onregematige cyclus
vrijdag 8 mei 2015 om 14:19
Hallo,
Ik wil even mijn verhaal kwijt..!
Ik en mijn vriend hebben willen heel graag proberen zwanger te worden.
Ik ben in februari gestopt met de pil.
Maar we hebben eerst wel condoom gebruikt.
Ik werd pas 29 maart ongesteld, dit heeft dus 6 weken geduurd, cyslus 43 dagen.
Afgelopen maand hebben we 1 x onbeschermde gemeenschap gehad.
En nu zit ik alweer op dag 40 van mijn cyclus.
Als mijn cyclus weer 42/43 dagen zou zijn dan hebben we dus onbeschermde gemeenschap gehad op een van mijn vruchtbare dagen (ongeveer 14 dagen voor menstruatie).
Afgelopen week had ik een dag erge steken onder in mijn buik/lies.
Ook heb ik nog steeds een naar gevoel onder in de buik.
Ik moet vaak plassen.
Het lijkt ook dat overal mijn aderen beter zichtbaar zijn, ook op mijn borsten.
Ik heb van de week twee zwangerschapstesten gedaan, maar deze waren negatief.
Is er een grote kans dat ik zwanger ben..?
Ik weet niet meer wat te doen..
Ben het wachten zo zat, die onzekerheid.
Ik wil even mijn verhaal kwijt..!
Ik en mijn vriend hebben willen heel graag proberen zwanger te worden.
Ik ben in februari gestopt met de pil.
Maar we hebben eerst wel condoom gebruikt.
Ik werd pas 29 maart ongesteld, dit heeft dus 6 weken geduurd, cyslus 43 dagen.
Afgelopen maand hebben we 1 x onbeschermde gemeenschap gehad.
En nu zit ik alweer op dag 40 van mijn cyclus.
Als mijn cyclus weer 42/43 dagen zou zijn dan hebben we dus onbeschermde gemeenschap gehad op een van mijn vruchtbare dagen (ongeveer 14 dagen voor menstruatie).
Afgelopen week had ik een dag erge steken onder in mijn buik/lies.
Ook heb ik nog steeds een naar gevoel onder in de buik.
Ik moet vaak plassen.
Het lijkt ook dat overal mijn aderen beter zichtbaar zijn, ook op mijn borsten.
Ik heb van de week twee zwangerschapstesten gedaan, maar deze waren negatief.
Is er een grote kans dat ik zwanger ben..?
Ik weet niet meer wat te doen..
Ben het wachten zo zat, die onzekerheid.
vrijdag 8 mei 2015 om 14:29
Het wachten zo zat??
Je bent nog maar net begonnen met proberen zwanger te raken!
Denk niet dat je zwanger bent, maar gewoon ongesteld gaat worden. Of misschien heb je wel een blaasontsteking ofzo? Zou het nog een paar dagen aankijken en anders (als je dan niet ongesteld wordt, of je klachten toenemen) een afspraak bij de huisarts maken.
Je bent nog maar net begonnen met proberen zwanger te raken!
Denk niet dat je zwanger bent, maar gewoon ongesteld gaat worden. Of misschien heb je wel een blaasontsteking ofzo? Zou het nog een paar dagen aankijken en anders (als je dan niet ongesteld wordt, of je klachten toenemen) een afspraak bij de huisarts maken.
vrijdag 8 mei 2015 om 15:07
Ik snap het niet helemaal je wilt graag samen een kindje maar je hebt afgelopen maand maar 1 keer onbeschermd seks gehad? Waarom gebruiken jullie nog een condoom dan?
Wachten is niet leuk maar de meeste zijn niet de eerste of tweede ronde zwanger, het wachten hoort er een beetje bij als je eenmaal begonnen bent. Maar als ik het goed begrijp zijn jullie nog niet echt begonnen toch?
Wachten is niet leuk maar de meeste zijn niet de eerste of tweede ronde zwanger, het wachten hoort er een beetje bij als je eenmaal begonnen bent. Maar als ik het goed begrijp zijn jullie nog niet echt begonnen toch?
vrijdag 8 mei 2015 om 15:45
Kleine kans hoor, van 1 keer schieten zonder condoom zwanger raken.
En een eisprong is niet altijd precies 14 dagen voor de menstruatie. Bij mij is dat 12 dagen en bij andere dames hoor ik ook vaak iets anders. Als je zeker wilt weten wanneer jouw eisprong heeft plaats gevonden dan moet je ovulatietesten gaan gebruiken.
En verder vind ik jou een aansteller, het wachten al nu al zat... Je hebt nog geen regelmatige cyclus, kom op zeg...
En een eisprong is niet altijd precies 14 dagen voor de menstruatie. Bij mij is dat 12 dagen en bij andere dames hoor ik ook vaak iets anders. Als je zeker wilt weten wanneer jouw eisprong heeft plaats gevonden dan moet je ovulatietesten gaan gebruiken.
En verder vind ik jou een aansteller, het wachten al nu al zat... Je hebt nog geen regelmatige cyclus, kom op zeg...