Eerste keer sauna
donderdag 12 november 2015 om 12:00
Gisteren ging ik met knikkende knieen naar de sauna, mij vrouw was er immers veel vaker geweest,en wilde al jaren dat ik mee ging,en die stelde mij gerust van ik ben bij je, bij binnenkomst kregen we alle gewenste informatie,en wij gingen ons nu omkleden in een gezamelijke ruimte dit ging prima,we kregen een rond leiding, en ja toe moesten we gaan douchen, ik dacht wat nu, ik deed mij badjas uit en liep vlug naar de douche,en keek vertwijfeld om me heen, maar ik kreeg wel een heel rustig gevoel van binnen en ging uit het niets pontificaal douchen,me vrouw keek mij aan en glimlachde en zij tegen me ik ben zo trots op je,iedereen kom me zien,en ik was gelijk door het onzekere moment heen, en zat gelijk vol zelfvertrouwen,we hebben daarna van alle faciliteiten gebruik gemaakt en een heerlijke saunadag beleefd, en ga zeker vaker nu.
Dus beste mensen jullie kunnen het ook
Dus beste mensen jullie kunnen het ook
donderdag 12 november 2015 om 18:14
quote:2east schreef op 12 november 2015 @ 15:29:
[...]
Geen enkele man krijgt "spontaan" een erectie in de sauna. Daar is de sfeer niet naar. Al zijn de vrouwen nog zo mooi en nog zo bloot.
Elke man die daar wel rond loopt met een stijf geval heeft dit op enigerlei wijze gestimuleerd.....
Verder een flut-topic....Dat is niet waar weet ik uit eigen ervaring.
[...]
Geen enkele man krijgt "spontaan" een erectie in de sauna. Daar is de sfeer niet naar. Al zijn de vrouwen nog zo mooi en nog zo bloot.
Elke man die daar wel rond loopt met een stijf geval heeft dit op enigerlei wijze gestimuleerd.....
Verder een flut-topic....Dat is niet waar weet ik uit eigen ervaring.
donderdag 28 januari 2016 om 10:23
Ik ben nu 2x naar een sauna geweest, vond en vind t nog steeds wel beetje 'eng'. Mijn vriendin was al veel vaker geweest, ik nog nooit.
Was erg bang dat t erg sexueel zou zijn, niet zozeer voor anderen maar meer mezelf aangezien ik snel opgewonden ben. De eerste keer was dan ook een grote stap maar een sauna ver uit de buurt (stel je voor je komt een bekende tegen ) op een rustige dag.
Schaamde me eerst dood maar omdat er veel ouderen waren begon ik me steeds beter over mezelf. Niets sexueels, het is totaal niet de omgeving voor spanning etc dus (gelukkig) beneden bij mij geen reactie, waar ik eerst bang voor was.
Tweede keer sauna was een grotere en daardoor dus meer mensen en jongeren, ik voelde me daardoor wel iets onzekerder over m'n eigen lichaam. Maar je bent vooral met z'n tweeën en trekt je ook niet zoveel aan van anderen.
Nog wel steeds beetje moeite met waarheen te kijken omdat er soms wat in je gezichtsveld komt waarna je dan iets te snel/opvallend je hoofd afkeert.
Kreeg 1 keer bijna een erectie maar dat was meer door de stralen van het bubbelbad dan degene naast me, maar snel verhult .
Kort gezegd much ado about nothing maar nog wel steeds beetje eng.
Was erg bang dat t erg sexueel zou zijn, niet zozeer voor anderen maar meer mezelf aangezien ik snel opgewonden ben. De eerste keer was dan ook een grote stap maar een sauna ver uit de buurt (stel je voor je komt een bekende tegen ) op een rustige dag.
Schaamde me eerst dood maar omdat er veel ouderen waren begon ik me steeds beter over mezelf. Niets sexueels, het is totaal niet de omgeving voor spanning etc dus (gelukkig) beneden bij mij geen reactie, waar ik eerst bang voor was.
Tweede keer sauna was een grotere en daardoor dus meer mensen en jongeren, ik voelde me daardoor wel iets onzekerder over m'n eigen lichaam. Maar je bent vooral met z'n tweeën en trekt je ook niet zoveel aan van anderen.
Nog wel steeds beetje moeite met waarheen te kijken omdat er soms wat in je gezichtsveld komt waarna je dan iets te snel/opvallend je hoofd afkeert.
Kreeg 1 keer bijna een erectie maar dat was meer door de stralen van het bubbelbad dan degene naast me, maar snel verhult .
Kort gezegd much ado about nothing maar nog wel steeds beetje eng.