Niet kunnen poepen!!
maandag 27 oktober 2014 om 07:05
Gisteravond moest ik poepen maar toen ik op de toilet zat lukte het niet het deed echt pijn en moest echt persen de pijn was niet te verdragen en het lukte niet.
Ik moet wel echt naar de wc en ik voel dat hij eruit moet... (sorry ranzig)
Maar het doet zo'n pijn heb het al paar keer geprobeerd. De DA drogist zit bij mij in de straat en ga zo straks daar naartoe om te kijken voor een laxeermiddel.
Denken jullie dat dit zal helpen ???
Ik moet wel echt naar de wc en ik voel dat hij eruit moet... (sorry ranzig)
Maar het doet zo'n pijn heb het al paar keer geprobeerd. De DA drogist zit bij mij in de straat en ga zo straks daar naartoe om te kijken voor een laxeermiddel.
Denken jullie dat dit zal helpen ???
vrijdag 31 oktober 2014 om 09:20
vrijdag 31 oktober 2014 om 09:54
Natuurlijk moet je zonnebloempitten pellen. Je bent niet helemaal fris in je hoofd als je die dingen ongepeld eet, laat staan een hele zak naar binnen werkt. Je hele mond gaat open liggen van die scherpe schilletjes en ze zijn ook niet bepaald een genot voor je smaakpapillen of zo.
Maar ik ben toch wel heel benieuwd waarom TO nou onverricht ter zake naar huis is gestuurd. Onaardig hoor, forummers in het ongewisse laten
Maar ik ben toch wel heel benieuwd waarom TO nou onverricht ter zake naar huis is gestuurd. Onaardig hoor, forummers in het ongewisse laten