Mode & Beauty alle pijlers

Jurkje combineren

25-11-2015 09:41 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik heb even inspiratie nodig voor het combineren van mijn jurkje. Ik heb binnenkort een bruiloft en ik heb nog een mooi jurkje wat ik in het voorjaar heb gekocht (bij mij valt het jurkje iets langer, ik heb niet van die modellenbenen):

Ik heb hier toen zilvergrijze suede pumps bijgedragen en dat stond heel leuk.

Alleen nu wil ik toch wel iets aan mijn armen hebben voor de koudere momenten.

Ik zag dit al bij de Steps:

https://www.steps.nl/dame ... king-zilver-tw1500752030c

Maar ik moet zeggen dat ik dat een beetje suf en burgerlijk vind... ik wil eigenlijk iets wat wat jonger en hipper oogt maar ik heb 0 inspiratie.

Iemand die mee kan denken? Anders wordt het toch maar suf en burgerlijk
Een stola of pashmina

This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Een zwart leren jasje met zwarte pumps of enkellaarsjes. Ik vind trouwens het jasje van Steps ook goed kunnen.
Wauw mooi jurkje!

Je zou ook kunnen kiezen om het jurkje te combineren met een felle kleur? Bijvoorbeeld roze of iets dergelijks. Je zou kunnen kiezen voor een mooie sjaal en dat je de kleur ook terug laten komen in de accessoires en schoenen. Een vestje zou ook kunnen, maar misschien wordt het dan ook wel weer wat simpel.
Grijs vest, maar dan wel een sjieke. Of een stola in grijs. Of een mooie bolero, niet twee van die katoenen mouwen, maar meer een kort jasje, evt satijn.

Roze (beetje oud roze) staat hier ook mooi bij denk ik of cognac, hoewel ik niet weet hoe cognac staat bij de grijze strepen in de jurk.
Edit: zo'n jasje als in je link dus.
Ik zou het niet met zwart combineren want je gaat naar een bruiloft niet naar een begrafenis.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Een felle kleur is ook wel gaaf, eens kijken of ik wat in roze kan vinden... is het natuurlijk niet echt de tijd van het jaar voor ;)

Een stola vind ik nog suffer eigenlijk

De strepen zijn trouwens niet grijs, het zijn allemaal kleine kraaltjes in dezelfde kleur als de jurk

Edit: zo dus:

Een grijs vestje/bolero met een zilverdraad er doorheen misschien? Is nu vast wel te krijgen in feestdagen collecties.
Het is best een leuke jurk, maar waarom een zomerjurk dragen in de winter? Kan je niet beter naar een winterjurk uitkijken?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Omdat ik de jurk heel erg leuk vind en ik verder niet veel gelegenheden heb waar ik hem kan dragen met al die kraaltjes.

En opzich vind ik hem ook best goed bij de herfst/winter passen qua kleuren en glitters, alleen niet qua mouwen...
Ik zou er zelf niet iets van hele zware stof overheen doen: dat ziet er niet mooi uit met zo'n 'luchtig' stofje. Maar wat het wel moet zijn, vind ik nog lastig
In elk geval niet dat jasje van steps, sorry, maar dat vind een ordinair ding.

Waarom geen leren jack? Hoeft niet in zwart.

En felle pumps eronder met een leuke clutch.
Overigens draag ik bij koudere maanden altijd een jurk met lange mouwen op dit soort gelegenheden. Ik vind een jasje/vestje vrijwel altijd truttig staan. Of je moet een bloedmooie vrouw zijn met dito figuur waarbij werkelijk alles fantastisch staat.
Mja ik vind het dus ook snel truttig, misschien is leer wel een goed idee.

Heb ook nog knalrode pumps staan in de kast...
Ik draag bepaalde zomerjurken ook in de winter met een jasje erop. Ik heb het heel snel warm en als ik thuis bezig ben doe ik het jasje uit. Als de bel gaat of als ik weg ga doe ik het jasje weer aan. Zeker nu ik last heb van opvliegers zijn lange mouwen vaak te warm.
Een bontvestje staat altijd leuk vind ik.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik zou Amand even vragen. Dat is op VF DE jurkjesspecialst ...
Je zou er ook nog een transparante top met lange mouwen van een mesh stof onder kunnen doen.
quote:Zonnetje_van_de_dag schreef op 25 november 2015 @ 11:00:

Je zou er ook nog een transparante top met lange mouwen van een mesh stof onder kunnen doen.Ja, goed idee. Die hadden ze vorig jaar bij Tramontana, in blauw en zwart. Prima oplossing.
quote:AnAppleADay schreef op 25 november 2015 @ 10:06:

Mja ik vind het dus ook snel truttig, misschien is leer wel een goed idee.

Heb ook nog knalrode pumps staan in de kast...Doen! Lijkt me superleuk, gaaf jurkje ook. Een zilver/grijs vest vind ik zelf ook soms wel mooi.
quote:vlinder021 schreef op 25 november 2015 @ 11:17:

[...]

Ja, goed idee. Die hadden ze vorig jaar bij Tramontana, in blauw en zwart. Prima oplossing.

Ik heb er een van summum in de kast liggen.

Dan nog een mooie panty van oroblue ( die heeft hele mooie die net van het zwart af zijn) en dan geen pumps want dat vind ik voor de zomer en niet voor de winter. Maaar een paar mooie enkel laarzen in het taupe. (Unisa heeft hele mooie met een goede en een plateau waardoor het ook nog comfortabel loopt.
ter inspiratie 20 opties http://www.gurl.com/2015/ ... r-stay-warm-outfit-ideas/
Wat een leuke jurk! Ik heb voor mijn dochter een zilverkleurige sjaal met glitters gekocht (volgens mij bij Primark) voor bij haar kerstjurk. Zoiets kan hier ook prima bij.
Rode pumps zou ik hier niet bij doen, zonde van de jurk.

Mooie sjaal blauw/grijs. Of een vlot jasje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven