Uitgerekend September 2.0

16-01-2016 00:22 1482 berichten
Doorstart van "sept/okt 2016 uitgerekend"

Een schoon topic, met tabel, om helemaal vol te kletsen tot het (ein-de-lijk) september is!

Op weinig kwaaltjes, voorspoedige zwangerschappen en wolkjes van baby's

NAAMLEEFTIJD M/VKINDJE NRUITGEREKENDECHOtuttifrutti2016 32/29 1 8-09 Peanut7934/361&211-09 ann6527/25313-09reendje27/27114-09 cabriogo44/362 15-09 Helina13 30/32 1 16-09 muziekmeisje34/322&317-09 Crissy 30/33 1 18-09 Mikki_123292 18-09 Schaapje199128/24121-09 Chip33/32121-09Women1989122-09ineke120233/28222-09rozediamant128-09

Inloggegevens om gegevens aan te passen
anoniem_270861 wijzigde dit bericht op 31-12-2020 10:28
6.14% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier alleen s ochtend misselijk gelukkig! 1 broodje eten s ochtends en daarna wordt in juist misselijk zo appart en di 2e hoef ik dan ook echt niet meer.

En moe ook!! Vooral smiddags, gelukkig slaapt mijn zoontje s middags 2 uurtjes dus dan kruipt deze mama ook lekker op de bank voor een middag dut.

Verder gaat het gelukkig prima! 😁

1 ding weet ik zeker misselijkheid en moeheid worden straks een stuk minder zo rond de 12-14 weken! Nog even geduld dus.

Mvm gaat me prima af. Heb de bussen boven staan. Soms doe ik een plasje niet omdat ik toevallig dan beneden naar wc ga maar meestal ga ik snel even naar boven. Zo gedaan.

En vakantieplannen -> wij gaan eind juni 2,5 week naar zuid Frankrijk, ben dan zo n 27 weken zwanger. Ben benieuwd, we gaan met vrienden die ook 2 kleine kinderen hebben dus s middags een middag dutje kan geen kwaad doen de kids ook haha.

Hopelijk gaat de reis met de auto btje naar wens.

Volgende week dinsdag eindelijk de echo ben zo nieuwschierig!

Voor de gene die nog in spanning zitten qua vloeien, hopelijk is en blijft het bij jullie ook goed gaan!!

Fijne avond!
@de dames die vloeien; ik hoop dat alles goed komt. En jullie een gezond kindje dragen.

Wij hebben het gister en vandaag de ouders verteld. We zijn morgen 8 week en konden het vanwege mijn gestel (moe en misselijk) niet meer voor ons houden. Uiteraard wel heel dubbel want we weten niet eens of alles wel goed is, daar gaan we stiekem gewoon van uit.

We moeten nog wel even 1,5 week wachten totdat we het kleine wondertje mogen zien #duurtlang!

Geniet van de zwangerschap meiden buiten al die vervelende klachten om. Vermoeidheid en misselijkheid.

Xx

Minilove
Bijna geen bloed meer...alleen beetje bij afvegen. Krampen zijn over en misselijkheid is er de hele dag! Ja ga morgen gewoon zorgen dat ik een echo krijg!
Hallo meiden! Na een week in spanning te hebben gezeten hebben we eindelijk goed nieuws: We hebben een hartje zien kloppen! Zo bijzonder! We zijn intens blij en opgelucht!
Super fijn schaapje! Ik kan me voorstellen dat dat een ontzettende opluchting is! Hoeveel weken ben je nu?

Chicky Hoe gaat het bij jou? Nog gelukt een echo te krijgen?

Hier erg misselijk, vanmorgen weer overgegeven en de misselijkheid blijft de hele dag hangen. Maar ik blijf maar volhouden dat ik de misselijkheid voor lief neem als het maar goed gaat met het kindje.

Verder slaap ik slecht door de misselijkheid, maar ook omdat ik aan het piekeren ben over of alles nog wel goed gaat, en over de huizen zoektocht waar we mee bezig zijn.

Nog twee weken en dan heb ik weer een echo, hopelijk neemt daarna het piekeren af...

Ik zit trouwens altijd op mobiel, maar mocht iemand mij nog in de tabel willen zetten;

Ik 29, man 32. 8 september uitgerekend en 16 februari de volgende echo. Hebben vorige week een hartje gezien.
Ooh wat fijn schaapje!! Lastig hè dat gepieker! Beter van niet maar ja dat is zo makkelijk gezegd. Hopen idd dat een echo wat rust kan geven!

Ik ben vanmiddag in het ziekenhuis geweest.

Was nix te zien in de baarmoeder. Wat kan duiden op een miskraam of ik ben nog naar 4 weken zwanger inplaats van de 6,6 die ik zelf had berekend. Wel misschien iets op mijn linker eierstok. Wat kan duiden op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap maar die kans is erg klein zei ie. Maar voor de ckerheid mag ik niet alleen zijn en ook niet werken. Omdat als ik wel een bbz heb een bloeding gevaarlijk kan zijn. Hen bloed moeten prikken om te kijken of er nog HCG zit. En woensdag nog een keer om te kijken hoe het er dan voor staat. En daarna waarschijnlijk weer een echo.
Lijkt wel of dit de spannendste weken zijn met al het bloedverlies etc.

Ik ook ook nogsteeds erg moe en steeds misselijker.. Voel me ook helemaal niet meer mezelf, ben zo snel chagrijnig of gepiekerd om niets.. Sneller irritaties etc. Terwijl ik normaal zo vrolijk ben. Maarja hopelijk idd na 12 weken wordt het wat beter. Vorige zwangerschap was ik wel echt mezelf de hele tijd 😕
Oh Chicky; kom ik aan met m'n blije nieuws.

Gats! Had gehoopt op beter nieuws voor je. Ga toch nog duimen dat het misschien nog wel te vroeg is! Sterkte meid!

Tuttifrutti2016 nu 6 dagen een 1 dag!
Poeh hee dat was een best eindje bijlezen! Chicky, ik duim mee hoor - hoop dat het allemaal meevalt.

Cabriogo- wat rot zo'n ruzie!

Ik ben ook gestart met Moeders voor Moeders, sinds vrijdag. En lekker productief ook... Het is even wennen maar op zich valt het mee denk ik.

Vandaag ben ik echt niet lekker. Misselijk, moe. Een dagje bankhangen dus. Hoop dat het een beetje bijtrekt - volgens mij kom het gewoon door gisteren. Laat thuis, en dan ben ik meteen uit mijn ritme. Eerder had dat niet zoveel uitgemaakt maar nu ben ik echt kapot.
Wat een naar nieuws chicky! Ik duim voor je dat het goed afloopt.

Heb je wel veel zwangerschapsklachten?

Schaapje wat fijn dat jullie een kloppend hartje hebben gezien. Wat had je vroeg een echo, had dat nog een speciale reden?

Ik heb vandaag intake gehad bij de verloskundige en morgenvroeg mag ik bellen voor een afspraak voor een echo.

Na die verhalen die ik hier lees waar het misgaat ben ik toch erg onzeker geworden. De verloskundige zei ook dat iedere vrouw 10% kans heeft op een miskraam dus wil heel graag de echo en hopelijk zien dat alles goed is. Ik heb overduidelijk zwangerschapssymptomen maar dat zegt ook niet alles.
Schaapje, wat fijn! Dus toch een late innesteling... Voel je je al opgelucht, of voel je nog spanning?

Chicky, niet eens werken, dan gaat de tijd nog langzamer... Ik hoop op 4 weken, in ieder geval geen bbz...

Mikki, dat heb ik ook. De eerste zwangerschap echt fluitend doorgekomen, en nu lijkt het compleet anders. Echt moe, wat misselijk, niet herkenbaar. Ik wacht ook de 12 weken af, hopelijk voel ik me dan weer als vanouds...

Tuttifrutti, als het echt te erg wordt zijn er ook medicijnen voor he, voor die misselijkheid. Klinkt zwaar, zeker slechter slapen erdoor.

Sterkte allemaal! Dit lijken toch de onzekerste weken. Nog even wachten, een paar weken.
Onzekere en zware weken.. Ik loop echt te zuchten en te kreunen en heb nergens zin in... Nog 2,5 week tot de echo lijkt ook echt een eeeeeuwigheid. Maar wel fijn dat jij het herkent muziekmeisje.
Ik denk dat je iets hebt gemist vorige week woman. Ik heb vorige week een echo gehad met 7 weken (dacht ik toen te zijn) maar toen was er nog geen hartactie. Moest een week in spanning zitten en vandaag bleek het hartje wel te kloppen. Heb dus een late eisprong en innesteling gehad. Ik heb een vroege echo gehad omdat ik 2 jaar geleden een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad en afgelopen oktober een miskraam.
Tuttifrutti, heb je in de tabel gezet. Was jullie eerste kindje, toch?
Schaapje wat ontzettend fijn dat je een hartje hebt gezien!

Minilove wat leuk dat jullie het toch al verteld hebben. Hoe reageerden ze?

Wat vervelend dat iedereen zich zo moe en misselijk voelt. Ik hoop op snel beterschap en dat iedereen snel uit die spannende periode is.

Voor de niet whatsappers: ik heb vandaag ook een miskraam gehad. Ik sluit in het rijtje aan helaas

Ik blijf meelezen en soms schrijven. Hoop op veel goede echo's en hartjes vanaf nu!
Jeetje, ppixel, wat erg.. Hoe voel je je?

Schaapje, blij te lezen dat jij goed nieuws hebt! Gefeliciteerd!

Chicky, ik hoop voor jou ook op goed nieuws. Wat spannend zeg... Pfff

Ik zie veel misselijkheid, moeheid en griepjes voorbij komen. Vervelend! Ik was vorige week best misselijk in de middag en avond, maar dat is nu al een paar dagen rustig. Daar maak ik me soms wel zorgen over, maar gelukkig doen m'n borsten nog wel zeer. Ze lijken ook al echt groter.
Ppixel; wat heftig! Sterkte! Hoeveel week was je? Ik dacht dat je je juist zo zwanger voelde en alle klachten had? Zo zie je maar weer.. Veel sterkte meid !

Stiekem beangstigen die miskramen me wel enorm 😔
Ooooh sorry schaapje, wat slecht van me. Nu herinner ik het me weer. Ik ben heel blij voor je dat het gewoon late innesteling was.

En dit zeggende voelt het soms krom heel blij zijn voor een ander terwijl je ondertussen leest dat iemand anders een miskraam heeft gehad. Sterkte pixel! Wat ontzettend naar!

Minilove: mij beangstigd het ook hoor.
Minilove: ik denk dat iedereen dit erg heeft..

Ik heb morgen mn echo en als ik daar nu al aan denk draait mn maag al om, zo spannend vind ik het..

Schaapje weet niet of Ik al op jou gereageerd had, maar anders: super fijn! Geweldig om dat hartje eindelijk te zien kloppen!
The finest pleasure is kindness to others.
Oh ppixel wat erg! Hoe kwam je er achter? Ik kan me ook voorstellen als je het er (hier) verder niet over wil hebben. Veel sterkte de komende tijd en hopelijk snel een goede zwangerschap!

Chicky ik hoop dat het inderdaad een late ovulatie / innesteling was!

De verhalen zorgen er inderdaad wel voor dat je met beide benen op de grond blijft staan, de kritieke periode zijn we helaas nog niet voorbij maar ik hoop voor iedereen dat het goed mag (blijven) gaan.

En bedankt muziekmeisje! Inderdaad ons eerste kindje.
Ppixel wat verdrietig!! Veel sterkte

Schaapje fijn dat bij jou alles goed was.

Chicky hoe gaat t bij jou? Spannend zeg.

Dames ik ga ff op een laag pitje hier. Ik merk dat er veel en snel geschreven wordt. Ik kan t amper bijhouden met mijn onregelmatige werk, aanwezige peuter en vermoeidheid. Ik vind het leuk om persoonlijk op iedereen te reageren, maar dat lukt me hier niet zo. Ik heb me bij een kleiner clubje gevoegd, maar blijf hier zeker meelezen en af en toe reageren hoe t met iedereen gaat
Dank jullie wel allemaal!

Ja de 2 weken voor testen had ik veel klachten dus voelde wel ok.

Maar sinds vorige week niet meer misselijk en niet meer spugen. Iedereen: fijn joh! Zie je het hoeft niet nog een keer zo te zijn.

Maar ondertussen dacht ik: jaja, het zit toch niet goed.

Zondag wezen winkelen en toen we thuis kwamen en ik ging plassen had ik ineens een grote bloeding. Toen wist ik het al. En gister kwam het los

6 weken was ik zondag minilove
Groot gelijk Juliejetje, doen wat je fijn vind
Ik kom even een dikke knuffel voor jou brengen PPixel
Carpe diem
Oh pixel... wat lief dat je nog wel komt vertellen. Jij had toch de vorige zwangerschap zo zwaar last van misselijkheid gehad? Ik snap dan ook wel dat je het 'aanvoelde'. ik hoop voor je heel snel op beter nieuws...

Juliejetje, goed dat je het aangeeft! Alleen meelezen en heel af en toe iets roepen is ook prima hoor!! Moet je geen stress gaan opleveren...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven