Napraattopic 61
dinsdag 7 juni 2016 om 17:00
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 23 juni 2016 om 10:05
donderdag 23 juni 2016 om 10:09
quote:Nouschi schreef op 23 juni 2016 @ 10:03:
[...]
Maar ze mag niet je oude nick noemen.Dat niet, maar wanneer ze je herkent kan ze alsnog refereren aan privé gesprekken die gevoerd zijn en dreigen deze openbaar te maken. Dus bij herkenning is de dreiging hetzelfde als nu zeg maar.
[...]
Maar ze mag niet je oude nick noemen.Dat niet, maar wanneer ze je herkent kan ze alsnog refereren aan privé gesprekken die gevoerd zijn en dreigen deze openbaar te maken. Dus bij herkenning is de dreiging hetzelfde als nu zeg maar.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
donderdag 23 juni 2016 om 10:10
donderdag 23 juni 2016 om 10:11
donderdag 23 juni 2016 om 10:16
quote:Bugs_Bunny schreef op 23 juni 2016 @ 10:11:
[...]
Als je echt bedreigd wordt, en je doet geen aangifte omdat je niet weet hoeveel aandacht ze daarvoor hebben, dan heb je wel een raar verhaalEens hoor, maar ik kan me voorstellen die stap veel groter is dan het melden bij de mods.
[...]
Als je echt bedreigd wordt, en je doet geen aangifte omdat je niet weet hoeveel aandacht ze daarvoor hebben, dan heb je wel een raar verhaalEens hoor, maar ik kan me voorstellen die stap veel groter is dan het melden bij de mods.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 23 juni 2016 om 10:19
Ik vraag me af wat 'echt bedreigen' dan precies inhoudt voor jou?
Ik zelf hecht niet zoveel waarde aan raar gedreig van een konijn dat ik niet ken en die mij ook niet in het echt.
En dan met geheimen blootgooien of prive info of vage aanklachten of dan neem ik maatregelen dreigen.. Is niet meteen een bedreiging met de dood ofzo. Maar wel een bedreiging.
Misschien niet te erg doordraven ander konijntje..
Ik zelf hecht niet zoveel waarde aan raar gedreig van een konijn dat ik niet ken en die mij ook niet in het echt.
En dan met geheimen blootgooien of prive info of vage aanklachten of dan neem ik maatregelen dreigen.. Is niet meteen een bedreiging met de dood ofzo. Maar wel een bedreiging.
Misschien niet te erg doordraven ander konijntje..
donderdag 23 juni 2016 om 10:21
quote:Goede-Fee schreef op 23 juni 2016 @ 10:19:
Misschien niet te erg doordraven ander konijntje.. ik draaf graag
Misschien niet te erg doordraven ander konijntje.. ik draaf graag
donderdag 23 juni 2016 om 10:34
quote:SallySpectra schreef op 23 juni 2016 @ 10:30:
[...]
Ja da's waar, maar voor bedreiging moet je vrij ver gaan. Als ze dat echt doet vind ik het wel heel vreemd dat daar niet tegen opgetreden wordt.
Ik weet nog steeds niet wat echt en nep bedreigen is of welke soort bedreigingen dan wel en niet tellen?
Maar dat vind ik ook.
Maar een tijdje terug is dit ook al eens door een andere forumster aangekaard hier.
En je mag geen PB's plaatsten want dan ben jij fout bezig dus dat doen we dan netjes niet maar wees gerust er word ook gedreigt. En daar hoort inderdaad tegen op getreden te worden. Al een tijd geleden al.
[...]
Ja da's waar, maar voor bedreiging moet je vrij ver gaan. Als ze dat echt doet vind ik het wel heel vreemd dat daar niet tegen opgetreden wordt.
Ik weet nog steeds niet wat echt en nep bedreigen is of welke soort bedreigingen dan wel en niet tellen?
Maar dat vind ik ook.
Maar een tijdje terug is dit ook al eens door een andere forumster aangekaard hier.
En je mag geen PB's plaatsten want dan ben jij fout bezig dus dat doen we dan netjes niet maar wees gerust er word ook gedreigt. En daar hoort inderdaad tegen op getreden te worden. Al een tijd geleden al.