Wie is de chef?
woensdag 9 juli 2008 om 12:50
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er hier iemand is die kijkt naar "Wie is de Chef?"
Ik vind het echt een verrassend leuk programma en zit al anderhalve week elke avond voor de buis.
Ik krijg echt de indruk dat ik de enige ben die naar dit programma kijkt. Ik hoor er nergens wat over.....
Iemand hier? En wat vind je ervan? Ben benieuwd!
Ik vind het echt een verrassend leuk programma en zit al anderhalve week elke avond voor de buis.
Ik krijg echt de indruk dat ik de enige ben die naar dit programma kijkt. Ik hoor er nergens wat over.....
Iemand hier? En wat vind je ervan? Ben benieuwd!
donderdag 21 augustus 2008 om 18:52
quote:girlxxx schreef op 21 augustus 2008 @ 18:50:
Wat een achterbaks, frustrerend, kloteklappertje is die Robert !!! Echt zo triest en gemeen !! wraak aktie schiet je niets mee op ! Als Noortje een beetje slim is weet ze dat hij gewoon zit te zieken.Noortje loopt zelf telkens te zieken. ik vind het wel leuk eigenlijk dat iemand haar nu eens loopt te zieken. En tsja, als de glazen niet schoon zijn, dan zijn ze niet schoon. Simpel toch?
Wat een achterbaks, frustrerend, kloteklappertje is die Robert !!! Echt zo triest en gemeen !! wraak aktie schiet je niets mee op ! Als Noortje een beetje slim is weet ze dat hij gewoon zit te zieken.Noortje loopt zelf telkens te zieken. ik vind het wel leuk eigenlijk dat iemand haar nu eens loopt te zieken. En tsja, als de glazen niet schoon zijn, dan zijn ze niet schoon. Simpel toch?
donderdag 21 augustus 2008 om 18:54
donderdag 21 augustus 2008 om 19:08
Geen indrukwekkende 3-gangen die Noortje had gekookt, lijkt me dat ze voor de rest wel meteen afvalt als chef. Voor iemand die constant zo veel kritiek op de anderen had, had ik toch een wat hoger niveau verwacht.
Maar Robbert gedroeg zich vandaag echt kinderachtig. Dit was niet provoceren. Dit was ronduit kinderachtig. Maar omdat het bij Noortje was, vond ik het toch minder erg...
Maar Robbert gedroeg zich vandaag echt kinderachtig. Dit was niet provoceren. Dit was ronduit kinderachtig. Maar omdat het bij Noortje was, vond ik het toch minder erg...
donderdag 21 augustus 2008 om 19:09
quote:Surface2 schreef op 21 augustus 2008 @ 18:52:
[...]
Noortje loopt zelf telkens te zieken. ik vind het wel leuk eigenlijk dat iemand haar nu eens loopt te zieken. En tsja, als de glazen niet schoon zijn, dan zijn ze niet schoon. Simpel toch?Hij zei van te voren al dat ie herrie zou gaan schoppen aan de tafel, dus dan klop je niet.
[...]
Noortje loopt zelf telkens te zieken. ik vind het wel leuk eigenlijk dat iemand haar nu eens loopt te zieken. En tsja, als de glazen niet schoon zijn, dan zijn ze niet schoon. Simpel toch?Hij zei van te voren al dat ie herrie zou gaan schoppen aan de tafel, dus dan klop je niet.
donderdag 21 augustus 2008 om 20:13
donderdag 21 augustus 2008 om 20:15
quote:trinny2 schreef op 21 augustus 2008 @ 19:08:
Geen indrukwekkende 3-gangen die Noortje had gekookt, lijkt me dat ze voor de rest wel meteen afvalt als chef. Voor iemand die constant zo veel kritiek op de anderen had, had ik toch een wat hoger niveau verwacht.
Maar Robbert gedroeg zich vandaag echt kinderachtig. Dit was niet provoceren. Dit was ronduit kinderachtig. Maar omdat het bij Noortje was, vond ik het toch minder erg... Sluit me hier bij aan
Maar Robbert gedroeg zich vandaag echt kinderachtig. Dit was niet provoceren. Dit was ronduit kinderachtig. Maar omdat het bij Noortje was, vond ik het toch minder erg... Sluit me hier bij aan
donderdag 21 augustus 2008 om 23:34
Wat een nare onsympathieke jongen is die Robbert toch. En kinderachtig. Het viel iedereen ook op dat hij revange nam. Nergens voor nodig. Hij bleef bij hem maar doorhengelen naar complimentjes en ja als je tig x vraagt hoe je het vindt en je zegt de waarheid ....
Ik vind echt dat hij zich misdragen heeft door alles af te kraken. De meeste zijn toch complimenteus of houden het in het midden. Dat afkraken is nergens voor nodig. Nee echt geen aardig groepje. Hoewel ik die rene steeds aardiger vind en die Linda gaat ook wel. Maar verder een humorloos stel bij elkaar.
Ik vind echt dat hij zich misdragen heeft door alles af te kraken. De meeste zijn toch complimenteus of houden het in het midden. Dat afkraken is nergens voor nodig. Nee echt geen aardig groepje. Hoewel ik die rene steeds aardiger vind en die Linda gaat ook wel. Maar verder een humorloos stel bij elkaar.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 21 augustus 2008 om 23:50
quote:girlxxx schreef op 21 augustus 2008 @ 18:50:
Wat een achterbaks, frustrerend, kloteklappertje is die Robert !!! Echt zo triest en gemeen !! wraak aktie schiet je niets mee op ! Als Noortje een beetje slim is weet ze dat hij gewoon zit te zieken.
helemaal mee eens, wat een kleinzielig eng ventje.
Ik vond het huis van Noortje geweldig! Echt een goede gastvrouw.
Wat een achterbaks, frustrerend, kloteklappertje is die Robert !!! Echt zo triest en gemeen !! wraak aktie schiet je niets mee op ! Als Noortje een beetje slim is weet ze dat hij gewoon zit te zieken.
helemaal mee eens, wat een kleinzielig eng ventje.
Ik vond het huis van Noortje geweldig! Echt een goede gastvrouw.
vrijdag 22 augustus 2008 om 08:28
Ik ben benieuwd wie Rene kiest vanavond. Ik dacht eerst dat hij Robbert zou kiezen, maar nadat Robbert zich zo had misdragen met zijn gezeik weet ik niet of hij voor hem zou kiezen. Ze hadden het er allemaal over dat het zo onterecht was die kritiek om het afzeiken.
Ik denk dat de rest allemaal Rene kiezen als chef.
Ik denk dat de rest allemaal Rene kiezen als chef.
vrijdag 22 augustus 2008 om 08:29
Ik vind Robbert wel leuk
Je moet er gewoon doorheen prikken,hij kon het gewoon niet hebben dat hij gisteren werd afgekraakt,zo voelde hij het denk ik,voor de camera En bij het toetje werd hij toch weer aardig door te zeggen dat hij het lekker vond.Hij wou gewoon ff stoer doen,de aandacht trekken bij het afkraken,hun ff laten voelen hoe het voelt,alleen wat erger en directer dan dat ze het bij hem deden.Als ik Noortjes was geweest had ik er gewoon om gelachen,dan was zijn payback time in het water gevallen...
Hij is flauw aan het doen,dan neem je het toch met een korreltje zout
Noortje had niet gezien dat het kattenschilderij omgewisseld was
Nou word niet spannend vanavond,iedereen kiest Rene als kok en hij kiest Robbert...denk ik....
Je moet er gewoon doorheen prikken,hij kon het gewoon niet hebben dat hij gisteren werd afgekraakt,zo voelde hij het denk ik,voor de camera En bij het toetje werd hij toch weer aardig door te zeggen dat hij het lekker vond.Hij wou gewoon ff stoer doen,de aandacht trekken bij het afkraken,hun ff laten voelen hoe het voelt,alleen wat erger en directer dan dat ze het bij hem deden.Als ik Noortjes was geweest had ik er gewoon om gelachen,dan was zijn payback time in het water gevallen...
Hij is flauw aan het doen,dan neem je het toch met een korreltje zout
Noortje had niet gezien dat het kattenschilderij omgewisseld was
Nou word niet spannend vanavond,iedereen kiest Rene als kok en hij kiest Robbert...denk ik....
vrijdag 22 augustus 2008 om 10:20
http://www.youtube.com/watch?v=t49c0cj2fHM
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
vrijdag 22 augustus 2008 om 10:26
quote:pepexx schreef op 22 augustus 2008 @ 10:20:
http://www.youtube.com/watch?v=t49c0cj2fHM Gezellige tekst ook!
http://www.youtube.com/watch?v=t49c0cj2fHM Gezellige tekst ook!
vrijdag 22 augustus 2008 om 10:30
quote:misschicken schreef op 22 augustus 2008 @ 10:26:
[...]
Gezellige tekst ook!
Ik heb ooit van dat nummer een paar seconde gehoord en weggeklikt. Ik dacht net, wat heeft het nummer nou met dit programma te maken, toen zag ik hem .
[...]
Gezellige tekst ook!
Ik heb ooit van dat nummer een paar seconde gehoord en weggeklikt. Ik dacht net, wat heeft het nummer nou met dit programma te maken, toen zag ik hem .
vrijdag 22 augustus 2008 om 11:35
vrijdag 22 augustus 2008 om 13:10
Afgelopen week gebruikte Linda in "Wie is de chef?" een kruidenpasta van Knorr?? in haar voorgerecht met gamba's. Deze kruidenpasta vond ik er erg lekker uitzien, dus ik vraag me af waar ie vandaan komt.
http://www.rtl.nl/(/huistuinkeuken/wiei ... erecht.xml
Bij bereiding staat:
Bak de gamba's en marineer ze daarna in de kruidenpasta (knorr). Maak een salade van alle ingrediënten, besprenkel het gehaal met de dressing en garneer met de pijnboompitten.
Daardoor dacht ik dat de pasta van Knorr was, maar ik heb deze (vloeibare) kruidenpasta uit een potje nog niet kunnen ontdekken op de site van Knorr of in de winkel...
Weet iemand welk product het is en waar ik het in de supermarkt kan vinden?
http://www.rtl.nl/(/huistuinkeuken/wiei ... erecht.xml
Bij bereiding staat:
Bak de gamba's en marineer ze daarna in de kruidenpasta (knorr). Maak een salade van alle ingrediënten, besprenkel het gehaal met de dressing en garneer met de pijnboompitten.
Daardoor dacht ik dat de pasta van Knorr was, maar ik heb deze (vloeibare) kruidenpasta uit een potje nog niet kunnen ontdekken op de site van Knorr of in de winkel...
Weet iemand welk product het is en waar ik het in de supermarkt kan vinden?