Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
Ik betwijfel of je dit volk iets kunt uitleggen over emotionele mishandeling. Ze zijn er immers ook van overtuigd dat I. Een fantastische moeder is want "kijk al die foto's dan". Dat je Hans welgeteld 1x op een foto oprecht ziet lachen (en dat is een babyfoto), die dingen kunnen ze zelf al niet oppikken en hun vraagtekens bij zetten.
Het zou me ook niks verbazen als I een van die vrouwen isdie zwanger werd want "dan is er altijd iemand die van mij houdt" en dat een beetje uit de hand gelopen is omdat hij in de praktijk toch niet helemaal van haar is om mee te doen wat ze wil.
Alle reacties Link kopieren
En dat de vader ook nog een rol in zijn leven wil blijven spelen paste ook niet in haar plaatje.
.
Het is rustig op Facebook, Hu hopen dat ze dat volhoud
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "

(Geplaatst door een fan)

Maar wel alle critici de mond snoeren
.
Dat vader verhaal kunnen we weinig van zeggen natuurlijk. Misschien is hij ook gewoon een eikel eerste klas. Of I is een van die moeders die onterecht vader demoniseert. We weten het niet.
quote:matroesjka_ schreef op 23 juni 2014 @ 08:22:

Dat vader verhaal kunnen we weinig van zeggen natuurlijk. Misschien is hij ook gewoon een eikel eerste klas. Of I is een van die moeders die onterecht vader demoniseert. We weten het niet.

Klopt.

Maar duidelijk is dat moeder er alles aan doet om vader uit zijn leven te houden. Ook al zou vader een grote eikel zijn, zoon heeft voor de helft zijn genen. Dus als vader volledig verstoten wordt, verstoot ze ook de helft van haar kind. En dat schijnt ze niet te begrijpen.

Ik heb een vriendin met een narcisje als ex. Hij doet alles om haar leven zuur te maken en heeft bv ook jeugdzorg op haar afgestuurd en valse aangiftes tegen haar gedaan. En toch laat ze kind met vader omgaan. Omdat het tóch zijn vader is en kind niet de dupe mag worden van haar verkeerde partnerkeuze.
.
"In Azie hebben ze geen jz laten ze daar maar helpen die gedwongen worden om sex te hebben met pedo's dan zijn ze goed bezig en bij de negers daro."

quote:matroesjka_ schreef op 23 juni 2014 @ 08:32:

"In Azie hebben ze geen jz laten ze daar maar helpen die gedwongen worden om sex te hebben met pedo's dan zijn ze goed bezig en bij de negers daro."

.
@Impala ik ken de details er niet van. Maar iemand zei op haar pagina dat het wel frappant is dat een kind doodsbang is voor een vader die hij al 5 jaar niet gezien heeft. Nu weet ik dus niet of het waar is dat kind vader al 5 jaar niet gezien heeft, maar als dat zo is dan is dat idd frappant. Sowieso zou het me niks verbazen als I haar zielige stemmetje op zet en 1000x tegen H zegt dat het zo erg is dat pappa zo gemeen is. Tja, wat moet het kind geloven dan?

Ik ken ze die er heilig van overtuigd waren dat pa een eikel was die nooit om ze gegeven heeft. En als ma dan dood gaat vinden ze opeens een stuk of 30 brieven waarin vader contact probeert te leggen.
Nouja, inderdaad. Ook als je ex een lul is, hoeft je kind daar niet de dupe van te worden (op voorwaarde natuurlijk dat ex tegen kind geen lul is).

Vreselijk! en zo discriminerend , en dat blijft dan gewoon staan
" de Fungus Rapides, Inbrekers strooien dat op je matras en koelkast, Binnen 2 minuten zit Uw matras en koelkast er vol mee, U Bent gewaarschuwd! "

zag 'm ook.

Echt, wat een dommigheid. verbaas me er steeds meer over.

Ik krijg echt een wave-gevoel bij. Allemaal angst van al die moeders. Moet echt iets schokkends gebeuren, wil de realisatie komen dat er iets niet klopt. Ben heel benieuwd naar donderdag, hooivorkendag
Natuurlijk blijft dat staan!!!
quote:fryskhynder schreef op 23 juni 2014 @ 08:36:

[...]

Vreselijk! en zo discriminerend , en dat blijft dan gewoon staanEn heeft een Aziatische man ook nog
Moest even heel erg lachen vandaag in de televaag http://www.telegraaf.nl/v ... _vent_aan_de_haak___.html
Die mensen zijn verloren zaak hoor. Hoe dit ook verder verloopt zullen ze niet willen/kunnen inzien dat JZ niet (de enige) boosdoener is in dit verhaal. Het is natuurlijk ook geen verrassing dat een heel groot deel van haar fans zelf met BJZ in aanraking is geweest. Te dom om hun eigen aandeel in te zien en niet in staat tot meer dan er tegenaan schoppen en een grote mond hebben. En wanneer iemand zelf een verhaal komt delen over zijn/haar jeugd en een positieve ervaring met JZ wordt dat ook verwijderd.
quote:impala schreef op 23 juni 2014 @ 08:27:

[...]

Klopt.

Maar duidelijk is dat moeder er alles aan doet om vader uit zijn leven te houden. Ook al zou vader een grote eikel zijn, zoon heeft voor de helft zijn genen. Dus als vader volledig verstoten wordt, verstoot ze ook de helft van haar kind. En dat schijnt ze niet te begrijpen.

Dat zie jij verkeerd. De vader levert enkel een zaadje en op een heel kind stelt dat niets voor natuurlijk, een schilfertje van de nagel is het nog maar en de rest is van de moeder.
Ja. Want hij heeft in haar buik gezeten en ze staan zo leuk op de foto dus hij hoort bij haar.
quote:fryskhynder schreef op 23 juni 2014 @ 08:37:

Moest even heel erg lachen vandaag in de televaag http://www.telegraaf.nl/v ... _vent_aan_de_haak___.htmlJe hebt dus niks opgestoken van hetemotionele betoog van R?
"Een ex van haar at een keertje een hele KFC-emmer vol kippenpootjes helemaal alleen op. "En ik mocht de restjes hebben. Dat was voor mij de druppel die de emmer deed overlopen", zegt een nog steeds verbolgen Carla in The Daily Star. "

offtopic maar

quote:mwcactus schreef op 23 juni 2014 @ 08:39:

[...]

Dat zie jij verkeerd. De vader levert enkel een zaadje en op een heel kind stelt dat niets voor natuurlijk, een schilfertje van de nagel is het nog maar en de rest is van de moeder. En tegen betaling van kijkgeld mag vader af en toe een blik werpen. Liefst van grote afstand.
.
"S. v. V ,

What come's arround gose arround , dont for get Als deze labiele moeder zo labiele was dan had ze allang in de delta gezeten nee deze vrouw vecht voor haar kind dus donder toch op joh!!"

quote:fryskhynder schreef op 23 juni 2014 @ 08:37:

Moest even heel erg lachen vandaag in de televaag http://www.telegraaf.nl/v ... _vent_aan_de_haak___.html

Maakt die opleiding deel uit van de University of Life?
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven