Gezondheid alle pijlers

kan ik zien of hij gesteriliseerd is?

09-02-2015 07:49 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een rare vraag. Mijn vriend weet altijd wel een goede reden te vinden om het krijgen van kinderen uit te stellen. Maar ik begin stteds sterker te vermoeden dat hij zich ooit (voor mij) heeft laten steriliseren...

Is er een manier om dat te zien of hierachter te komen? Naast het 'op de man af' te vragen.
Zeg TO, als jij nou een foto maakt van zijn zaakje en hier plaatst. Kunnen we met z'n allen beoordelen. Supergoed plan toch?
Ik kan het trouwens wel voelen, bij mijn man.

(zal ik de jouwe even komen betasten? )
quote:Sandra-Sandra schreef op 09 februari 2015 @ 08:18:

Zoooooo.... opbouwende reacties hoor! Wat een hoop negatieve mensen zijn al wakker. Dacht dat dit forum er was voor alle soorten vragen. Van simpel tot enigszins paranoide.....Je moet het zo zien: als je dze vraag aan een vriendin zou stellen zal ze waarschijnlijk doen alsof je helemaal gelijk hebt etc. Maar achter je rug gaat ze zeker roddelen met anderen dat je een beetje boel paranoïde bezig bent. Hier krijg je gewoon meteen het eerlijke antwoord dat dit niet normaal is.
Leg zijn kwakje onder een microscoop.
verba volant, scripta manent.
Waarom heb je het hem nog niet grvraagd?
Je bent zelf een theepot
We zijn niet negatief, we zijn realistisch. Het is hard voor je, maar deze man wil blijkbaar geen kinderen. Hij weet ook dat jij al 37 bent, neem ik aan. Dus dan weet hij ook dat je al rijkelijk laat bent en geen eeuwigheid meer kunt wachten. En toch weet hij het steeds uit te stellen. Ergo: hij wil ze niet, maar durft het niet keihard te zeggen. Je begrijpt toch wel dat je dit soort reacties krijgt als je serieus overweegt stiekem te achterhalen of hij gesteriliseerd is? De enige manier waarop je daar achterkomt is om het hem te vragen en erop te vertrouwen dat hij je een eerlijk antwoord geeft. Hoe dan ook staat je relatie op het punt te veranderen. Het gaat OF veranderen doordat jullie anders denken over het krijgen van kinderen, OF het gaat veranderen omdat er een vertrouwensprobleem is bij jou. Hoe dan ook wens ik je sterkte.
"Hey baby girl, you're on speaker so behave" (© Derek Morgan)
Ik lees hier een paar keer dat het sneetje niet is te zien.

hier een ervaringsdeskundige, het sneetje is te zien, maar dan moet je wel even goed zoeken. Kan een leuk voorspel zijn.....

maar vragen lijkt me beter.

Wel heel verstandig van een man trouwens, als je geen kids wil is steriliseren de beste oplossing
quote:muzemeisje schreef op 09 februari 2015 @ 08:01:

Als je goed hard aan de penis trekt, zie je verstopt in de plooien de merkstiftresten van de arts. De sneetjes zitten in de balzak. Als je hier op blaast en er loopt lucht uit, is er dus gesneden. Altijd raak die tests.
quote:lilalinda schreef op 09 februari 2015 @ 08:39:

Ik kan het trouwens wel voelen, bij mijn man.

(zal ik de jouwe even komen betasten? )Echt? Mijn vriend is ook geknoopt maar ik zou niet weten waar ik dat moest voelen.

Heeft ie voor mij gedaan omdat ik niet meer aan de pil wilde
quote:nina1966 schreef op 09 februari 2015 @ 09:26:

[...]

Echt? Mijn vriend is ook geknoopt maar ik zou niet weten waar ik dat moest voelen.

Heeft ie voor mij gedaan omdat ik niet meer aan de pil wilde

ja, er zit een ribbeltje, dat er eerst niet zat.

Waar de zaadleiders dubbel zijn geklapt denk ik
* gaat alvast op zoek naar een loep om de zaak verder te bestuderen* Wel na mijn koffie

wat een vertrouwen hebben jullie in elkaar. Willen jullie wel kinderen.
quote:dalphin schreef op 09 februari 2015 @ 09:35:

* gaat alvast op zoek naar een loep om de zaak verder te bestuderen* Wel na mijn koffie

wat een vertrouwen hebben jullie in elkaar. Willen jullie wel kinderen.To wil kinderen, haar partner voor als nog niet
Je bent zelf een theepot
Je "vriend" wil geen kinderen. Voor jou is het belangrijk en de alarmbel is bijna uitgerinkeld.

Verder heb je een vertrouwens issue met je "vriend".

Jij denkt nu blijkbaar dat hij gesteriliseerd is, waarschijnlijk omdat jij al lang niet meer aan de pil bent en je goed oplet dat hij jou niet stiekem een fijngemalen pil voert.

En omdat hij telkens ontwijkend antwoord geeft zit er voor jou maar een ding op, vertel hem eerlijk dat jij gestopt bent met de pil en dat je nu zwanger wil raken, hij kan kiezen, zijn spermcount laten testen of zijn koffers pakken terwijl jij naar een andere donor op zoek gaat.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
quote:ted63 schreef op 09 februari 2015 @ 09:17:

Wel heel verstandig van een man trouwens, als je geen kids wil is steriliseren de beste oplossingTuurlijk, maar dat doe je dan wel in overleg met je partner lijkt me. Of je meldt het op zijn minst...
Waarom zou hij weigeren? Hoe makkelijk is het voor hem om toe te stemmen in jouw kinderwens? Dan zou je toch niet zwanger kunnen worden en is hij van al jou gezeur af! Ga er dus maar vanuit dat het niet zo is....

En verder: denk even goed na wat je liever wil: deze partner behouden of kinderen. Je hebt niet al te lang de tijd meer, dus als hij blijft weigeren is het straks te laat....
Hij wil gewoon geen kinderen.. helemaal niet, nu nog niet of gewoon niet met jou. Kies maar welke variant je het beste uitkomt.
quote:jaw schreef op 09 februari 2015 @ 09:42:[/b

Jij denkt nu blijkbaar dat hij gesteriliseerd is, waarschijnlijk omdat jij al lang niet meer aan de pil bent en je goed oplet dat hij jou niet stiekem een fijngemalen pil

Dit dus

Mijn eerste gedachte was ook meteen dat TO allang bezig is met "door de pil heen" zwanger te worden maar dat dit tot zover nog niet gelukt is. Waarom zou iemand zich anders in hemelsnaam afvragen of haar vriend gesteriliseerd is??
quote:Starshine schreef op 09 februari 2015 @ 08:15:

Nou je kan natuurlijk doen alsof je je vriend bent en dan zijn medisch dossier opvragen, daar staat het in!

Wanneer de sterilisatie heeft plaats gevonden in een particuliere kliniek durf ik ernstig te betwijfelen of dit terug te vinden is in zijn medisch dossier.
Niet geschoten is altijd mis
O nee, is dit er weer zo één die stiekem zwanger probeert te worden. Bah.
quote:Bitje93 schreef op 09 februari 2015 @ 10:30:

[...]

Wanneer de sterilisatie heeft plaats gevonden in een particuliere kliniek durf ik ernstig te betwijfelen of dit terug te vinden is in zijn medisch dossier.Ook zij sturen een brief naar de huisarts.
Je bent zelf een theepot
Je kunt ook even een test doen met de buurman. Als je dan zwanger raakt, ben je inderdaad belazerd.
Speechless
Je bent dus stiekem met de pil gestopt maar raakt maar niet oeps door de pil heen zwanger. Nu wil je dus weten of je vriend zich gesterilisseerd heeft zonder dat je het hem hoeft te vragen want ja je kan moeilijk zeggen ik ben al heel lang met de pilgestopt.

Helaas voor jou kan je datniet zien en ik hoop voor hem dat hij het wel heeft gedaan als hij geen kinderen wil.
quote:Sandra-Sandra schreef op 09 februari 2015 @ 08:18:

Zoooooo.... opbouwende reacties hoor! Wat een hoop negatieve mensen zijn al wakker. Dacht dat dit forum er was voor alle soorten vragen. Van simpel tot enigszins paranoide.....Wat grappig dat je verwacht dat vreemden je probleem oplossen terwijl je *doe eens gek!* het ook gewoon aan je partner kan vragen.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:sugarmiss schreef op 09 februari 2015 @ 10:44:

Je bent dus stiekem met de pil gestopt maar raakt maar niet oeps door de pil heen zwanger. Waar lees je dat?
Je bent zelf een theepot
De vraag is een beetje ongelukkig geformuleerd.

Als ze gewoon had gevraagd: Kun je aan een penis zien of er een sterralisatie heeft plaatsgevonden?, had ze waarschijnlijk wel goede reacties gehad.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven