jong en kanker - wie ook?
dinsdag 24 april 2007 om 19:50

vrijdag 24 oktober 2008 om 20:32
vrijdag 24 oktober 2008 om 21:12
maandag 10 november 2008 om 09:43
Ik kwam dit bericht van de vriend van carla tegen bij een ander topic. ik heb het hier geplaatst bij carla's eigen topic.
dankjewel vriend van carla/lonneke dat je ons dit komt vertellen. wat is dit ongelloflijk snel gegaan.
heel veel sterkte voor jou en de familie van carla.
liefs rtyler
quote]carla1979 schreef op 10 november 2008 @ 07:47:
Dag lieve mensen,
Degene die jullie kenden als Carla1979 is helaas afgelopen zaterdag overleden. Ze heette in werkelijkheid Lonneke. Ze was mijn vriendin en ik wist van haar forumbezoekjes. Ik kwam deze site zojuist tegen tijdens het uitzoeken van documenten voor de begrafenis.
Het is heel hard gegaan, 10 oktober kreeg ze te horen dat de tumor terug was en geen behandeling meer mogelijk was. Vorige week woensdag aan de morfine, zaterdagnacht heel rustig heengegaan.
Aan iedereen die op haar reageerde (oa Essie1987) wil ik graag mijn dank uiten, ze vond het prettig om verhalen van lotgenoten te lezen.[/quote]
dankjewel vriend van carla/lonneke dat je ons dit komt vertellen. wat is dit ongelloflijk snel gegaan.
heel veel sterkte voor jou en de familie van carla.
liefs rtyler
quote]carla1979 schreef op 10 november 2008 @ 07:47:
Dag lieve mensen,
Degene die jullie kenden als Carla1979 is helaas afgelopen zaterdag overleden. Ze heette in werkelijkheid Lonneke. Ze was mijn vriendin en ik wist van haar forumbezoekjes. Ik kwam deze site zojuist tegen tijdens het uitzoeken van documenten voor de begrafenis.
Het is heel hard gegaan, 10 oktober kreeg ze te horen dat de tumor terug was en geen behandeling meer mogelijk was. Vorige week woensdag aan de morfine, zaterdagnacht heel rustig heengegaan.
Aan iedereen die op haar reageerde (oa Essie1987) wil ik graag mijn dank uiten, ze vond het prettig om verhalen van lotgenoten te lezen.[/quote]
En wees blij dat je oud wordt want dat betekent dat je het gras niet van onderen ligt te bekijken.

dinsdag 11 november 2008 om 03:15
Lieve vriend van Carla/Lonneke,
Ik wens je de komende tijd heel veel sterkte toe.
Ik vond haar altijd heel moedig. Ondanks alle zware operatie en chemo's dan toch weer op het forum even aandacht voor een ander.
Even vragen hoe ondanks alles met een ander gaat.
En vaak postief, toch weer in een moeilijke periode een lichtpuntje zien.
Heel veel sterkte
Groetjes en liefs Julia
Ik wens je de komende tijd heel veel sterkte toe.
Ik vond haar altijd heel moedig. Ondanks alle zware operatie en chemo's dan toch weer op het forum even aandacht voor een ander.
Even vragen hoe ondanks alles met een ander gaat.
En vaak postief, toch weer in een moeilijke periode een lichtpuntje zien.
Heel veel sterkte
Groetjes en liefs Julia