Gezondheid alle pijlers

Ervaringen met Dag Wrat?!

25-03-2015 16:50 15 berichten
Hoi,

Kindlief zit op zwemles en hij heeft ineens een paar wratten. Hij gilt het uit bij de dokter van de pijn (heeft er ook enkele op zijn buik zitten). Ik ben dus op zoek naar een kindvriendelijk middel en kwam dit tegen. Heeft iemand hier ervaring mee? Werkt het?
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring is, dat alleen behandeling bij huisarts echt werkt (sorry, dat wilde je net niet horen).
Zijn het geen waterwratjes? Daar kan je sudocreme op smeren. Als het gewone wratten zijn; blanke nagellak. Elke dag een laagje aanbrengen. Het duurt wel

Een paar weken voor het weg gaat, hoor... Dus wel even volhouden. Succes

(Ik ben pedicure, heb veel goede ervaringen met blanke nagellak).
onze dochter heeft heel veel wratten gehad op d'r handen en voeten, zelfs 1 onder d'r nagel. Dokter wilde er liever niets aan doen (pijnlijke behandeling, zoals je zelf ook al zegt), want ze gaan uiteindelijk vanzelf weg. En dat was ook zo, duurde wel een paar jaar, maar nu helemaal schoon. Alle middeltjes van de drogist deden helemaal niks. Dus als je kind er geen last van heeft zou ik niets doen.
Dagwrat helpt niks is mijn ervaring.Denk idd dat blanke) nagellak veel beter werkt
Wat doet de blanke lak dan precies?

Mijn dochter heeft ook aardig wat wratjes en ze zijn al een aantal keer bij de dokter aangestipt maar nog zonder resultaat. De bezoekjes aan de dokter worden er niet leuker op. De eerste paar keer viel het mee. Nu huilt ze al vantevoren :(
quote:rianne323 schreef op 25 maart 2015 @ 19:42:

Wat doet de blanke lak dan precies?

Mijn dochter heeft ook aardig wat wratjes en ze zijn al een aantal keer bij de dokter aangestipt maar nog zonder resultaat. De bezoekjes aan de dokter worden er niet leuker op. De eerste paar keer viel het mee. Nu huilt ze al vantevoren :(

Ik wil je niet ontmoedigen maar ik heb mijn welisswaar grote wrat al 7 keer laten aanstippen en levert tot nu toe weinig op. WratX hielp nog beter, tip voor jou?

Nagellak sluit de wrat af, waardoor hij geen zuurstof zou moeten krijgen.Blanke waterlak is dat je het niet opvalt
Ff een paar weken wachten, en dan groeit dit onkruid weer: stinkende gouwe. Werkt als een trein op wratten, het wordt ook wel wrattenkruid genoemd. Groeit ongeveer overal. Pijnloos, smaakt wel vies. Twee keer per dag aanstippen en je bent na twee weken ervanaf. Ik ben ervaringsdeskundige.

http://www.bioplek.org/or ... nten/stinkende_gouwe.html
Aanstippen is gewoon een takje afbreken en wat sap op de wrat smeren
Hoe groot is groot miedo?

Bedankt voor de tip over dat plantje. Als ik hem zie ga ik het proberen!
http://www.drogistplein.n ... ITW5pidxMQCFYcSwwodjKsAFg

Als kind had ik daar ook veel last van, en de dokter was echt geen pretje inderdaad. Later heb ik dit ontdekt en bij mij werkt het perfect. Doet absoluut geen pijn ook! Echt helemaal niet, en ik ben een aansteller normaal gesproken

Een laagje op de wrat aanbrengen, laten drogen en dan een nachtje mee slapen.
[quote]rianne323 schreef op 25 maart 2015 @ 20:15:

Hoe groot is groot miedo?

ongeveer 1 -1,5 cm rondom
De grootste die mijn dochter heeft is ook zoiets. Ik hoop dat ie snel weg is. Zo sneu voor zo'n kleintje.
Rianne, ik heb een afspraak gemaakt met een medisch pedicure met een cryopen.

Dit schijnt veel beter , sneller en pijnlozer te werken dan stikstofbehandeling bij de doktersass.

Missschien ook een tip voor jouw zoontje?
Bij mijn dochter hielp aloe vera gel.

Na ook van alles geprobeerd te hebben. Dit een poos in de avond en in de ochtend erop gesmeerd en ze waren snel weg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven