Gezondheid alle pijlers

Ben ik zwanger

14-08-2015 00:25 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik neem nu 2dagen de pil en ben begonnen op de eerste dag van mijn maandstonden zn hzb vandaag seks gehad met mijn vriend zonder condoom..

Hij is niet klaargekomen in me maar op mijn buik en heeft Het dan afgekuist en heeft verder gedaan

Maar nu zijn mijn maandstonde gestopt en doet mijn buik onderaan wel beetje pijn

Kan ik zwanger zijn ?😭
Waarom zonder condoom? Je kunt ook zwanger worden als hij niet in je klaarkomt. Hoop dat je dat weet.

En je bent nu dus net twee dagen voor het eerst aan de pil?
zn hzb? Wat heeft hij afgekuist? Maandstonde gestopt?

Eerste dag ongesteld en seks, niet zwanger. Waarom geen condoom?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja weet ik ;)

De condooms waren op maar ik kende iemand en die zei dat als je de pil pakt op de eerste dag van je menstruatie je dan al derect beschermt bent..

Dus vraag ik mij af of ik zwanger ben
JIj niet maar je vriend wel. Hij heeft je zeker afgekuist met zijn buik?

Ik word zooooooooooooooooooo moe van deze topics.
Ga morgen een MAP halen dan ben je bijna zeker dat je niet zwanger raakt. En ga een condoom gebruiken.
Nooit meer op je buik laten klaarkomen! Er kan namelijk sperma in je navel komen wat doorlekt naar je baarmoeder
Nee want je bent ongesteld plus je slikt de pil
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Nee,je bent niet zwanger.Maar je weet dat het een poosje duurt voordat de pil betrouwbaar is?
Was ik ook van plan maar de dokter vertelde me dat je na dag 1 al derket beschermt zat maar ik heb vandaag 4de dag maandstonden en nu is het nog zeer licht tot niks meer en ik kan niet op MAP dusja ..

Zou ik dan zwanger zijn ofniet?
En ook deze vraag is te beantwoorden door de bijsluiter te lezen.

En als lezen toch te moeilijk is, je eerst voor laten lichten door de dokter voordat je sex hebt.
Je kan niet op MAP? Wat?

Waarschijnlijk ben je korter ongesteld geweest omdat je lichaam aan het wennen is aan de pil.
Stond nix van

Op de bijsluiter maar aphoteek en dokter zijde dat het na 1dag al beschermt was als je het met je eerste dag van je maandstonden nam
quote:Anaisjee schreef op 14 augustus 2015 @ 00:34:

Was ik ook van plan maar de dokter vertelde me dat je na dag 1 al derket beschermt zat maar ik heb vandaag 4de dag maandstonden en nu is het nog zeer licht tot niks meer en ik kan niet op MAP dusja ..

Zou ik dan zwanger zijn ofniet?Nogmaals..nee,je kunt niet zwanger zijn.Je vruchtbaarste dagen liggen ongeveer(ook niet voor ieder mens gelijk)14 dagen na je menstruatie.En dat is bij geen pilgebruik.
En waarom geloof je de dokter en apotheker niet dan?
quote:Anaisjee schreef op 14 augustus 2015 @ 00:34:

Zou ik dan zwanger zijn ofniet?Je kunt niet op de MAP? Heb je enig idee wat het betekent? MAP = Morning After Pil.
Danku wel saskia18 ;)

Omdat mijn maandstonden licht tot niks meer is en mijn buik pijn doet was ik bang :/
Ja ik weet wa da is maar mag hzt nizt van de dokter omdat ik daar te jong voor ben !
Serieus.

Je gelooft niemand wanneer ze zeggen dat je niet zwanger bent en een morning after kun je niet slikken omdat?

Je bent niet zwanger maar de pil is niet gelijk betrouwbaar. En het feit dat de condooms op waren is gewoon een dom en kinderachtig smoesje.
quote:Anaisjee schreef op 14 augustus 2015 @ 00:43:

Ja ik weet wa da is maar mag hzt nizt van de dokter omdat ik daar te jong voor ben !

Dan ben je ook te jong voor de pil en al helemaal voor seks.

En die buikpijn, je menstruatie was toch nog niet afgelopen, daar nog nooit buikpijn van gehad? Of ook de eerste keer dat je menstrueert?
Nee je kan niet zwanger zijn. En het bloeden is verminderd doordat je de pil bent gaan slikken.
Hoe oud ben je?
Ga er maar vanuit dat als je op de eerste dag van de menstruatie begonnen bent, je veilig zit.

Mag ik vragen hoe oud je bent? Dokter zegt zoiets niet voor niks.
Jep, mijn glazen bol liegt er niet om : je bent zwanger. Van een tweeling.

Succes
quote:Anaisjee schreef op 14 augustus 2015 @ 00:43:

Onzin er zit geen leeftijdseis aan de map. En je kunt hem ook onder de 16 gewoon bij een drogist meekrijgen.

Hoe jong ben jij dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven