Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!

Veel plezier weer!

En een link naar topic 31
Nee Hu Lang.
Maar wel klein?
Pfff, je zou toch al een uur onderweg zijn en al een half uur stil staan. Gewoon echt stil.

Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat je nu wel op je plek van bestemming bent. Stond je lekker in de file?

Puss, culinaire daredevil!
quote:Deedot schreef op 19 januari 2016 @ 09:23:

Ik hoop dat je nu wel op je plek van bestemming bent. Stond je lekker in de file?

Puss, culinaire daredevil!Nou, toen jij dit bericht postte, nog niet. 10 minuten later wel, maar ik ben 2 uur en een kwartier onderweg geweest.
Echt? Wat vreselijk lang zeg. Waar kwam het door dan? Sneeuw? Ongeluk? Of geen idee?
Hier is 'eindelijk' ook de eerste sneeuw gevallen vanmiddag. Wel 3 hele minuten lang.
Hier is 'eindelijk' ook de eerste sneeuw gevallen vanmiddag. Wel 3 hele minuten lang.
Ik negeer weerpraat. Vind het al stom genoeg zonder er over te praten.
Dan had je toch wel 6 hele minuten sneeuw, jullie zullen wel een pracht sneeuwpop hebben staan

Maar zoveel vertraging Splint, niet fijn wel lekker gewerkt daarna?

Juf is een beetje moe vandaag: al 2 dagen actief geweest en morgen ook weer voor de klas (details volgen elders nog wel) en natuurlijk mijn vaste donderdag nog. Het ljkt een beetje op echt werken zo . Wat niet helpt is mijn buiksliding van afgelopen zondag: geen zichtbare schade (het is nog lang geen rokjesdag) of botbreuken maar wel spierpijn, vooral in mijn schouders en nek. Vanavond dus geen film maar een beetje op tijd naar bed.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 19 januari 2016 @ 21:47:

Ik negeer weerpraat. Vind het al stom genoeg zonder er over te praten.
En wat is optijd naar bed?
Buiksliding? Je bent niet heel piep meer hè, TH, doe je een beetje voorzichtig?

Waarom deed je dat?

Ik doe vandaag maar aan blue tuesday, in plaats van gisteren blue monday.

Eerst die enorm lange reistijd vanochtend (was een ongeluk gebeurd, maar dat was allemaal al lang opgeborgen toen ik weer kon rijden). Daarna een werkdag van van begin tot einde propvol zat. Toen ik weg ging aan het einde van de dag ben ik tegen een dichte glazen deur aangelopen, au. Dus nu een zere knie en een dikke wenkbrauw. Ik was op mijn telefoon aan het kijken en kennelijk is lopen en op je telefoon kijken dus ook al gevaarlijk

En toen kwam ik vanavond thuis (terugreis ging vlot!), kwam ik erachter dat ik mijn handtas in BoZ heb laten staan. Die neem ik nooit mee naar mijn werk, ik prop de belangrijke dingen in mijn werktas, maar vandaag had ik zoveel bij me dat ik maar 2 tassen meenam. Niet handig dus. Portemonnee, pasjes, rijbewijs, bril etc liggen nu dus in BoZ. Gelukkig ben ik morgen daar redelijk in de buurt, dus kan ik 'm gaan halen.

Maar het was dus niet mijn dag vandaag.
Joehoeeeeeeeee!

Ik was zie-hie-lug vandaag!

Waar blijven jullie nou?
quote:Talkinghead schreef op 19 januari 2016 @ 22:00:

Juf is een beetje moe vandaag: al 2 dagen actief geweest en morgen ook weer voor de klas (details volgen elders nog wel) en natuurlijk mijn vaste donderdag nog. Het ljkt een beetje op echt werken zo . Volle week! Ben benieuwd naar je details elders

Zoiets? Had ik ook wel aan PiB kunnen geven voor dat weer.

Ik lig al een half uur, beetje gelezen en ga nu het licht uit doen

O ja, die sliding was omdat mijn achterwiel een eigen leven ging leiden op de bevroren straat
Jaaaaaaah Dankjewel!
Ow, met fiets en al onderuit? Da's geen goede actie.

Goed bezig, op tijd naar bed. Ik sla mijn laatste slokje wijn achterover en dan ga ik ook plat. Nog net voor middernacht.

Slaap lekker!

(en pijnloos)
Neuh, dit soort acties moet ik niet te vaak doen. Mogge
Mogge
quote:Talkinghead schreef op 19 januari 2016 @ 23:46:

O ja, die sliding was omdat mijn achterwiel een eigen leven ging leiden op de bevroren straat

Zie je wel. Stom weer. Gewoon binnen blijven onder een dekentje.

Heb nog veel pijn?
quote:Splinter_ schreef op 19 januari 2016 @ 23:40:

Joehoeeeeeeeee!

Ik was zie-hie-lug vandaag!

Waar blijven jullie nou?

Arme ziel

Oh ja:
Ik heb een hoestende kat Nien heeft soms een droge blaf en heeft al 2x een beetje moeten spugen door de kracht van het hoesten.

Ik sta (zit) een beetje in dubio wat wijsheid is.

Even aankijken? (Hij eet, rent, kliert) of toch in mandje proppen en stressig uurtje voor hem en mij van maken...
Oeh, normaal zou je denken: even naar de da. Maar met dit exemplaar.....

Ik kan je wel het filmpje doorsturen van Sammi's geblaf, misschien is dat hetzelfde. Hij kreeg er Metacam voor. Maar waarschijnlijk zal de da toch ook wel even willen luisteren.

Heb je het reismandje in de kamer staan? Misschien kruipt ie er uit nieuwsgierigheid wel zelf in.
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 20 januari 2016 @ 18:45:

[...]

Arme ziel

Oh ja:

Dank je

Ik heb een hele lieve collega, die mijn tas is komen brengen. Hij moest van A naar B rijden en ik zat in een plaats daar precies tussenin. Toen bedacht hij om hem dan maar even langs te brengen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven