Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!

19-07-2008 01:31 3032 berichten
Alle reacties Link kopieren
En het is alweer 01.30...

Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.

Zeg nachtbraker, vertel eens...

-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?

-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)

Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!

Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Iew, dat roept toch wel erg onsmakelijke beelden op.

(*Bereidt zich vast voor op een (toilet)aanval van achteren; ziet whiffle liggen...* Tja, meer details ga ik niet geven)
If at first you don’t succeed, call it version 1.0
Pff, gelukkig zijn we geen 3 meer.
ik ben nog op omdat ik aan het piekeren ben

uit met vriend sinds gisteren

verdriet

aan het nadenken/surfen over hoe nu verder

of het nog goed kan komen

ik kan baan krijgen in toerisme in buitenland

overweging

vorige week vroeg zijn zus nog of hij gelukkig was en naar waarheid heeft hij ja geantwoord

maar ja, als ik hem een keer zijn zijn niet geef.....@@$&*!$

ik hou van hem en hij van mij.
Nee, maar t is wel heerlijk om af en toe gehoor te geven aan mijn nachtelijke manische episodes!
Oef es, wat rot voor je! Is t uit gegaan omdat ie z'n zin niet kreeg?! Kan er dan niet meer over gepraat worden? En dan die andere mogelijkheden die je nog hebt: kan me voorstellen dat je niet kan slapen.

*steekt tong uit naar daffodil*

*maar ook een knipoog!*
Ja, dat is waar. En voel me af en toe ook best nog wel drie.

estrellita2
Als ik kinderachtig wil zijn, zette ik nu een verrassingsaanval in, maar had me net voorgenomen me volwassen te gedragen...
[quote]whiffle schreef op 22 juli 2008 @ 05:02:

Oef es, wat rot voor je! Is t uit gegaan omdat ie z'n zin niet kreeg?! Kan er dan niet meer over gepraat worden? En dan die andere mogelijkheden die je nog hebt: kan me voorstellen dat je niet kan slapen.

ja hij kreeg zijn zin niet en altijd als hij zijn zin niet krijgt maakt ie t uit

als jochie thuis kreeg hij ook altijd zijn zijn, lievelingetje van zn mammie je kent t wel...

niet willen meehelpen met huishoudelijke zaken etc etc

en ja er kan nog wel over gepraat worden

en ik mag morgen zijn auto lenen, heb sollicitatiegesprek.....
Hm, als ik jou was zou ik dat spiderlatex inruilen voor supermanlatex: kan je zo naar Holland komen vliegen! Scheelt weer een ticket!
@estrellita: vermoeiend lijkt me dat, zo'n verwende vent die t gelijk uitmaakt als t niet gaat zoals hij wilt! Maar wel heel moeilijk als je nog veel van m houdt! En dan morgen je sollicitatiegesprek. Hoe laat heb je dat? Hoop niet al te vroeg, anders zit je daar met wallen tot op je knieen.... Is dat voor die baan int buitenland?
* kijkt uit t raam of daffodil al voorbij komt gevlogen *
quote:whiffle schreef op 22 juli 2008 @ 05:16:

Hm, als ik jou was zou ik dat spiderlatex inruilen voor supermanlatex: kan je zo naar Holland komen vliegen! Scheelt weer een ticket!makkelijk gezegd...van de week hadden we het nog over trouwen...en dan nu patsboem inruilen voor een supermanlatex? ik hou van deze man. zelf verkassen naar Italie lijkt me slimmer. andere omgeving, hard werken, nieuwe mensen leren kennen.
Uh, dat spiderlatex was voor daffodil bedoeld. Maar die is met het wisselen van haar pakje pardoes in slaap gevallen denk ik!
Haha, ik denk dat die supermanlatex voor mij bedoeld was.

En het vliegticket is al aangeschaft, sterker nog, ben druk bezig mijn spullen te pakken.
Nee, aan het pakken dus.
Mag ik vragen waar hij zijn zin niet in kreeg? Iets heel belachelijks? En het is dus al vaker voorgekomen?
Ben gelijk maar een tweede keer getransformeerd (zou eigenlijk een transformer moeten worden):

Welja...

Flauw hoor daffodil, dat je precies je hoofd eraf hebt geknipt! Hoe weet ik nu dat jij het bent als je voorbij vliegt??
Ieks, die is eng!! En wat is er nu weer met je hoofd gebeurd? Het is zo klein...
Nou ja, ik geloof dat ik me maar weer eens van mijn computer wegtrek. Whiffle, alvast weltrusten. En estrellita2, sterkte!
quote:Daffodil schreef op 22 juli 2008 @ 05:33:

Mag ik vragen waar hij zijn zin niet in kreeg? Iets heel belachelijks? En het is dus al vaker voorgekomen?we wilden allebei naar de hortus en ik wou met de auto anders 2 x overstappen en hij zei dat hij "voetstoots aannnam dat we de tram zouden pakken" en hij wil altijd lezen, hij wil niet communiceren, zegt dan dat ik aandacht vraag ( wat waar is , maar waarvoor heb je dan een relatie, zonder overdrijven heeft hij het helke weekend zitten lezen incl de vrije vrijdag die hij opgenomen had)
Oh, dacht dat er niemand meer was. Ik zie m'n hoofd wel gewoon hoor!
o ja hij wilde met de tram omdat dat parkeergeld scheelt

4 euro

"ons ben suuunig"

en hij heeft een goede baan. de krenterigheid is er van huis uit ingeramd
Haha, ja, weinig hersenen die erin moeten passen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven