Entertainment alle pijlers

Wie is de chef?

09-07-2008 12:50 1723 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er hier iemand is die kijkt naar "Wie is de Chef?"

Ik vind het echt een verrassend leuk programma en zit al anderhalve week elke avond voor de buis.

Ik krijg echt de indruk dat ik de enige ben die naar dit programma kijkt. Ik hoor er nergens wat over.....

Iemand hier? En wat vind je ervan? Ben benieuwd!
Robert een sukkeltje? Dat idee krijg ik dus helemaal niet. Omhooggevallen barman. Gladde praatjes achter de bar en meiden versieren op Ibiza, zo'n typ

Bij het zien van dat litteken dacht ik meteen aan scooterongeluk.
Wat een achterbaks, frustrerend, kloteklappertje is die Robert !!! Echt zo triest en gemeen !! wraak aktie schiet je niets mee op ! Als Noortje een beetje slim is weet ze dat hij gewoon zit te zieken.
Ben ik de enige die wel een beetje moest lachen om het zakje zout?

EN daarna om de opmerking "nou dat vind ik wel een beetje flauw"

En verder vind ik het NOG steeds een waardeloze groep
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:girlxxx schreef op 21 augustus 2008 @ 18:50:

Wat een achterbaks, frustrerend, kloteklappertje is die Robert !!! Echt zo triest en gemeen !! wraak aktie schiet je niets mee op ! Als Noortje een beetje slim is weet ze dat hij gewoon zit te zieken.Noortje loopt zelf telkens te zieken. ik vind het wel leuk eigenlijk dat iemand haar nu eens loopt te zieken. En tsja, als de glazen niet schoon zijn, dan zijn ze niet schoon. Simpel toch?
OMG gaat hij een zakje zout geven, hoe achterlijk. Zo laat je jezelf wel kennen he?!

En dan die commentaren over het ontbreken van stof in de vazen en dat ze dan loopt te poetsen na het schilderen van de katten BLEH BLEH

wat een commentaren, wat een vervelende groep mensen bijelkaar!
Laten we hopen dat de groep volgende week weer leuker is. Helaas is het tijdstip dan wel dusdanig dat de kans groot is dat ik het ga vergeten :(
Dan heb je nog uitzending gemist!

Ik kijk het nu bij RTL gemist ook meestal,heerlijk zonder al die pauzes!
Wat een lekkere gerechten van Noortje ! en haar huis erg vrolijk en smaakvol, ook vind ik het super dat ze zo goed kan schilderen !
Geen indrukwekkende 3-gangen die Noortje had gekookt, lijkt me dat ze voor de rest wel meteen afvalt als chef. Voor iemand die constant zo veel kritiek op de anderen had, had ik toch een wat hoger niveau verwacht.

Maar Robbert gedroeg zich vandaag echt kinderachtig. Dit was niet provoceren. Dit was ronduit kinderachtig. Maar omdat het bij Noortje was, vond ik het toch minder erg...
quote:Surface2 schreef op 21 augustus 2008 @ 18:52:

[...]

Noortje loopt zelf telkens te zieken. ik vind het wel leuk eigenlijk dat iemand haar nu eens loopt te zieken. En tsja, als de glazen niet schoon zijn, dan zijn ze niet schoon. Simpel toch?Hij zei van te voren al dat ie herrie zou gaan schoppen aan de tafel, dus dan klop je niet.
Jeetje wat een ongezellige boel bij elkaar zeg. Een beetje lopen zieken op het zieken....
Ik vond het huis van Noortje onwijs gezellig, en Robbert een klier.
quote:Summerdance schreef op 21 augustus 2008 @ 18:52:

Ben ik de enige die wel een beetje moest lachen om het zakje zout?

EN daarna om de opmerking "nou dat vind ik wel een beetje flauw"

En verder vind ik het NOG steeds een waardeloze groep Nope, ik moest ook lachen.
quote:trinny2 schreef op 21 augustus 2008 @ 19:08:

Geen indrukwekkende 3-gangen die Noortje had gekookt, lijkt me dat ze voor de rest wel meteen afvalt als chef. Voor iemand die constant zo veel kritiek op de anderen had, had ik toch een wat hoger niveau verwacht.

Maar Robbert gedroeg zich vandaag echt kinderachtig. Dit was niet provoceren. Dit was ronduit kinderachtig. Maar omdat het bij Noortje was, vond ik het toch minder erg... Sluit me hier bij aan
Ik moest nog het meest lachen om wat Linda eerder deze week zei: ze zag Noortje niet zo snel chef in een keuken zijn, "ja, misschien bij een zorginstelling".
Wat een nare onsympathieke jongen is die Robbert toch. En kinderachtig. Het viel iedereen ook op dat hij revange nam. Nergens voor nodig. Hij bleef bij hem maar doorhengelen naar complimentjes en ja als je tig x vraagt hoe je het vindt en je zegt de waarheid ....

Ik vind echt dat hij zich misdragen heeft door alles af te kraken. De meeste zijn toch complimenteus of houden het in het midden. Dat afkraken is nergens voor nodig. Nee echt geen aardig groepje. Hoewel ik die rene steeds aardiger vind en die Linda gaat ook wel. Maar verder een humorloos stel bij elkaar.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:girlxxx schreef op 21 augustus 2008 @ 18:50:

Wat een achterbaks, frustrerend, kloteklappertje is die Robert !!! Echt zo triest en gemeen !! wraak aktie schiet je niets mee op ! Als Noortje een beetje slim is weet ze dat hij gewoon zit te zieken.

helemaal mee eens, wat een kleinzielig eng ventje.

Ik vond het huis van Noortje geweldig! Echt een goede gastvrouw.
Wat een ontzettende kwal die Rober!! Hele hoge dunk van zichzelf en de rest boort ie allemaal de grond in.

Ik vind Rene het aardigst.
Ik ben benieuwd wie Rene kiest vanavond. Ik dacht eerst dat hij Robbert zou kiezen, maar nadat Robbert zich zo had misdragen met zijn gezeik weet ik niet of hij voor hem zou kiezen. Ze hadden het er allemaal over dat het zo onterecht was die kritiek om het afzeiken.

Ik denk dat de rest allemaal Rene kiezen als chef.
Ik vind Robbert wel leuk

Je moet er gewoon doorheen prikken,hij kon het gewoon niet hebben dat hij gisteren werd afgekraakt,zo voelde hij het denk ik,voor de camera En bij het toetje werd hij toch weer aardig door te zeggen dat hij het lekker vond.Hij wou gewoon ff stoer doen,de aandacht trekken bij het afkraken,hun ff laten voelen hoe het voelt,alleen wat erger en directer dan dat ze het bij hem deden.Als ik Noortjes was geweest had ik er gewoon om gelachen,dan was zijn payback time in het water gevallen...

Hij is flauw aan het doen,dan neem je het toch met een korreltje zout

Noortje had niet gezien dat het kattenschilderij omgewisseld was

Nou word niet spannend vanavond,iedereen kiest Rene als kok en hij kiest Robbert...denk ik....
http://www.youtube.com/watch?v=t49c0cj2fHM
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
quote:pepexx schreef op 22 augustus 2008 @ 10:20:

http://www.youtube.com/watch?v=t49c0cj2fHM Gezellige tekst ook!
quote:misschicken schreef op 22 augustus 2008 @ 10:26:

[...]

Gezellige tekst ook!

Ik heb ooit van dat nummer een paar seconde gehoord en weggeklikt. Ik dacht net, wat heeft het nummer nou met dit programma te maken, toen zag ik hem .
quote:misschicken schreef op 22 augustus 2008 @ 10:26:

[...]

Gezellige tekst ook!

Misschien moeten de gasten van deze week hier toch echt eens naar luisteren..

Enne...had hij dat gister niet op tafel moeten zingen???
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Afgelopen week gebruikte Linda in "Wie is de chef?" een kruidenpasta van Knorr?? in haar voorgerecht met gamba's. Deze kruidenpasta vond ik er erg lekker uitzien, dus ik vraag me af waar ie vandaan komt.

http://www.rtl.nl/(/huistuinkeuken/wiei ... erecht.xml

Bij bereiding staat:

Bak de gamba's en marineer ze daarna in de kruidenpasta (knorr). Maak een salade van alle ingrediënten, besprenkel het gehaal met de dressing en garneer met de pijnboompitten.

Daardoor dacht ik dat de pasta van Knorr was, maar ik heb deze (vloeibare) kruidenpasta uit een potje nog niet kunnen ontdekken op de site van Knorr of in de winkel...

Weet iemand welk product het is en waar ik het in de supermarkt kan vinden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven