf toch een beetje bij Susan hangen. Ook vanwege die kus in dat busje van de vorige keer en nu dus dat bord met game master.
En sophie kan ik ook nog niet wegstrepen. De manier waarop zij tegen Tycho zei dat ze de mol was vond ik fantastisch.
Met die vraag verraadde Tycho overigens naar mijn idee echt dat hij het niet was. De manier waarop hij na moest denken, toen Sophie antwoordde dat zij de mol is, zei me veel.Over die kusjes; Susan gaf heel veel kusjes aan Aaf. Waren dat er vijf ? Zag er ook onnatuurlijk uit.
vrijdag 7 februari 2014 om 10:15
Wat? Waar staat dat we drie weken moeten wachten? Dat kan ECHT niet! Ik vind het net zo spannend... voor het eerst heb ik namelijk ook allerlei theorieën. haha.
Gevonden:
http://www.ad.nl/ad/nl/56 ... r-Olympische-Spelen.dhtml
Gevonden:
http://www.ad.nl/ad/nl/56 ... r-Olympische-Spelen.dhtml
vrijdag 7 februari 2014 om 14:13
quote:zonnemeis schreef op 07 februari 2014 @ 11:49:
Hoera, mijn tunneltheorie klopt nog steeds!
Als het zich zo blijft ontwikkelen gaat Tygo er de volgende aflevering uit. Jammer, want ik vind m zo leuk om naar te kijken... Ieehh nee, hij is juist een griezel! Had er bij aflevering 1 wel uit gemogen van mij.
Hoera, mijn tunneltheorie klopt nog steeds!
Als het zich zo blijft ontwikkelen gaat Tygo er de volgende aflevering uit. Jammer, want ik vind m zo leuk om naar te kijken... Ieehh nee, hij is juist een griezel! Had er bij aflevering 1 wel uit gemogen van mij.
vrijdag 7 februari 2014 om 15:34
vrijdag 7 februari 2014 om 18:40
quote:ikbenmedereentje schreef op vrijdag 07 februari 2014 18:34 Ik weet van 1van de kanidaten nog dat deze er zeker voor de finale uitvliegt.
dit is gezien door nederlandse reizigers en voor dat de deelnemers bekend werden gemaakt op tv genoemd in hun reisblog. Jaa leuk man een spoiler.. Miss iemand ff staffen??
dit is gezien door nederlandse reizigers en voor dat de deelnemers bekend werden gemaakt op tv genoemd in hun reisblog. Jaa leuk man een spoiler.. Miss iemand ff staffen??
vrijdag 7 februari 2014 om 20:17
quote:Louise70 schreef op 07 februari 2014 @ 11:52:
Blue you sit so pretty, west of the one: Aaf zat links naast Susan in de Jeep! Ik zeg, Susan is de Mol
Alleen dat 'pretty' kan ik dan weer niet zo plaatsen bij Aaf.
Ondanks dat ik hardnekkig wil blijven geloven dat het Tygo is worden de Jan Willem hints nu wel heel overtuigend... Dan heb ik nog liever Susan als mol.
Blue you sit so pretty, west of the one: Aaf zat links naast Susan in de Jeep! Ik zeg, Susan is de Mol
Alleen dat 'pretty' kan ik dan weer niet zo plaatsen bij Aaf.
Ondanks dat ik hardnekkig wil blijven geloven dat het Tygo is worden de Jan Willem hints nu wel heel overtuigend... Dan heb ik nog liever Susan als mol.
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
vrijdag 7 februari 2014 om 20:31
vrijdag 7 februari 2014 om 20:34