Gezondheid alle pijlers

Hoe lang na bloeden

06-02-2015 18:46 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen is mijn kies getrokken en het is nog steeds wat aan het bloeden. Niet heel ernstig maar je zou toch verwachten dat na ruim 9 uur de wond wel dicht moet zijn?

Ik spoel niet, heb al een keer extra op een gaasje gebeten maar het blijf een beetje bloeden.

De kies kwam niet los en is door midden gezaagd en daarna in 2 delen getrokken waarbij 1 wortel bleef zitten en met veel moeite los kwam. Al met al nogal veel geweld in in mijn mond.

Ik heb de dienstdoende tandarts al gebeld maar mag alleen het noodnummer bellen voor ernstige bloedingen of uitgeslagen tanden.

Heeft iemand ervaring? Tips?

Daarbij doet het ook eigenlijk meer pijn dan ik verwacht had.
There is no footprint too small to leave an imprint on this world!
Doorkomen van verstandskiezen.
Koorts is over, bloeden gestopt. Nu alleen de pijn nog.
TO hoe is het nu met je?
Mond doet nog behoorlijk zeer maar dat is vooral het tandvlees en de wond.

Koorts was zaterdag over.
Hopelijk is je pijn ook snel over. Succes!
Toch maar weer even de tandarts gebeld. Lag veel wakker van de pijn en het tandvlees gloeit. Had nu toch wel een beetje over kunnen zijn. 😕
Wat vervelend nou dat je er zo lang last van blijft hebben! Wat zei de tandarts toen je belde? Moet je weer afwachten of wil hij het toch even zien?
anoniem_130184 wijzigde dit bericht op 11-02-2015 18:23
Reden: Spelfoutje
% gewijzigd
Sterkte estrellas2 en ga op je punten staan bij die tandarts, het had inderdaad al over moeten zijn. Ondertussen: spoel nadat je wat gegeten hebt met lauw water met zout, niet echt lekker maar het houdt de bacteriën een beetje onder controle..
Ik heb morgen een afspraak. Spoelen doe ik inderdaad regelmatig. En ja... best vies!
Update van tandartsbezoek.

Tandarts had gekeken en het was inderdaad behoorlijk ontstoken. Hij heeft een foto gemaakt en zag geen wortelrest of iets zitten.

Wel zag hij naast het kaakgewricht iets zitten wat leek op een stukje bot of de discus die naast het gewricht zat ipv ertussen. De foto gaat door naar de kaakchirurg.

Toen zei hij, ik ga de wond uitspuiten en dan ga je niet blij met mij zijn. De oude bkoedprop moet eruit en die ga ik met waterstofperoxide spuiten En dat gaat pijn doen.

Ik dacht dat ik door het plafond zou gaan!! Mijn hemel zeg!

Nu moet ik zelf na alles wat ik eet ook in die wond spuiten met waterstofperoxide.

Wat zal ik slank worden
Balen zeg. Daar ben je mooi klaar mee;(

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven