Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!

Veel plezier weer!

En een link naar topic 31
Alle reacties Link kopieren
Auw....

Wat onwijs goed trouwens, stamceldonor. Ze gaan dan eerst testen of je geschikt bent? Hoe gaat dat allemaal in zijn werk?

Neh, FB volstaat prima moet ik zeggen. Ik heb ook geen behoefte aan vers bloed ofzo
Volgens mij is iedereen geschikt tot een bepaalde leeftijd. Ze hebben dat wangslijmvlies nodig om de kenmerken te bepalen voor een goede match. Tegenwoordig kun je stamcellen uit je blied halen, voorheen moest dat via een beenmergpunctie. Ofzo. Dus nu durf ik het wel.

Dus inderdaad: we moeten het gewoon bij eigen bloed houden. Precies wat je zegt
Niet kunnen geeuwen is echt heeeeeeel lastig
quote:Splinter_ schreef op 12 februari 2016 @ 20:16:

Bleh, ik heb 2 kapotte mondhoeken. Gisteren aan 2 kanten wangslijmvlies geschraapt om stamceldonor te kunnen worden. Maar blijkbaar heb ik die staafjes nogal fanatiek langs mijn mondhoeken geschuurd.

Dus als ik nu een grote hap neem of geeuw, dan scheuren ze weer open.

Zou het lukken om dit topic nog vol te krijgen? Wat mij betreft hoeft er dan geen nieuwe meer geopend te worden. We hebben toch wel contact.

Of is dat raar?

Wat goed van het donor worden! Ik had me ook opgegeven maar mijn BMI was te hoog Een nier afstaan ben ik niet te dik voor maar stamcellen willen ze mager

Helemaal geen topic hier vind ik wel gek hoor
Nog even wat geschoven met mijn gewicht op de aanmeldsite. 3 hele kilo's te zwaar voor daar.
Echt? Is dat dan voor stamceldonor of gewoon bloeddonor? Ik kan me niet meer herinneren dat ze dat gevraagd hebben. Ook stom eigenlijk, dat je dan uitgesloten wordt.
Stamcel.

Bloeddonor ben ik al heel lang.
Jammer dat dat niet kan.

Geef jij ook plasma? Daar zit ik ook over te denken. Bloed geven doe ik nog maar sinds kort (nu 3e oproep) dus ik vind dat nog heel stoer van mezelf
Plasma alleen als ik pijnstillers heb gehad. Dan hebben ze niks aan je bloed.
aangemeld
quote:Pil0u schreef op 12 februari 2016 @ 22:40:

aangemeld Goed bezig!
quote:-Puss-in-Boots- schreef op 12 februari 2016 @ 22:36:

Plasma alleen als ik pijnstillers heb gehad. Dan hebben ze niks aan je bloed.

Goed zeg.

Da"s waar ja, van die pijnstillers. Was ik vergeten. Hoew paracetamol wel mag, dacht ik?
Ik heb vannacht gedroomd dat ik gelijk werd opgeroepen en 4x zoveel moest geven omdat die huilende meneer op de gang anders dood zou gaan. Ik hoefde maar een maand in het ziekenhuis te blijven en het kon zijn dat ik mijn arm kwijt raakte. Maar ik redde dan wel die meneer zijn leven
Zo gaat het altijd, Plou. Hadden ze dat er niet bij verteld?

Goeiemorgen!
quote:Splinter_ schreef op 12 februari 2016 @ 22:53:

[...]

Goed zeg.

Da"s waar ja, van die pijnstillers. Was ik vergeten. Hoew paracetamol wel mag, dacht ik?Ja maar als ik wat gebruik is dat nooit paracetamol. Dat doet niks voor mij.
Ik heb ook jarenlang ander spul geslikt, vooral Saridon. Totdat ik erachter kwam dat het daar soms juist erger van werd. Toen weer eens paracetamol geprobeerd en dat werkt nu wel bij mij. Heel gek, maar ik vind het prima.

Puss, ik zag je vraag naar de webshop. Gelukkig had je je antwoord al, want ik wist wat je bedoelde en had niet z'n zin om in Napraat te gaan reageren Heb er net gisteren een hoop besteld in de uitverkoop. Dan zijn de prijzen ineens een stuk leukerder.

Ik heb echt serieus geen leuke kleding in mijn kast hangen, deze winter. Maar dat zal wel komen doordat ik gewoon te zwaar ben en dan is niks leuk.
Held.. mij gewoon niet redden in mijn koopnood

Maar eigenlijk zijn mijn centen een pietsje op voor deze maand. Wat heb je besteld?
Ik wilde écht wel antwoord geven hoor! Maar toen was je er al uit. Echt.

Maarre....goede vraag wat ik heb besteld. Een paar jurkjes / tunieken en shirtjes. Maar nu kijk ik in mijn mail naar de bevestiging van de bestelling en die zie ik niet. Dus nu weet ik niet zeker of het wel gelukt is......

Straks maar even op mijn andere laptop kijken.
Nu ik ontslag heb genomen, ben ik helemaal gedemotiveerd. Wat een saaie jankbaan is dit zeg. Ik lijk wel een psycholoog daar met al dat gejenk.

Zo, dat lucht op. Nog 2 weken en een halve dag

Gewoon af en toe zeggen: zit niet zo te janken joh.

En weer klaar.

(hee, ik had trouwens 2 jankerds voor me, afgelopen week. Ook knap!)
Jankerds, die heb ik ook wel eens voor me. Maar ik moet dan toch meestal wel in troostmodus . Ben bang dat er anders heel snel ouders op de stoep staan. En er is 1 moeder waarvan het me niet zou verbazen als ze nog eens mee haat huilen bij het gedag zeggen van huilend nageslacht
Echt, eentje loopt nu weer te dreigen met naar de OR stappen omdat haar rooster niet naar haar zin is. En er is echt niks mis mee. Mensen mogen 1 harde wens qua niet inplannen. De rest wordt rekening mee gehouden maar als het niet anders is, dan is het niet anders en moet je die dag werken. Er is 1 dag dat ze liever niet wil werken, maar dus wel staat gepland. Nu is ze boos. Heel boos. Zo boos, dat ze moet huilen en er niet van kan slapen. Want ze doet altijd leuke dingen met haar kleinzoon op maandag. Maar vrijdag is haar harde eis. Dus 1 maandag in de hele maand (niet elke maandag) moet ze een dienst draaien. Dra-ma!

DUS IK GA NAARDE OR EN DE DIRECTIE!

Als jij vindt dat je dat moet doen, dan doe je dat toch?

DAT JE HET EFFE WEET *snirf*

Dat is goed Truus, dank je voor de waarschuwing

Dus... *snirf snik* je gaat het rooster niet *huil* aanpassen?

Nee Truus, ik ga het rooster niet aanpassen

IK KAN ER *GIERENDE UITHAAL* NIET VAN SLAPEN!!

*zucht* heel vervelend. Je kunt ook die ene maandag vrij nemen?

NEE! IK GA NIET VRIJ NEMEN OMDAT JIJ NIET KAN ROOSTEREN!

Oke Truus. Ik ga nu weer verder met mijn werk oke? Ik wacht het telefoontje van de directie wel af.

*klik*

Nou... dat dus

Maar goed, nog 2 weken en 2 dagen
Tijd voor een hele knuffelige fijne big hug. Die veel te veel van ons wel kunnen gebruiken nu.

Ahw, ik wil die kitten!

Wat zijn jullie plannen?

Ik ga spijkerbroeken verven en eindelijk die grandfoulard.

En koolhydraatarme broodjes bakken.

Verder wil ik vanavond PM trakteren op Grieks.

Eten dus.

En vanavond naar een bandje kijken in het deaurp.

Morgen naar de hel die Ikea heet want ik heb een nuttig nachtkastje met laatjes enzo nodig zodat PM zijn spulletjes daar in kwijt kan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven