Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!

Veel plezier weer!

En een link naar topic 31
Ik heb nu 1 filmpje van de prins, niet heel duidelijk (zal 'm ff elders zetten)

Kijk of ik er morgen nog 1 kan maken.
Alle reacties Link kopieren
Hm, dat doet die zwartwitte hier ook ook wel eens. Maar dat is misschien 1 a 2x per dag. Ik maak me daar niet zo een zorger over.

Hoe vaak doet hij dat?
quote:Pil0u schreef op 30 januari 2016 @ 00:34:

Dat wordt nog een ding Puss, ik heb een zakloze stofzuiger

Ik benijd je niks.

Wat heb je voor slaapmutsje?

Ik moet zo ook mijn nest in.
Ik duik er ook in.

Laatste slok wijn is achterover geslagen, dus dan is er niks meer an

Slaap lekker. Jij ook, Plous!!

Whiskey cola.

Ik ga toch eens informeren bij de huisarts of ik iets voor gewoon standaard mag slikken.

Ze was er toen op tegen en dat snap ik ook wel, maar nu ben ik steeds zo gefrustreerd dat ik niet in slaap kom... En dan ga ik dus een glaasje wijn nemen. Maar dat worden er dan 2. En laatst was het zo extreem dat ik pure whiskey nam wat zo verkeerd viel, dat ik nog 2 dagen enorme maagpijn had. Toen wel weer inslapers gekregen (de assistent is vrij makkelijk) maar dit schiet niet op.

Jullie nog een enorm goede slaaptip, naast valeriaan, goedenachtrustthee, banaan, yoga, meditatie, warme melk?
quote:Pil0u schreef op 30 januari 2016 @ 00:42:

Hm, dat doet die zwartwitte hier ook ook wel eens. Maar dat is misschien 1 a 2x per dag. Ik maak me daar niet zo een zorger over.

Hoe vaak doet hij dat?

1 of 2 keer per avond. (overdag ben ik er weinig, Wilco was van de week ziek thuis -bedrijfsongevalletje met een hamer- en die zei dat het meerdere keren per dag was en ook langer.

Soms is het ook of hij 10x ofzo korte niesjes doet.

Nou kan dat natuurlijk ook overgevoeligheid zijn voor stof of de wax die ik weleens brand.. Ik vind het oo nog niet ernstig genoeg om hem toch die mand in te proppen.

Maar als het ZM of de oude dame was geweest had ik het wel allang na laten kijken omdat zij zo makkelijk waren daar.
Ik denk dat ik het even zou aankijken en geen pillen zou geven.
Melatonine Plou. Goede van de huisarts (wel zelf betalen helaas)
quote:Pil0u schreef op 30 januari 2016 @ 00:51:

Ik denk dat ik het even zou aankijken en geen pillen zou geven.Ik kijk het al bijna 2 weken aan.
quote:Pil0u schreef op 30 januari 2016 @ 00:49:

Whiskey cola.

Ik ga toch eens informeren bij de huisarts of ik iets voor gewoon standaard mag slikken.

Ze was er toen op tegen en dat snap ik ook wel, maar nu ben ik steeds zo gefrustreerd dat ik niet in slaap kom... En dan ga ik dus een glaasje wijn nemen. Maar dat worden er dan 2. En laatst was het zo extreem dat ik pure whiskey nam wat zo verkeerd viel, dat ik nog 2 dagen enorme maagpijn had. Toen wel weer inslapers gekregen (de assistent is vrij makkelijk) maar dit schiet niet op.

Jullie nog een enorm goede slaaptip, naast valeriaan, goedenachtrustthee, banaan, yoga, meditatie, warme melk?

Je vergeet de Melatonine

Maar nee, geen tip helaas. Stomende seks? Alcohol werkt soms wel met inslapen, maar ik heb het idee dat ik daarna juist onrustig slaap. Maar ik snap wel dat je dat uit frustratie probeert.
Ohja, melatonine heb ik ook al gedaan, 6mg doet niks.

En stomende seks werkt wel maar beetje lastig als ik alleen woon
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 30 januari 2016 @ 00:52:

[...]

Ik kijk het al bijna 2 weken aan.Ik persoonlijk, vind het niet ernstig genoeg en zou het dus langer aankijken. Tenzij hij er echt last van heeft.
quote:Pil0u schreef op 30 januari 2016 @ 00:56:

[...]

Ik persoonlijk, vind het niet ernstig genoeg en zou het dus langer aankijken. Tenzij hij er echt last van heeft.

Dit filmpje is niet erg representatief. Waren 2 korte kuchjes. Hij hoest meer, langer en harder.

En ik ben best van het aankijken maar aankijken heb ik nu gedaan en er gebeurt niks.
quote:Pil0u schreef op 30 januari 2016 @ 00:55:

Ohja, melatonine heb ik ook al gedaan, 6mg doet niks.

En stomende seks werkt wel maar beetje lastig als ik alleen woon

Nah

Is die 6 mg van de huisarts? Ik sprak vandaag een collega en die had van de ha melatonine in een veel hogere dosering.

En ook iets dat haar gepieker een beetje stopte. Kan wel eens vragen wat dat was, als je wilt.
Ah, oke.

Wat zijn het voor pillen die je nu geeft? Is dat voor bronchitis?

En zou hij dan een kuur moeten of forever?
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 30 januari 2016 @ 00:58:

[...]

Dit filmpje is niet erg representatief. Waren 2 korte kuchjes. Hij hoest meer, langer en harder.

En ik ben best van het aankijken maar aankijken heb ik nu gedaan en er gebeurt niks.

Ik zou en beter filmpje maken en dat aan de da laten zien. Zou het ook wel lang genoeg vinden duren nu.

Heeft de prinses er geen last van?
quote:Splinter_ schreef op 30 januari 2016 @ 00:59:

[...]

Nah

Is die 6 mg van de huisarts? Ik sprak vandaag een collega en die had van de ha melatonine in een veel hogere dosering.

En ook iets dat haar gepieker een beetje stopte. Kan wel eens vragen wat dat was, als je wilt.Ja, graag
Aanvulling: ze had een veel hogere dosering dan je in de winkel kunt kopen. Ik weet niet of de dosering hoger was dan 6 mg. Maar ik zal het aan haar vragen
quote:Pil0u schreef op 30 januari 2016 @ 01:00:

Ah, oke.

Wat zijn het voor pillen die je nu geeft? Is dat voor bronchitis?

En zou hij dan een kuur moeten of forever?

Nog niks. Maar ik heb prednoral voor katten in huis. (Prednison)

Als het idd astmatische bronchitis is kan een kuurtje de oplossing zijn.

Helpt het niet dan is er wat anders aan de hand en moet de DA denk ik een bronchoscopie maken.
Olijf heeft het ook toch? Die hoge dosering.
quote:Splinter_ schreef op 30 januari 2016 @ 01:00:

[...]

Heeft de prinses er geen last van?

De prinses is een heksje maar lichamelijk topfit.

En dat filmpje zei ik al, ga ik proberen te maken maar kan maandag pas naar DA.
Kan de da niet bij je thuis komen? Hoeft prins niet in een mandje gefrut te worden.

Slaapproblemen ken ik ook. Duurt lang voor ik slaap en vaak wakker 's nachts. Als ik aan het piekeren ben over iets akeligs draai ik me om en ga expres aan wat anders denken, iets leuks. Daar verzin ik dan een heel verhaal bij en zo val ik wel in slaap.

Ik ga vandaag naar de markthal in Rotterdam. Heb er veel zin in, ben heel benieuwd hoe het daar is.
Kan de da niet bij je thuis komen? Hoeft prins niet in een mandje gefrut te worden.

Slaapproblemen ken ik ook. Duurt lang voor ik slaap en vaak wakker 's nachts. Als ik aan het piekeren ben over iets akeligs draai ik me om en ga expres aan wat anders denken, iets leuks. Daar verzin ik dan een heel verhaal bij en zo val ik wel in slaap.

Ik ga vandaag naar de markthal in Rotterdam. Heb er veel zin in, ben heel benieuwd hoe het daar is.
En ik heb inderdaad de muis wel eens laten vallen. Ik zal weer een nieuwe pakken.
Ik doe niet aan piekeren

Daar heb ik een dagboek voor (jaja) en dat werkt prima voor mij.

Olijf heeft inderdaad een hoge dosering ook.

Maar goed, uiteindelijk is het gelukt met slapen

Met filmpje naar de DA is een goed idee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven