Filmpje uithuisplaatsing deel 3

20-06-2014 15:19 3174 berichten
Filmpje uithuisplaatsing kind part 2

Deeltje drie!
quote:Enn schreef op 22 juni 2014 @ 12:31:

[...]

Ik hoop dat ze er koffie drinken.Nee joh sommige mensen snappen niet hoe en wat en wanneer je moet taggen op FB.
Ow ja geroofd
quote:mamavk schreef op 22 juni 2014 @ 12:32:

Okeeee de advocaat is: meester Erkens. Het is een éénmanskantoor (wat natuurlijk niet betekent dat de beste man geen goede advocaat is)Dat was twee topics geleden al bekend.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 22 juni 2014 @ 12:32:

[...]

Nee joh sommige mensen snappen niet hoe en wat en wanneer je moet taggen op FB.

Ik ook niet! Ik snap er weinig van inderdaad.

Geloof je gelijk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:fryskhynder schreef op 22 juni 2014 @ 12:31:

[...]

Het is een ander persoon achter die pagina die uit naam van reageert

trek nu geen conclusies dat ze op Schiphol staat met haar bodyguardsIs N. de B's pagina fake? Ik vond dat taalgebruik al heul vreemd.

[...]

Dat was twee topics geleden al bekend.Ik zie dat ie allerlei zaken tegen jeugdzorg aanspant en hij roept dat ie meestal wint in hoger beroep.

[...]

Dat was twee topics geleden al bekend.Weet ik, maar een aantal wisten het nog niet. Gezien de vragen die er net over kwamen
Hoop dat er donderdag een wonde rgebeurd maar jz en media.. jz heb dr schijt aan. Als hun vinden redens te hebben dan kan niemand als een rechter er wat tegen doen helaas zyn de meeste rechters broekpoepers..

Ik hoop dat die Jacques Smits de moeder écht gaat helpen. Nuchtere bijstand is dringend gewenst.

maar ze had toch idd al advocaat Erkens??

of is Smits geen advocaat? Snapput niet.
.
quote:lila01 schreef op 22 juni 2014 @ 12:33:

[...]

Is N. de B's pagina fake? Ik vond dat taalgebruik al heul vreemd.Define n de b
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Dit kan toch niet?? Als ik N. de B. was, dan zou ik hier wel melding van maken bij FB.
quote:fryskhynder schreef op 22 juni 2014 @ 12:36:

[...]

Define n de bDochter van altijd in wit geklede interieurontwerper.
quote:impala schreef op 22 juni 2014 @ 12:23:

Wat mij betreft op houden met gissen, Bekende nederlanders gewoon bij de naam noemen

vind ik ook. Kom op zeg, niet doorslaan met het namenverbod. Deze mensen mengen zich er willens en wetens in en hebben,onze bescherming echt niet nodig.

Publieke personen en iemand als de advocaat moeten gewoon genoemd kunnen worden.

De advocaat zal zich nu ook wel achter zijn oren krabben, dit had hij denk ik ook niet voorzien. Ik denk niet dat een andere advocaat hier nu zijn vingers aan gaat branden.
quote:yasmijn schreef op 22 juni 2014 @ 12:32:

Ow ja geroofd Ja gestolen,geroofd,weggerukt etc..
quote:impala schreef op 22 juni 2014 @ 12:36:

Ik hoop dat die Jacques Smits de moeder écht gaat helpen. Nuchtere bijstand is dringend gewenst.

Ook daarover zijn de meningen verdeeld.

http://berendquest.nl/201 ... s-is-een-gevaarlijke-man/

http://pasteurella.blogsp ... vete-van-jaques-smit.html
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Volgens mij was haar laatste eigen update van 15 juni. Daarna gehackt door I. en consorten.
quote:lila01 schreef op 22 juni 2014 @ 12:36:

Dit kan toch niet?? Als ik N. de B. was, dan zou ik hier wel melding van maken bij FB.Ik weet niet wie jij bedoeld . ik zie nergens wat over een N de B
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "
Ok Smits is dus de kidnapman.

is er nou nog sprake van andere advocaat dan Erkens?
.
Ik snap uberhaupt dat namengedoe niet. Mensen zetten ZELF met hun naam en foto iets op een openbare facebookpagina waarvan ze weten dat die door heel veel mensen bekeken wordt en dan moeten forummers hier moeite gaan doen om hun privacy te beschermen?
link weggehaald
quote:impala schreef op 22 juni 2014 @ 12:41:

Ok Smits is dus de kidnapman.

is er nou nog sprake van andere advocaat dan Eerkens?Nee voor zo bekend niet, zou ook onverstandig zijn Erkens schijnt erg goed te zijn in deze tak.
Mensen kunnen hun fb berichten zelf verwijderen,als ze spijt hebben, onze quotes niet. Vandaar.
.
"Link niet quoten, ik haal 'm zometeen weer weg:"

Geen idee wie dat is zal wel een model op retour zijn

*proest
Ik woon vlakbij Schiphol, zal ik even kijken
.
quote:impala schreef op 22 juni 2014 @ 12:36:

of is Smits geen advocaat? Snapput niet.

Even voor de duidelijkheid. Smits doet onfrisse zaakjes onder het mom van hulp bij kindontvoeringen. Het regent klachten over die man. En hij was degene die vol in de aanval ging tegen moeder. Ze heeft hem nu natuurlijk verwijderd.

Maar dit soort types gaat ze ook aantrekken, types die meer schade kunnen aanrichten dan al die op holgeslagen Dolle Mina's.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven