Filmpje uithuisplaatsing deel 4
maandag 23 juni 2014 om 00:44
maandag 23 juni 2014 om 00:45
quote:mamavk schreef op 23 juni 2014 @ 00:31:
Okee, wie heeft mij gequote op de hulp aan pagina??
Ik voel me vereerd haha
Ik kijk bijna niet meer op de facebooks, maar gisterennacht wierp ik toch even een blik, en kwam een post van mij tegen die ik hier heb geschreven die iemand onder zijn naam gewoon over heeft genomen en daar neer gezet als zijnde zijn eigen schrijven!
Dat was raar.
Okee, wie heeft mij gequote op de hulp aan pagina??
Ik voel me vereerd haha
Ik kijk bijna niet meer op de facebooks, maar gisterennacht wierp ik toch even een blik, en kwam een post van mij tegen die ik hier heb geschreven die iemand onder zijn naam gewoon over heeft genomen en daar neer gezet als zijnde zijn eigen schrijven!
Dat was raar.
maandag 23 juni 2014 om 00:45
quote:mika65 schreef op 23 juni 2014 @ 00:39:
[...]
Wat was de quote dan?
Iets wat ik net geplaatst heb, over dat je kind mooi aankleden niet automatisch goed ouderschap betekent.
Zet me wel aan het denken, het was namelijk het bericht waarin ik een nu weggehaald verhaal plaatste. Wel zo integer dat het verhaal niet meegeplaatst is, maar als hier meer mensen meelezen en evt. Quoten op facebook, hou ik de dingen die ik niet op het web wil toch maar voor me.
[...]
Wat was de quote dan?
Iets wat ik net geplaatst heb, over dat je kind mooi aankleden niet automatisch goed ouderschap betekent.
Zet me wel aan het denken, het was namelijk het bericht waarin ik een nu weggehaald verhaal plaatste. Wel zo integer dat het verhaal niet meegeplaatst is, maar als hier meer mensen meelezen en evt. Quoten op facebook, hou ik de dingen die ik niet op het web wil toch maar voor me.
maandag 23 juni 2014 om 00:50
quote:emmylou schreef op 23 juni 2014 @ 00:49:
Daar kun je idd trots op zijn Yasmijn. Mijn kinderen zijn nog wat te jong om me uit te spreken over hun uiteindelijke ontwikkeling, maar voor nu zie ik twee kinderen die beleefd, sociaal, intelligent en geliefd zijn, lekker in hun vel zitten, het op school zowel cognitief als sociaal heel goed doen en leuke sporten doen waar ze helemaal voor gaan en waar ze erg van genieten. En die lieve knuffelkonten zijn
Maar goed we moeten de puberteit nog door he Succes!
Daar kun je idd trots op zijn Yasmijn. Mijn kinderen zijn nog wat te jong om me uit te spreken over hun uiteindelijke ontwikkeling, maar voor nu zie ik twee kinderen die beleefd, sociaal, intelligent en geliefd zijn, lekker in hun vel zitten, het op school zowel cognitief als sociaal heel goed doen en leuke sporten doen waar ze helemaal voor gaan en waar ze erg van genieten. En die lieve knuffelkonten zijn
Maar goed we moeten de puberteit nog door he Succes!
maandag 23 juni 2014 om 00:55
maandag 23 juni 2014 om 01:18
quote:yasmijn schreef op 23 juni 2014 @ 01:10:
Had je een instantie gewild dan? Ze hadden alles overwonnen, zeg je.
Ze hebben daar zelf wel hulp bij gehad, alleen wij als kinderen niet.
Tsja had ik dat gewild ?
Daar kan ik moeilijk over oordelen. Ik ben er niet schadeloos uitgerold, en of dat beter begeleid had kunnen worden en de schade beperkter weet ik niet natuurlijk .
Immers heb ik de schade nog niet overwonnen.
Maar wellicht was het met rigoreus ingrijpen niet beter, dan wel slechter gegaan.
Het is meer dat ik het vreemd vind dat er voor ons geen hulp was.
Deze kwestie vind ik ook wel lastig in te schatten daardoor wellicht.
Pas vele jaren later kan je misschien pas inschatten welke stappen juist waren geweest.
Wat niet wegneemt dat ik ook vind dat kind uit deze ongezonde situatie gezet moet worden.
Ik hoop wel oprecht dat moeder zichzelf kan gaan aanpakken en dit ook gaat inzien.
Uiteindelijk wil ieder kind opgroeien met zijn ouders.
Had je een instantie gewild dan? Ze hadden alles overwonnen, zeg je.
Ze hebben daar zelf wel hulp bij gehad, alleen wij als kinderen niet.
Tsja had ik dat gewild ?
Daar kan ik moeilijk over oordelen. Ik ben er niet schadeloos uitgerold, en of dat beter begeleid had kunnen worden en de schade beperkter weet ik niet natuurlijk .
Immers heb ik de schade nog niet overwonnen.
Maar wellicht was het met rigoreus ingrijpen niet beter, dan wel slechter gegaan.
Het is meer dat ik het vreemd vind dat er voor ons geen hulp was.
Deze kwestie vind ik ook wel lastig in te schatten daardoor wellicht.
Pas vele jaren later kan je misschien pas inschatten welke stappen juist waren geweest.
Wat niet wegneemt dat ik ook vind dat kind uit deze ongezonde situatie gezet moet worden.
Ik hoop wel oprecht dat moeder zichzelf kan gaan aanpakken en dit ook gaat inzien.
Uiteindelijk wil ieder kind opgroeien met zijn ouders.
maandag 23 juni 2014 om 01:20
maandag 23 juni 2014 om 07:41