Tettertopic versie 32!

03-01-2015 00:56 3004 berichten
Een nieuw jaar, een nieuw weekend, een nieuwe dag, een nieuwe cake, nieuwe poezels, kortom: tijd voor een nieuw topic!

Veel plezier weer!

En een link naar topic 31
Alle reacties Link kopieren
Ik had de machine op centrifugeren gezet ipv spoelen en centrifugeren. Gaat goed!
Truus is wel een échte jankerd Plou. Vermoeien dat soort types. Kan me voorstellen dat het je nu al helemáál niet meer boeit.

Gelukt met verven uiteindelijk?

En lekker, Grieks eten. Heb ik ook wel weer eens zin aan. Hier in de plaats zit een hele goede. Alleen het is zo'n lillek en sfeerloos restaurant.
Ik deed op aanraden van de DA een voer-experiment. Was beter voor de binding als ze zagen wie de bakjes vulde en dan moest ik meerdere keren per dag een klein beetje brokjes geven.

Gevolg; als er brokjes in de bak gaan schrokt de prins zich helemaal vol en neemt geen tijd om te kauwen. De prinses is meestal te laat.

Ze eten nu meer dan als er de hele dag gewoon voldoende staat.

Experiment mislukt.

En met die binding zit het hier wel snor, meerdere keren per dag krijgen ze stukjes kip uit mijn hand zo hun bek in en waar ze zelfs kunstjes voor doen.Dus.

Maar dit was de DA die de prins een wilde kat noemde. Had ik even niet bij nagedacht
Italiaanse eikols met hun sneaky pest-de-domme-toerist verkeersborden.

Ik kreeg net een boete uit april 2015 aangetekend thuis. Oké, in december had ik 'm ook gekregen en genegeerd maar nu was ie vertaald in het Nederlands én aangetekend.

Pff, wat zonde geld ¤ 104 voor een wegje waar je blijkbaar om 10 uur niet in mag rijden (en op andere tijden weer wel)
Waarom ga ik ook al weer naar Italië aankomende zomer?
Nah, een wilde kat? Hoe komt ie daar nou bij?

Dat van die binding en eten geven klopt wel; hier iets te veel zelfs. Sammi ziet ons als 1 grote kattenbrok. Daarom dus die automaat. (maar dat helpt ook niet).

Ik ben nu ander voer aan het proberen: Purizon. Met meer eiwitten en daarmee is Sammi hopelijk wat langer verzadigd.

Hmmm, Grieks, lekkah. En lang geleden hier.

Wij halen vanavond eten bij de toko. Daarvoor gaan we op ziekenbezoek (zus van man) en daarna muziekavond. Dat is wel een beetje spannend: ik begeleid mijn orkestbuurmeisje op de piano en dat is voor het eerst daar. Dus ze kennen me daar wel op mijn eigen instrument maar niet op piano. Zou wel fijn zijn als dat dan een beetje goed gaat

Morgen weer naar Toomler voor een verhalen middag.

Fijn zo'n boete, Puss. En stom dat ze niet snappen dat negeren betekent dat je hem NIET wilt betalen.

Ach, en deze zomer zit je op het maffia-eiland, dus daar kun je vast wel iets regelen als je de fout in gaat.
Hier staat nu weer gewoon een goed gevulde voerbak en broer en zus liggen weer heerlijk te slapen, geeft rust denk ik

Leuk van pianobegeleiden Splint, hoop dat schoonzus niet al te ziek is?
Goh, ik zou toch zo graag willen dat dat hier ook kan, een voerbak die gewoon altijd gevuld is. Maar dan hebben we in no time een kat die tonnetje rond is helaas.

Schoonzus was wel redelijk kritiek: een week last van haar ingewanden, een week niet gegeten en nauwelijks gedronken en toen bleek ze ernstig uitgedroogd te zijn een darmperforatie te hebben. Had geen dag later naar de dokter moeten gaan. Niet echt lekker. En ze is al aardig op leeftijd (75)
Plous, is het gelukt met je foulard?
Hij is een soort van grijsblauw geworden. Dus ik denk dat ik hem nog een keertje ga doen met een vleugje groen

Gister het eten was super lekker! Maar te veel, dus daarna naar huis en vroeg naar bed, want moe en buikpijn van het eten. Dat laatste heb ik steeds vaker.

Vandaag nog steeds moe dus naast naar de Ikea gaan, 2 uurtjes liggen tukken op de bank.

En straks weer naar bed

Ik lijk wel bejaard, maar geef er maar gewoon aan toe

Ik zag op FB dat je pianoact een succes was Leuk!
Nog een weekje, Plous? Of 2?

Slim om nu maar toe te geven aan vermoeidheid, je werk vreet energie en dat moet je ergens vandaan halen.

Hoop dat het lukt met je foulard! (raar woord, schrijf ik dat goed?)

Ja zeg, het ging (grotendeels) goed op piano. Ik weet achteraf alleen echt niet meer wat ik gedaan heb, ik was best nerveus. Maar toch leuk
Nog 2

Het moet deze week nog stil blijven om rust in de woongroepen te bewaren en de week erna mag het bekend worden en kan ik dus wat makkelijker werk afstoten.

Ach, je hebt het vast goed gedaan
Ik droomde vannacht dat ik naar een verjaardag ging van B (vriendin) en dat ik tegen G (haar vriend) aan hing en steeds in slaap viel. PM wilde niet mee omdat hij met vrienden iets zou gaan doen. En ik ging met de bus naar huis en hij appte dat hij thuis zat omdat zijn vrienden toch niet konden. En toen vroeg ik of ik langs mocht komen maar dat wilde hij niet. Ik vertrouwde het niet dus ging er toch heen en ging met de sleutel naar binnen. Daar was hij met een meisje aan het zoenen op de bank. En toen werd ik zo boos dat ik naar buiten ben gerend en al zijn ramen heb ingeslagen met een keukenkraan (huh?) en toen rende ik weg. Hij rende achter mij aan en brulde "doe eens effe normaal joh!" En toen sprong ik in de auto (die stond er opeens) en scheurde ik weg.

Toen werd ik wakker met een bonzend hard. Ik was kapot!

Hopelijk gaat de dag wat beter vandaag
Oh dan kun je echt raar wakker worden hé. Flink koffie erin voor de verwerking

Wish me luck, ik ga nu naar het ziekenhuis voor de uitslagen van alle onderzoeken.
Succes!
Ik heb

Even on-topic!

Ik heb een aquarium!

Hij draait al!

Nu op visjes gaan oriënteren
quote:Pil0u schreef op 23 februari 2016 @ 16:01:

Even on-topic!
Wat goed Puss! Gaat er dan nu ook iets in gang gezet worden?

Plous, leuk hoor, van de visjes. Wordt het 1 grote Koi in je aquarium? Of liever wat kleintjes?

Idioot is dat he, om zo te dromen. Dan moet je helemaal even bijdraaien als je wakker bent. Was PM bij je toen?

Ik droomde dit weekend dat ik de vaatwasser aan het inruimen was en dat man zich ermee ging bemoeien. Dat mocht niet van mij, maar hij ging toch door. En toen ben ik zo enorm kwaad geworden, echt volledig buiten proportie.

Maarja, toen ik wakker werd lag man toch echt naast me en gelukkig kon ik nog weer even verder slapen voor hij wakker werd. Anders had ik alsnog boos gedaan denk ik.
Oh die dromen! Gek word ik er van. Ik droom al meer dan een week dat K me verlaat voor een ander. Elke nacht is het ook een ander meisje/vrouw. Zo vreselijk naar wakker worden dan. En er is helemaal geen grond voor. Als er 1 trouw is dan is hij het wel. Hij is stapelgek op me en wil oud met me worden.

Succes vandaag Puss.

Ik verveel me dood trouwens op m'n werk. We zijn te bij. De stukken die we nodig hebben zijn nog niet gescand en staan dus nog niet in de computer. Heb nu maar ander werk gevraagd. Ik kan me het komende uur ff inlezen in alle ins en outs van het nieuwe werk. Het is dat of vrij nemen de komende dagen.
quote:Deedot schreef op 24 februari 2016 @ 08:39:

Succes vandaag Puss.Waarmee? Ben ik iets vergeten?
Leuk visje!

Ik vind koffervisjes altijd zo leuk:

Herkenbaar Splint (niemand zag het )

Ja, jullie plaatsen zoutwatervisjes/plaatjes!

Ik ga denk ik voor de Betta Splendens. Ik kan even geen plaatje plakken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven