Wat is jouw meest vreemde eet-tic?

20-09-2008 21:29 377 berichten
Kan van alles zijn.

Ik eet bijvoorbeeld ALTIJD na het stappen een appel. Waarom? Geen idee.

En ik lust alleen chocolade als het uit de koelkast komt:S

En jullie?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lievelust schreef op 21 september 2008 @ 17:53:

Wit brood met zoute boter en pure hagelslag, zoooo lekker...

Ik hou ook van zoute boter! Heerlijk. Maar ik kan het hier in Nederland nergens vinden. Behalve een blok roomboter, maar dat smeert niet lekker. Welke koop jij? Ik ken het uit Amerika.

Ik eet altijd banaan bij de zuurkool, anders lust ik geen zuurkool.

Vroeger doopte ik weleens een natte wortel in de suikerpot.

Mijn vriend eet zijn appel altijd helemaal op. Doen wel meer mensen.

Ik ken iemand die ongeklopte slagroom door de macaroni doet.
Zoute boter hebben ze gewoon bij de appie
quote:elninjoo schreef op 22 september 2008 @ 07:42:

Zoute boter hebben ze gewoon bij de appie

Een paar jaar geleden was ie daar idd te koop, maar hij was ineens uit het assortiment

Offff kan ik uit jouw berichtje afleiden dat ik weer es langs de AH moet??

** maakt stiekem al een voorzichtig vreugdedansje **
Gewoon 'ns gaan kijken of ze 'm hebben en als ie er niet is, laat ze 't maar gewoon voor je bestellen. Doe ik bij mijn Jumbo ook met 'n product wat ze niet meer in 't assortiment hebben wegens te weinig verkocht, maar wat ik wel graag eet. Jumbo doet dat in elk geval graag voor de klant, hoe klantvriendelijk AH is, zul je zelf moeten uittesten. Of misschien is de zoute boter ook wel bij Jumbo te verkrijgen?
Mislukte cake of taart (die nog een beetje 'zompig' is)

pindakaas met komkommer op brood

Kroket met mayonaise

Nassi met mayonaise (eigenlijk alles wel met mayo)

Maar het aller-aller-aller-ergste (ik schaam me): cola bij mijn ontbijt. Bijna elke dag, en altijd stiekum zodat de kinderen het niet zien...
I love zoute boter!!

Je zou eigenlijk een boterham moeten roosteren en er dan zoute boter op smeren. Dat at ik vaak in Amerika. Mmmmm....

*rent morgen naar AH*
quote:Bettyyy schreef op 21 september 2008 @ 12:07:

-Geroosterde boterham met witte bonen in tomatensaus erop.. mmm..

-muesli met inplaats van yohurt/melk; kokend hete thee door muesli gemengt

-chips uit de magnetron

-havermoutpap gemengt met vruchtenkwark (dus koude kwark door hete pap geroerd)

Verder ga ik nog even nadenken:)

sorry , dit geloof ik niet

Ik warm mijn vla even op in de magnetron, mjam.

Pulk de hele grote krenten uit de krentenbol en soms de kleine zwarte ook. Krijg kippevel van het gevoel dat ik heb als ik ze doorbijt Brrrrr

Ik eet altijd bruin brood maar once in a while neem ik twee witte boterhammen, flinke klodder boter erop en daarop pindakaas. Dan eerst de korstjes opeten. Wat er overblijft flink platdrukken met twee handen. Opvouwen en dan in 1 hap in je mond stoppen. Heeeeerlijk!

Doe ik uiteraard alleen wanneer ik alleen thuis ben.
quote:wolkenvrouw schreef op 22 september 2008 @ 19:00:

Mislukte cake of taart (die nog een beetje 'zompig' is)

...Jaaaaa, lekker! Vooral met dezelfde techniek als bij de pindakaasboterhammen. Platdrukken en in 1 hap in mijn mond mmmm
quote:wolkenvrouw schreef op 22 september 2008 @ 19:00:

Kroket met mayonaiseIk vind 't lekker om m'n kroket in de speciaal te soppen: dus mayo, curry, satesaus en uitjes
Vroeger dronk ik altijd seven-up bij het ontbijt. Tegenwoordig melk, en eigenlijk wil ik overal wel melk bij drinken! Heeeeeeeeeerlijk vooral als het superkoud is.

En ik eet bij veel dingen appelmoes... Bij gebakken ei... Heerlijk!
Mijn moeder maakt bij gado-gado ook altijd bloemkool, dus bloemkool met pindasaus vind ik heel normaal en erg lekker. Shit, fout topic dit, pindasaus is nogal indisch en ik zit 3 maanden in Duitsland waar ik volgens mij niet zomaar Pindasaus ga vinden. En nu heb ik er wel tamelijk veel zin in!

Heel soms doop ik mijn chips in mayonaise voor ik ze opeet. Ik weet niet hoe raar het is. Het is wel erg vet en ongezond, maar heel af en toe is dat OK, vind ik.
Koude pizza van de avond ervoor!! heerlijk.

Het probleem is wel dat je de daarvoor pizza moet overhouden.

Als ik een ijsje eet heb ik daarna altijd zin in koffie. Gelukkig is dat andersom niet zo.
Meest vreemde? Dat vind ik dan weer vreemd. Bedoel je misschien gewoon vreemdste?
Mensen vinden het altijd heeel raar als ik vertel dat ik een paar bruine bonen, kaasblokjes en amsterdamse uitjes door de hutspot doe. Tot ze het eten, dan vinden ze het heerlijk!
quote:elninjoo schreef op 21 september 2008 @ 23:41:

Dingen die tegen 't aangebrande aan zitten vind ik vaak lekker. Vooral een appeltaart die net iets te lang in de oven heeft gestaan waardoor de korst dus donkerbruin en knapperig wordt.jaja, bijna aangebrande dingen, dus net iets langer het brood in de overn, of de aardappeltjes in de pan bakken of net beetje verbrande koekjes heeeeeeeeerlijk!
Zie al zat dingen ik ook heb.

Krentenbol met kaas is hier heel normaal. gaat elke keer als er krentenbollen zijn zo mee naar school/werk. Of met pindakaas, ook lekker!

Of peper/ontbijtkoek met pindakaas. of met chocoladepasta. of hagelslag.
Geen vreemde eet- maar drink-tic: jagertonic

Vul een longdrinkglas voor 1/3 met jagermeister, paar ijsblokjes erbij, scheutje limoensap en afvullen met tonic

Ik vind het heerlijk!
Ik drink azijn. Gewoon natuurazijn of wijnazijn, maar geen balsamico. Dat dan weer niet. Meestal aangelengd met water, maar soms ook gewoon zoals het uit de fles komt. Voral in de zomer.

En chips in de azijn met extra zout. Het water loopt me alweer in de mond.

O en hele citroenen. Ik schil ze gewoon zoals je een sinaasappel of mandarijn schilt en eet ze dan partje voor partje op.

Een boterham met alleen maar extra pittige mosterd. Mmm.

Vis moet zwemmen: bij een boterham met zoute haring en uitjes drink ik minimaal een halve liter koude melk. Als er geen melk is hoef ik de haring ook niet. Maar dat zullen wel meer mensen hebben. Mijn vader in ieder geval.
Grappig om te lezen dat sommige mensen echt vreemde eet-tics hebben

Ik lust bijvoorbeeld alleen Blue Band boter (en dan gewoon de ouderwetse en weer geen andere variant)
Zoek in de winkel eens naar grasboter, die bestaat ook in een gezouten variant en is direct smeerbaar.
Ik eet vaak ontbijtkoek met pindakaas, mjammm!

Enneh, bijna-aangebrande dingen vind ik ook heerlijk!
Dance like nobody\'s watching, work like you don\'t need the money and love like you\'ve never been hurt.
Ik eet stamppot rauwe andijvie en chili con carne altijd met mayo.

Krentenbollen gaan in het broodrooster en eet brood eigenlijk altijd met zoute boter. Als die niet voorhanden is dan gewoon boter en wat zout er over strooien. Verder geen beleg nodig.

patat met azijn en zout maar dat zal mijn engelse achtergrond zijn.

Koude zuurkoolstamppot, lekkerrrrrrr

Oja, ik vind houdbare melk veeeeel lekkerder dan verse melk. Wel ijskoud natuurlijk.

Inderdaad melk bij de pannenkoeken, dacht dat dat normaal was eigenlijk.
quote:lufthansa schreef op 20 september 2008 @ 23:05:

Koude pizza (van de avond ervoor) als ontbijt...

Ik ook! Al maak ik de bami, nasi, spagetti wel warm.

Toen ik nog studeerde haalde ik soms speciaal bami om er mee te kunnen ontbijten. Mij maak je ook blij met een English breakfast, maar da's te veel werk om zelf te doen. En ja hoor, rustig om half zeven 's ochtends. Het grootste probleem is dan niet het eten, maar het wakker worden
Ook ik eet koude hutspot, zuurkool, nasi en bami.

Het aller aller lekkerste vind ik het beslag van een cake voordat het in de oven gaat, ik eet mijzelf er helemaal misselijk aan.

Reifkoeken met ouderwetse rinse stroop, heerlijk.

Bij bietjes wil ik altijd rolmopsen,.
Ik eet ook rustig om half acht 's ochtends koude nasi, mihoen, pizza, döner... Boterhammen gaan er niet in, maar dat wel.

Verder eet ik niet zo raar.. ik lust alleen geen aardappelpuree als er geen sla doorheen zit. Vroeger nam ik boterhammen met ketchup en kaas mee naar school. Bij een oppasadres van me hebben ze echt de vieste combinaties.. Leverworst met gekleurde hagelslag enzo, gadverdamme.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven