Filmpje uithuisplaatsing deel 4

22-06-2014 12:57 2999 berichten
Hier verder..

Hier een link naar deel 3

deel 3
quote:diamond-gloss schreef op 23 juni 2014 @ 18:39:

[...]

Oranjekoorts? nee, in quarantaine in een ziekenhuis bed op een gammele 10 inch laptop ;)
Alle reacties Link kopieren
Dr Phil? Die had ze vorige week moeten kijken. Zat er nog zo'n gestoord vrouwmens.
quote:carla69 schreef op 23 juni 2014 @ 18:40:

[...]

nee, in quarantaine in een ziekenhuis bed op een gammele 10 inch laptop ;)

O ja dat was ook zo..

Sterkte...
quote:carla69 schreef op 23 juni 2014 @ 18:40:

[...]

nee, in quarantaine in een ziekenhuis bed op een gammele 10 inch laptop ;)Oh jakkie. Ernstig? Sterkte en beterschap!
quote:Tepelsteeltje schreef op 23 juni 2014 @ 18:42:

Dr Phil? Die had ze vorige week moeten kijken. Zat er nog zo'n gestoord vrouwmens.
De reactie van iemand die haar wijst op zijn veroordeling is uiteraard alweer verwijderd op Hans
Welzijn kind?? Welzijn kind betekent dat ze helpen met het vinden van een woning, inrichting daarvan, school, eventueel een baan voor jou .. je met regelmaat bezoeken aan huis om jou je verhaal te laten doen of te relativeren ..

Ja, nog gekker!!! en wie is 'ze"? Alles en iedereen behalve eigen verantwoording dragen. Bah, wat een mensen.

Ik ga voetbal kijken.!!
quote:jippie55 schreef op 23 juni 2014 @ 18:42:

[...]

Oh jakkie. Ernstig? Sterkte en beterschap!

Radioactieve schildklier behandeling. Ik mag pas weer "los" als mijn straling onder een bepaald level zit.

Maar dat doet er verder ook niet zo toe. In elk geval kan ik hierdoor lastig alles volgen, want bij meer dan 2 schermen begint deze laptop te zweten.
OMG haar nieuwe profielfoto.
quote:Tepelsteeltje schreef op 23 juni 2014 @ 18:46:

Welzijn kind?? Welzijn kind betekent dat ze helpen met het vinden van een woning, inrichting daarvan, school, eventueel een baan voor jou .. je met regelmaat bezoeken aan huis om jou je verhaal te laten doen of te relativeren ..

Ja, nog gekker!!! en wie is 'ze"? Alles en iedereen behalve eigen verantwoording dragen. Bah, wat een mensen.

Ik ga voetbal kijken.!!

Nou je weet toch wel wie 'ze' zijn?

De instansies ensoow..duhuh..
quote:matroesjka_ schreef op 23 juni 2014 @ 18:51:

OMG haar nieuwe profielfoto.Het is net een sm meesteres..
Is dit ook onderdeel van haar pogingen om aan BJZ te bewijzen dat ze een fantastische moeder is?
G. beschuldigt me dat ik een webcamgirl ben maar dat ben ik echt niet hoor, maar ik verkleed me wel graag zo Maf wijf.
quote:matroesjka_ schreef op 23 juni 2014 @ 18:54:

Is dit ook onderdeel van haar pogingen om aan BJZ te bewijzen dat ze een fantastische moeder is?Ja tuulk hiermee laat ze zien dat jeugdzorg haar niet kan slopen..
EN surprise, haar goede grote nieuws mogen we natuurlijk nog niet weten
Ze spoort echt niet. Je gaat toch niet drie dagen voor de uitspraak zo'n foto plaatsen? Wat domdomdom... En dat met een iq van 130
quote:jippie55 schreef op 23 juni 2014 @ 19:00:

Ze spoort echt niet. Je gaat toch niet drie dagen voor de uitspraak zo'n foto plaatsen? Wat domdomdom... En dat met een iq van 130 Misschien zijn wij wel te dom om daar de logica van in te zien..
quote:diamond-gloss schreef op 23 juni 2014 @ 19:02:

[...]

Misschien zijn wij wel te dom om daar de logica van in te zien.. dat is het!
En weer geen van haar "vrienden" die haar er op wijzen dat dit misschien niet zo heel slim is.
quote:carla69 schreef op 23 juni 2014 @ 18:46:

[...]

Radioactieve schildklier behandeling. Ik mag pas weer "los" als mijn straling onder een bepaald level zit.

Maar dat doet er verder ook niet zo toe. In elk geval kan ik hierdoor lastig alles volgen, want bij meer dan 2 schermen begint deze laptop te zweten.O da's lullig; beterschap!
Ze straalt "kracht" uit op die foto. Zien jullie dat dan niet!??
Ze is weer lekker opgePEPt
Er is daar een woord voor: aandachtshoer.

Nog los daarvan want iedereen mag er van mij uit zien als een betaalde dame als ze dat willen maar het is totaal ongepast om in deze situatie zo'n foto van jezelf te plaatsen. Evenals het ongepast zou zijn om nu een profielfoto te plaatsen dat je zit te feesten bij nederland-chili.
quote:matroesjka_ schreef op 23 juni 2014 @ 19:05:

En weer geen van haar "vrienden" die haar er op wijzen dat dit misschien niet zo heel slim is.Iemand reageerde zelfs dat ze zo in de rechtszaal moest gaan zitten. Uhm, misschien niet.
Ja die had ik ook gezien over zo in de rechtszaal gaan zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven