Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
Alle reacties Link kopieren
Ik kom nog even laat om het hoekje kijken.

Zijn er nog ontwikkelingen in de zaak?

Ik doe echt iedere keer verwoede pogingen wat bij te lezen maar ...ik heb er de krach nie meer voor.

Sorry.
poef
Ab imo pectore
quote:yasmijn schreef op 23 juni 2014 @ 00:40:

[...]

Wat je zegt.

Mijn zoon is een stabiele, intelligente, sociale jongeman van 25 met een dosis gezond verstand en gevoel voor recht en onrecht.

Een prachtvent. Maar dat vindt elke moeder En daar mag je ook trots op zijn
quote:mamavk schreef op 23 juni 2014 @ 00:31:

Okee, wie heeft mij gequote op de hulp aan pagina??

Ik voel me vereerd haha

Ik kijk bijna niet meer op de facebooks, maar gisterennacht wierp ik toch even een blik, en kwam een post van mij tegen die ik hier heb geschreven die iemand onder zijn naam gewoon over heeft genomen en daar neer gezet als zijnde zijn eigen schrijven!

Dat was raar.
quote:mika65 schreef op 23 juni 2014 @ 00:39:

[...]

Wat was de quote dan?

Iets wat ik net geplaatst heb, over dat je kind mooi aankleden niet automatisch goed ouderschap betekent.

Zet me wel aan het denken, het was namelijk het bericht waarin ik een nu weggehaald verhaal plaatste. Wel zo integer dat het verhaal niet meegeplaatst is, maar als hier meer mensen meelezen en evt. Quoten op facebook, hou ik de dingen die ik niet op het web wil toch maar voor me.
quote:cupcake007 schreef op 23 juni 2014 @ 00:44:

[...]

En daar mag je ook trots op zijn

Zeker weten

Vanavond met hem in de stad gegeten en ik vind hem zo leuk!

Leukste zoon ter wereld.
quote:Tepelsteeltje schreef op 23 juni 2014 @ 00:42:

[...]

Dat is nog niks. Ik kreeg een reactie van I herself! En ondanks dat ik moest oprotten, sta ik er nog steeds You lucky bastard
Maar goed, dat 'emotionele verwaarlozing' heeft me aan het denken gezet.

Kan dus heel veel zijn.
Daar kun je idd trots op zijn Yasmijn.
Ab imo pectore
Back to de moeder. Nog updates? Ben te lui om al die FB's door te scrollen
quote:yasmijn schreef op 23 juni 2014 @ 00:47:

[...]

Zeker weten

Vanavond met hem in de stad gegeten en ik vind hem zo leuk!

Leukste zoon ter wereld. Kan niet wachten tot ik dat kan doen! Lijkt me heerlijk!
quote:emmylou schreef op 23 juni 2014 @ 00:49:

Daar kun je idd trots op zijn Yasmijn. Mijn kinderen zijn nog wat te jong om me uit te spreken over hun uiteindelijke ontwikkeling, maar voor nu zie ik twee kinderen die beleefd, sociaal, intelligent en geliefd zijn, lekker in hun vel zitten, het op school zowel cognitief als sociaal heel goed doen en leuke sporten doen waar ze helemaal voor gaan en waar ze erg van genieten. En die lieve knuffelkonten zijn

Maar goed we moeten de puberteit nog door he Succes!
Kunnen die berichten waar ik in gequote ben ook weg?
quote:mamavk schreef op 23 juni 2014 @ 00:50:

[...]

Kan niet wachten tot ik dat kan doen! Lijkt me heerlijk!

Aanrader!

Wij doen dat 2 zondagen per maand, alleen wij, geen man mee, geen vriendinnetje van zijn kant, alleen moeder en zoon.

Héérlijk!
quote:yasmijn schreef op 23 juni 2014 @ 00:52:

[...]

Aanrader!

Wij doen dat 2 zondagen per maand, alleen wij, geen man mee, geen vriendinnetje van zijn kant, alleen moeder en zoon.

Héérlijk!Hier is zoon nog maar 2, dus zal nog wel even duren voor hij met mams uit eten wil
quote:mamavk schreef op 23 juni 2014 @ 00:55:

[...]

Hier is zoon nog maar 2, dus zal nog wel even duren voor hij met mams uit eten wilDie kun je nog gewoon knuffelen
Nu wordt het eng, die reactie van mij heb ik nu al op 3! Verschillende plekken op de hulp aan pagina gezien

Ze zijn trouwens behoorlijk bezig, ze zeggen een foto te hebben van iemand met een anoniem profiel en willen die gaan plaatsen. tokkies
*persoonlijk verhaal verwijderd

Misschien toch niet de plek, en wil geen zijspoor starten.
Had je een instantie gewild dan? Ze hadden alles overwonnen, zeg je.
quote:consuelabananahammok schreef op 23 juni 2014 @ 01:03:

*persoonlijk verhaal verwijderd

Misschien toch niet de plek, en wil geen zijspoor starten.ik had het nog net gelezen. Misschien wel iets voor een nieuw topic: emotionele verwaarlozing.
quote:yasmijn schreef op 23 juni 2014 @ 01:10:

Had je een instantie gewild dan? Ze hadden alles overwonnen, zeg je.

Ze hebben daar zelf wel hulp bij gehad, alleen wij als kinderen niet.

Tsja had ik dat gewild ?

Daar kan ik moeilijk over oordelen. Ik ben er niet schadeloos uitgerold, en of dat beter begeleid had kunnen worden en de schade beperkter weet ik niet natuurlijk .

Immers heb ik de schade nog niet overwonnen.

Maar wellicht was het met rigoreus ingrijpen niet beter, dan wel slechter gegaan.

Het is meer dat ik het vreemd vind dat er voor ons geen hulp was.

Deze kwestie vind ik ook wel lastig in te schatten daardoor wellicht.

Pas vele jaren later kan je misschien pas inschatten welke stappen juist waren geweest.

Wat niet wegneemt dat ik ook vind dat kind uit deze ongezonde situatie gezet moet worden.

Ik hoop wel oprecht dat moeder zichzelf kan gaan aanpakken en dit ook gaat inzien.

Uiteindelijk wil ieder kind opgroeien met zijn ouders.
quote:yasmijn schreef op 23 juni 2014 @ 01:11:

[...]

ik had het nog net gelezen. Misschien wel iets voor een nieuw topic: emotionele verwaarlozing.

Ja het is denk ik een onderwerp wat moeilijk te vangen is, waar de grenzen liggen.

En hoe het je als mens gaat vormen.
Goed plan een topic daarover. Beter mijn verhaal hier ook weg, want het is idd een zijspoor.
Ab imo pectore
Het lijkt erop dat ze eindelijk eens slaapt, laatste update 6 uur geleden. Dat was Marco Borsato, waarom nou jij.. Wel illustratief voor hoe ze de band met haar zoontje ziet, dat ze een liedje plaatst over een romantische partner die je in de steek laat.
.
Zo. Een mooie monoloog van H.R.H op de HANS pagina.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven