Nuvaring te laat eruit gehaald
maandag 24 november 2014 om 23:24
Het is de eerste keer dat dit mij overkomt. Er ging nog een alarm af 15 min voor dat ik de ring eruit moest halen. Nu ben ik door drukte het vergeten uit te halen en herrinerde het mij 1 uur later pas weer. Ik ben ook niet thuis...nou is 1 uur niet zo heel veel, maar ik wou toch even voor de zekerheid weten of ik een risico kan oplopen? Ik gebruik het nl nog niet zo lang...
En moet ik het volgende maandag dan ook weer 1 uur later in doen.. of moet ik mij gewoon aan mijn eerste tijdstip houden..
En moet ik het volgende maandag dan ook weer 1 uur later in doen.. of moet ik mij gewoon aan mijn eerste tijdstip houden..
maandag 24 november 2014 om 23:53
En natuurlijk zijn er ook mensen die vanavond niks te doen hebben... Erizo. Zou jij je dochter ook zo'n belachelijke antwoord geven als zij onzeker is over een bepaalde situatie '-_-, nee dat kan toch ook gewoon op een normale manier of in jouw geval beter gewoon maar geen reactie. Wat ik zie gebeuren als ik de nuva een uur te lang laat zitten? In ieder geval niet het belachelijke idee die jij in je hoofd weet te bedenken :')
De rest bedankt voor jullie reactie!
De rest bedankt voor jullie reactie!
dinsdag 25 november 2014 om 12:28
quote:unlundun schreef op 25 november 2014 @ 08:26:
nuvaring werkt max 6 weken.
Dat ene uurtje maakt dus niks uit.
Toen ik m een aantal jaren geleden nog gebruikte hield ik geen stopweken en bleef het 4 weken zitten en verwisselde ik m dan.Ik weet niet beter dan dat er voor 4 weken hormonen in de ring zit. Heb je een bron van die 6 weken?
nuvaring werkt max 6 weken.
Dat ene uurtje maakt dus niks uit.
Toen ik m een aantal jaren geleden nog gebruikte hield ik geen stopweken en bleef het 4 weken zitten en verwisselde ik m dan.Ik weet niet beter dan dat er voor 4 weken hormonen in de ring zit. Heb je een bron van die 6 weken?
“Don’t look back – you’re not going that way.”