Filmpje uithuisplaatsing deel 3

20-06-2014 15:19 3174 berichten
Filmpje uithuisplaatsing kind part 2

Deeltje drie!
quote:impala schreef op 20 juni 2014 @ 21:41:

Ze haalde al eerder andermans kinderen erbij en schreef aan critici: ík hoop dat ze jouw kind ook komen halen' of iets in die trant.

Klopt, ze zei dat ze hoopte dat als die persoon ooit kinderen zou krijgen die allemaal weggerukt zouden worden door BJZ.

Wat gij niet wilt dat u geschiedt..... komt niet voor in het boekje van moeder.
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 20 juni 2014 @ 21:43:

[...]

Nou, dan sluit je je toch gewoon aan?Doe ik toch, al een uurtje ofzo?
Ik ga maandag voor een aantal dagen het ziekenhuis in, zal ik veel missen?
Familie Swanenberg staat al jaren in de quote met een vermogen rond de 50 miljoen, dat ze daar maar aankloppen.

Is dit zo ??? Weet iemand dit ??
quote:Tepelsteeltje schreef op 20 juni 2014 @ 21:35:

Ik ruik een pizza! Wedden dat die uit mij oven komt? Eet Smakelijk
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
quote:Frizz schreef op 20 juni 2014 @ 21:42:

[...]

Zeg ik weet niet hoor, maar jullie doen net alsof ik NIKS wist. Volgens mij ben ik aardig op de hoogte, heb ik alleen wat sommige dingen betreft een wat andere mening of kijk op de zaak.

Ik denk dat je mening helemaal niet ver afwijkt van de "algemene".

En al was dat wel zo hier lijkt me dat geen probleem, dat zou anders zijn op andere sites
quote:carla69 schreef op 20 juni 2014 @ 21:44:

Ik ga maandag voor een aantal dagen het ziekenhuis in, zal ik veel missen?Tablet, laptop en smartphone mee natuurlijk!
quote:heideroosje5 schreef op 20 juni 2014 @ 21:44:

Familie Swanenberg staat al jaren in de quote met een vermogen rond de 50 miljoen, dat ze daar maar aankloppen.

Is dit zo ??? Weet iemand dit ??Ik heb ze gegoogled, maar niks hoor. Geloof dat maar niet.
quote:budista schreef op 20 juni 2014 @ 21:44:

[...]

En al was dat wel zo hier lijkt me dat geen probleem, dat zou anders zijn op andere sites Betreft die omgang bedoel ik.
quote:fryskhynder schreef op 20 juni 2014 @ 21:13:

[...]

Er is geen straf zaak , rechter heeft woensdag Vader en Moeder gehoord over de Omgang, En neemt daar in nog een besluit dit laat minstens een week op zich wachten ( enkel voudige kamer)Inderdaad, volgens mij gaat het alleen over de omgang. In het filmpje waar ze **** thuis ophalen zegt de agent duidelijk dat er een beschikking ligt voor 4 weken. Dus die is echt niet snel thuis volgens mij.
quote:budista schreef op 20 juni 2014 @ 21:44:

[...]

En al was dat wel zo hier lijkt me dat geen probleem, dat zou anders zijn op andere sites + 1

Ik ga maandag voor een aantal dagen het ziekenhuis in, zal ik veel missen?

Donderdag is de uitspraak, dus tot dan zal het wel meevallen

Succes in het ziekenhuis! Wat moet er gebeuren? (als je het niet kwijt wilt, geen probleem natuurlijk!)

Familie S staat al jaren in de quote met een vermogen rond de 50 miljoen, dat ze daar maar aankloppen.

Is dit zo ??? Weet iemand dit ??Geen idee maar namen noemen zouden wij niet doen .
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "

Familie *** staat al jaren in de quote met een vermogen rond de 50 miljoen, dat ze daar maar aankloppen.

Is dit zo ??? Weet iemand dit ??Geen achternaam graag.
quote:fryskhynder schreef op 20 juni 2014 @ 21:45:

[...]

Geen idee maar namen noemen zouden wij niet doen .Correct.
quote:fryskhynder schreef op 20 juni 2014 @ 21:45:

[...]

Geen idee maar namen noemen zouden wij niet doen .

wel ok natuurlijk maar kan ook heel raar worden......

Moeder I waarvan zoon H uit de relatie met vader G

Ik ga maandag voor een aantal dagen het ziekenhuis in, zal ik veel missen?Nee dat denk ik niet , alleen maar drama en niks concreets
quote:Frizz schreef op 20 juni 2014 @ 21:45:

[...]

Betreft die omgang bedoel ik.

Volgens mij niet hoor. Zo is de mening hier van (volgens mij) iedereen ook dat als het kan, kind het beste af is bij zijn moeder. Met de nadruk op: als het kan.

Ik kan me niet voorstellen dat hier de stellige mening is dat moeder geen recht heeft op omgang mocht de UHP voor langere tijd zijn.
quote:mamavk schreef op 20 juni 2014 @ 21:45:

[...]

Donderdag is de uitspraak, dus tot dan zal het wel meevallen

Succes in het ziekenhuis! Wat moet er gebeuren? (als je het niet kwijt wilt, geen probleem natuurlijk!)Radioactieve schildkschildklier behandeling , dus aantal dagen in quarantaine tot ik wat minder straal zeg maar
Allerlei mensen ontvrienden zich nu en distantieren zich van Irme, omdat er een post zou zijn geweest van haar andere kinderen,?

TD hmmm ze heeft dus meer kids.... ik vraag me af waar het verhaal van de vader blijft.. ik ga me ook ontvrienden want er klopt hier iets niet. ik vind dit echt raar allemaal. Volgends mij kan hans zich nergens meer op school zich vertonen vanwege de media etc.. arme hansje..

54 minuten geleden · Vind ik leuk · 2

AF Ik schrik er van, misschien wilt ze er zelf op reageren? Of niet.

BBB Reageerden op die andere site, die Miranda dan, maar nu weggehaald. Waar ze zelf verblijven weet ik niet, maar ze hadden wel een andere mening over mama en papa dan wat ze zelf zegt

53 minuten geleden · Vind ik leuk
.
quote:mamavk schreef op 20 juni 2014 @ 21:48:

[...]

Volgens mij niet hoor. Zo is de mening hier van (volgens mij) iedereen ook dat als het kan, kind het beste af is bij zijn moeder. Met de nadruk op: als het kan.

Ik kan me niet voorstellen dat hier de stellige mening is dat moeder geen recht heeft op omgang mocht de UHP voor langere tijd zijn.amen!
Dit moet dan de opa van Hansje zijn ????

480. Naam: H. S., locatie: S. (in de buurt van Oss), branche: ijzer, vermogen in miljoenen: 55

Ik ga maandag voor een aantal dagen het ziekenhuis in, zal ik veel missen?Niet als je wifi hebt
quote:impala schreef op 20 juni 2014 @ 21:49:

Allerlei mensen ontvrienden zich nu en distantieren zich van Irme, omdat er een post zou zijn geweest van haar andere kinderen, over papa en mama?

TD hmmm ze heeft dus meer kids.... ik vraag me af waar het verhaal van de vader blijft.. ik ga me ook ontvrienden want er klopt hier iets niet. ik vind dit echt raar allemaal. Volgends mij kan hans zich nergens meer op school zich vertonen vanwege de media etc.. arme hansje..

54 minuten geleden · Vind ik leuk · 2

AF Ik schrik er van, misschien wilt ze er zelf op reageren? Of niet.

BBB Reageerden op die andere site, die Miranda dan, maar nu weggehaald. Waar ze zelf verblijven weet ik niet, maar ze hadden wel een andere mening over mama en papa dan wat ze zelf zegt

53 minuten geleden · Vind ik leuk

Huh

Help hier kook ik geen snert meer van?
[quote]heideroosje5 schreef op 20 juni 2014 @ 21:49:

Dit moet dan de opa van Hansje zijn ????

Geen námen!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven